Де поповнити електронний квиток у Хмельницькому

-
Проїзною карткою можна платити за проїзд у тролейбусах зі знижкою в одну гривню.
-
Дізнавайтеся про способи поповнення.
Проїзна транспортна картка, яку також називають електронним квитком, дозволяє хмельничанам користуватися тролейбусами та окремими автобусами, які перебувають у комунальній власності. Картку можна поповнювати на потрібну суму, а також купувати на неї місячних проїзний квиток для користування тролейбусами.
Серед плюсів проїзної картки — дешевший на одну гривню проїзд у тролейбусі. Замість семи гривень при оплаті готівкою з проїзної картки списується шість гривень.
Які зараз є способи поповнення електронної проїзної картки? Про це журналіст vsim.ua запитав у заступника директора комунального підприємства «Електротранс» Наталії Свистун. Як з’ясувалося, способів поповнення є кілька:
-
платіжні термінали EasyPay
-
платіжні термінали ПриватБанку (тимчасово, згодом функція буде вимкнена)
-
додаток «Приват24» (розділ «Платежі», у пошуку ввести «щоднязручний»)
-
додаток Монобанку (розділ «Комунальні платежі», у пошуку ввести «електронний квиток»)
-
сайт компанії «Герц»
-
сайт «MyCity»
Нагадаємо, що раніше функція поповнення проїзної картки була доступна у терміналах «iBox», однак зараз вона недоступна. Запущений раніше додаток «7pik» зараз також не працює. Додамо, що придбати проїзну картку можна у точка продажу по всьому місту, розташування яких можна переглянути на карті нижче. Вартість картки — 60 гривень. Термін її дії необмежений.
Читайте також:
-
Купівля автобусів для «Електротрансу»: кому заплатять 31 мільйон
-
«Укрзалізниця» оновила правила повернення коштів за квитки в купе і плацкарти
-
На маршрут №29 «Озерна — Катіон» запустили великогабаритні автобуси
-
Оренда електросамокатів у Хмельницькому: які є служби та ціни
-
Виторг «Електротрансу»: з яких маршрутів найбільше та найменше грошей (ІНФОГРАФІКА)
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
IGORПока не будет существенной разницы по е-билету и наличной оплатой - толку не будет, люди не хотят заморачиваться за 1 гривну и время это доказало. Если бы наличкой было бы 10 гривен, то возможно люди начали бы вникать в суть, а пока разница 1 гривна, так и будут бегать через весь салон и отвлекать водителей во время движения. И нужно все валидаторы обновить на синие, чтобы люди могли на любой площадке заплатить картой. Сейчас ещё хоть 1 банк выдаёт карты без бесконтактного чипа? Очень сомневаюсь.IGOR reply IGORИ нужно обязать частный транспорт использовать валидаторы, "чёрный нал" = стагнация развития транспорта. А власти пожелание, сделайте систему лояльности, чтобы простимулировать пассажиров использовать е-билет. Например льготная пересадка. Скажем, если пересесть с одного транспорта на другой в течении 30-40 минут после посадки, оплата будет -50%. Подобная система часто встречается за границей.
-
Иванка КорольчукА паперовий проїзний ще продають?Юліана Цвігун reply Иванка КорольчукИванка Корольчук ні
-
Вадим БойчукНормальна система. Всі фінансові потоки повинні йти через мерію. Тільки ніяк маршруточників не можуть поставити у стійло. Хоч і дуже стараються.
-
Алексей МалютаВ мене було два випадки, коли в січні та лютому місяці 2023 року поповнивши проїздний квиток на 260 гривень, мені не вистачило оплатити проїзд в тролейбусі... Зауважу, що в більшість днів користувався власним авто. Класнючі валідатори у нас в тролейбусах. Інтересно ??? На кого (якого)) панка вони працюють ? Відповідь, ви самі - здогадалися. Браво !!! СКОТИНЯКИ.