50 тролейбусів в кредит: коли придбають новий транспорт для Хмельницького

-
Проєкт європейського банку затримався через війну.
-
Місто має отримати транспорт в кредит під низький відсоток.
-
Що про це відомо зараз та коли можна очікування на появу нових тролейбусів?
Для Хмельницького хочуть придбати 50 нових тролейбусів, використавши для цього кредитні кошти з Європи. Власне, мова про це йде вже не перший рік — формальності забирають чимало часу. А до того ж все загальмувалося через російське вторгнення, адже з моменту його початку Європейський банк реконструкції та розвитку зупинив усі процедури.
Втім, зараз процес зрушив з місця, і про те, як він просувається, журналіст vsim.ua запитав у заступника міського голови Хмельницького Миколи Ваврищука. Отож, наразі компанія «Ernst & Young» завершила розробку техніко-економічного обґрунтування. Воно є необхідним для отримання кредиту Європейського банку реконструкції та розвитку.
Очікується, що до кінця цього місяця «Ernst & Young» передасть документацію банку. Надалі має бути прийняте рішення кредитним комітетом про виділення грошей комунальному підприємству «Електротранс». Ймовірно, це станеться наприкінці цього року.
Відтак має бути підписана угода. Це має відбутися на початку наступного року. Після цього можна буде оголошувати тендер. Він відбуватиметься на закупівельному порталі Європейського банку реконструкції та розвитку. Триватиме процедура три місяці. В результаті тендеру має бути обрана компанія-виробник тролейбусів.
Сам транспорт постачатимуть партіями, оскільки неможливо виготовити таку кількість відразу. Як розповів Микола Ваврищук, очікується, що Хмельницький отримуватиме тролейбуси протягом 2023-2024 років. Перші три роки після укладення кредитної угоди будуть пільговими — не потрібно буде сплачувати тіло кредиту, а тільки відсотки. Ставка складатиме орієнтовно 3-4%.
Крім того, Хмельницький також може отримати грант на виготовлення Плану сталої мобільності. Він включатиме розробку нової мережі маршрутів громадського транспорту, оптимізацію місць паркування та організації дорожнього руху.
А поки процедура закупівлі «кредитних» тролейбусів триває, «Електротранс» купує вживаних «рогатих» з Європи. На початку цього місяця підприємство уклало договір на постачання п’яти тролейбусів «Skoda». Їхня вартість складає загалом майже 3,9 мільйона гривень. Один із цих тролейбусів — зчленований. Такі називають «гармошками». Постачання транспорту очікується протягом цього року та початку наступного.
Читайте також:
-
У Хмельницькому шукають водіїв автобусів: які умови і зарплата
-
«TruCAM» та «Каскад» на Хмельниччині: де фіксують перевищення швидкості (КАРТА)
-
Конкурсу перевізників не буде: кому віддадуть популярні маршрути?
-
У Хмельницькому з’явиться тролейбус-гармошка. Дізналися деталі
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
І раджу вам подумати про те, що серед таких ж містян, як ви та ВПО є інваліди, пенсіонери, яким важко рухатися, а дані тролейбуси мають низьку підлогу. Крім того, тролейбуси зайвими не бувають ніколи. Радійте тому, що маєте і не розводьте зраду
Тролейбуси зайвими ніколи не бувають, а тим паче, й низькопідлогові. Якщо ви ними не їздите, ще не значить, що вони нікому не потрібні.
В дописі чітко сказано, що кошти на закупівлю нових тролейбусів виділяються не з міського бюджету, а Європейським інвестиційним банком!
Тролейбуси зайвими ніколи не бувають, особливо низькопідлогові, які б в самий раз підійшли ВПО, інвалідам та людям похилого віку.
Ви взагалі не читали допис, чи що? Там білим по чорному враховано факт воєнного стану, і що кошти на нові тролейбуси виділяються НЕ з міського бюджету, а ЄВРОПЕЙСЬКИМ ІНВЕСТБАНКОМ!!!
Тролейбуси зайвими ніколи не бувають, особливо низькопідлогові! До прикладу, воєнний стан не завадив купити Тернополю 24Tr з Чехії та Словаччини, які ще довго служитимуть на маршрутах.