Частина доріг Хмельницького може перейти в державну власність. Що це означає (КАРТА)

-
У міськраді пропонують віддати окремі дороги профільному Держагентству.
-
Крім рішення місцевих депутатів ініціатива потребує погодження уряду.
Окремі дороги Хмельницького можуть перейти з комунальної власності у державну. Йдеться про ділянки вулиць, якими через місто курсує транзитний транспорт, зокрема вантажний. Передати дороги у власність Державного агентства автомобільних доріг пропонується проєктом рішення Хмельницької міської ради. Документ розміщений на її офіційному сайті.
Передати у державну власність пропонується такі ділянки та споруди:
-
Львівське шосе від Хмельницького РЕМ до Тернопільської включно з кільцем біля «Катіону» (дорога М-30) — 0,445 км
Відео дня/li> -
Західно-Окружна від «Катіону» до проспекту Миру (дорога М-30) — 6 км, в тому числі:
-
міст через Південний Буг — 64,7 м
-
шляхопровід через залізницю та дорогу на Волочиській — 200,25 м
-
шляхопровід через залізницю в районі вулиці Геологів — 45,25 м
-
шляхопровід через автодорогу на Вокзальній — 58 м
-
шляхопровід через автодорогу на Курчатова — 48 м
-
водопропускну споруда квадратного поперечного розрізу (річка Плоска в районі вулиці Степанкова)
-
розв'язку з Волочиською
-
розв'язку з Вокзальною
-
-
проспект Миру від Західно-Окружної до Степана Бандери (дорога М-30) — 2 км
-
Старокостянтинівське шосе від вулиці Озерної до виїзду з міста (дорога Н-03) — 1,2 км
-
вулиця Озерна від Степана Бандери до Старокостянтинівського шосе (дорога Н-03) — 1,736 км
-
водопропускна споруда квадратного поперечного розрізу (безіменний струмок в районі вулиці Озерної)
Переглядайте також ці дороги на карті.
Заступник міського голови Василь Новачок у коментарі журналістам vsim.ua розповів, що фактично ці дороги виконують функцію окружної. Тому в міськраді й виступили з ініціативою передачі.
— Є дороги, які не є дорогами міськими. Вулиця Західно-Окружна, Старокостянтинівське шосе, ділянка від перехрестя з Озерною в напрямку міста Старокостянтинів, використовуються як окружні дороги й, по суті, є частиною траси М-12 та Н-03. Відповідно, справедливо буде, якщо і ремонтуватиме ці дороги коштом державного бюджету держава. Дороги великі, потребують величезних коштів на обслуговування. Оскільки вони є, по суті, частиною М-12 та Н-03, справедливо буде, якщо вони будуть не тільки de facto, а й de jure частиною М-12 та Н-03, — сказав чиновник.
За його словами, раніше Хмельницька міськрада вже приймала аналогічне рішення, однак тоді далі справа не пішла:
— Є розуміння попереднє, що в уряді цю пропозицію підтримують, тому вчергове виходимо з такою пропозицією. Вчергове, тому що на початку 2000-х аналогічне рішення вже було по ряду об’єктів, але тоді урядом воно не було підтримане.
У разі схвалення міською радою проєкту рішення його розглядатимуть у міністерствах. Як розповів Василь Новачок, це складна процедура, і прийняття рішення міською радою — це найпростіше, що можна зробити. У разі схвалення ініціативи на рівні держави обслуговуванням займатиметься Служба автомобільних доріг.
Ми вже розповідали вам раніше про проблему транзитного, зокрема великовагового, транспорту у Хмельницькому. З західного, північного та частково східного боку відсутня об’їзна дорога. Внаслідок цього транспорт прямує вулицями міста. Зокрема, йдеться про згадані у проєкті рішення міської ради Західно-Окружну, проспект Миру, Озерну та Старокостянтинівське шосе.
Служба автомобільних доріг лише планує замовляти техніко-економічне обґрунтування на будівництво окружної. Дізнатися деталі та переглянути карту ви можете за посиланням.
Читайте також:
-
На перехресті Бандери й проспекту регулярні затори: які причини та як це виправити
-
Біля речового ринку хочуть збудувати вулицю та тунель. Ми дізналися деталі (КАРТА)
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.