50 років тому на вулиці Хмельницького виїхали перші тролейбуси.
Щороку цим видом транспорту в місті перевозять десятки мільйонів пасажирів.
У грудні цього хмельницький тролейбус відзначає своє 50-річчя. 1970 року хмельничани вперше скористалися цим видом електричного транспорту. Серед містян тролейбус є популярним і зараз. Щороку ним перевозять понад 40 мільйонів пасажирів.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Іван Яблонський
Віталій Українець
з карантином перестали бути ос.перевізником!
Олег Костенецький
PutnickFree reply Олег Костенецький
Посилання криво вставилося
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BC%D0%BE%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%B9%D0%BC%D0%B0%D1%87
Штанга — тип струмоприймача, що становить собою підпружинений вгору металевий стрижень, що з'єднує трамвай або тролейбус з контактною мережею. На кінці штанги кріпиться головка з вставкою з композиційних матеріалів (графіт), яка входить в безпосередній контакт з проводом контактної мережі. Головка, як і сама штанга, закріплений на шарнірі. У ранніх конструкціях використовувався ролик, проте пізніше від нього відмовилися через його швидке зношування і погану якість струмознімання.
Зазвичай тролейбуси мають дві штанги — по одній на кожен дріт контактної мережі. Відповідно до міжнародних стандартів ліва штанга — позитивний потенціал («плюс», права — негативний потенціал («мінус»). Трамваї мають одну штангу.
На відміну від пантографа та бугеля, штанга скеро́вується контактним проводом, тому у місці розгалуження проводів штанга повинна спрямовуватися розміщеною на ньому стрілкою, яка дистанційно може перемикається водієм.
Лена Никифорова