Що ви знаєте про хмельницький тролейбус (ТЕСТ)

-
52 роки тому на вулиці Хмельницького виїхали перші тролейбуси.
-
Щороку цим видом транспорту в місті перевозять десятки мільйонів пасажирів.
У грудні цього року хмельницький тролейбус відзначає своє 52-річчя. 1970 року хмельничани вперше скористалися цим видом електричного транспорту. Серед містян тролейбус є популярним і зараз. Щороку ним перевозять понад 40 мільйонів пасажирів.
До річниці запуску тролейбусної системи в Хмельницькому ми пропонуємо вам пройти тест. З нього ви можете дізнатися маловідомі факти про минуле та сучасність цього виду транспорту. Пишіть свій результат у коментарях та діліться матеріалом з друзями.
Підготував Сергій Аніськов
Читайте також:
- Дивіться 30 старих фото хмельницьких тролейбусів
- Як змінювалася тролейбусна мережа Хмельницького протягом 50 років (КАРТИ)
- Скільки грошей заробляє «Електротранс» (ІНФОГРАФІКА)
- 7 відповідей про «Електронний квиток», які ви хотіли знати
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Sergei Koza
Sergei Koza
Віталій Українець
Рентабельність їхня під дуже великим запитанням!
Наявність нових доріг та мостів це більш актуально сьогодні!
Читач59 reply Віталій Українець
І взагалі, уповільнюють в більшості темп руху міста водії, які права купили, а їздити не навчилися. Ви в курсі, що останнім часом москалі і прибігають до даної тактики, а ви ще з них приклад берете? Совість і розум майте.
Vitalii16 MetroLisova reply Віталій Українець
Ви в курсі за швидкісні стрілки в дротах, які дозволяють тролейбусам не церемонитися зі швидкістю на спецділянках? При бажанні тролейбуси можуть їздити в 1.5-2 рази швидше, ніж зараз (і точно не повільніше автобусів).
І чим ви зібралися тролейбус заміняти? Маршруткою? Серйозно?
Автобусом? Дякую, не треба, і так можна задихнутися від тих вихлопних газів.
По рентабельності - так хай приватники теж купують тролейбуси! Хто сказав, що тролейбус має бути лише комунальним? Європейське б/у, так само як купляються автобуси на той же 21, 22, 51. Ціни на них цілком підйомні.
І зазвичай загальний темп міста уповільнюють водії, створюючи затори, а не тролейбуси.
Читач06