Хмельницький хоче купити вживані тролейбуси за 4,7 мільйона (ФОТО)

-
«Електротранс» оголосив про закупівлю тролейбусів «Skoda».
-
Чотири з них будуть звичайними, ще один — «гармошкою».
-
У середньому одиниця коштуватиме менше мільйона гривень.
Комунальне підприємство «Електротранс» хоче купити вживані тролейбуси марки «Skoda». Планує на це витратити 125 тисяч євро або майже 4,7 мільйона гривень за курсом НБУ. Відповідну закупівлю перевізник оголосив через систему електронних закупівель «Prozorro».
Придбати такі тролейбуси підприємство намагається вже вдруге. Попередня закупівля була скасована через замалу кількість учасників. Як і минулого разу, специфікація передбачає придбання чотирьох тролейбусів «Škoda 24Tr Irisbus» та одного «Skoda 25Tr Irisbus». Постачальник має передати транспорт підприємству до кінця цього року.
Загальні характеристики
Всі тролейбуси повинні бути вживаними та використовуватися тільки на території країн Євросоюзу або Скандинавських країн. Специфікацією передбачена наявність автономного ходу, який може бути реалізований акумуляторами або дизель-генераторною установкою.
Також технічними характеристиками передбачена функція рекуперації. Під цим мається на увазі, що при гальмуванні електроенергія не переходить у тепло, а перетікає в акумулятори. Таким чином забезпечується її економія. Крім того, всі тролейбуси повинні мати максимальну швидкість 65 км/год або більше. Передбачена також низька підлога. Розповідаємо про кожну модель окремо.
«Škoda 24Tr Irisbus»
-
Кількість — 4 одиниці
-
Рік випуску — від 2006 року
-
Довжина — 11,99 метра
-
Кількість сидінь — 28-30 одиниць
-
Пасажиромісткість — 86 осіб
«Škoda 25Tr Irisbus»
-
Кількість — 1 одиниця
-
Рік випуску — від 2007 року
-
Довжина — 17,9 метра (двосекційний, так звана «гармошка»)
-
Кількість сидінь — 40 одиниць
-
Пасажиромісткість — 132 особи
Нагадаємо, що востаннє тролейбуси для «Електротрансу» купували наприкінці 2019 року. На маршрути їх випустили у січні 2020 року. Це були п’ять одиниць, які обійшлися приблизно у 48 мільйонів гривень, або ж у 9,63 мільйона за тролейбус. Ця сума включала як оплату за сам транспорт, так і платежі банку за лізинг.
Особливістю транспорту була функція автономного ходу на відстань до 20 кілометрів. Нові тролейбуси випустили на новостворений маршрут №4, який пролягає вулицями без контактної мережі. Згодом запустили маршрут №4А, частково знявши тролейбуси з 4-го.
Читайте також:
-
У Хмельницькому змінили схеми руху нових автобусних маршрутів №3 та №5
-
Проїзд «зайцем» — 280 гривень: у Хмельницькому повернули штрафи
-
Хто може безкоштовно їздити в громадському транспорті Хмельницького
Здійснено за підтримки Асоціації “Незалежні регіональні видавці України” в рамках реалізації грантового проєкту Хаб підтримки регіональних медіа. Погляди авторів не обов'язково збігаються з офіційною позицією партнерів
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Гармошка.. нарешті, нарешті. Вже думала що до кінця віку Хмельницький не матиме гармошок.
Якщо це як доповнення до старих тролейбусів, а не їх заміна - то взагалі ідеально