Місто без маршруток: ідею хмельничан розглянуть в мерії

Місто без маршруток: ідею хмельничан розглянуть в мерії
Фото vsim.ua.
  • Електронне звернення хмельничан до влади набрало необхідну кількість підписів.
  • Владу просять відмовитися від маршруток у місті.
  • Петицію розглядатимуть на засіданні виконавчого комітету.

Всього 18 днів знадоилося для того, щоб петиція про відмову від маршруток набрала необхідний мінімум в 500 підписів. Тому влада буде зобов’язана відповісти на дане електронне звернення. Але коли це трапиться, поки невідомо. Нагадаємо, що петиції вже розглядаються на засіданні виконавчого комітету Хмельницької міськради.

"Міські пасажирські перевезення знаходяться в жахливому стані. Переповнений транспорт не тільки у час пік, водії "маршруток" напаковують свій транспорт так, що він схожий на консерву з кількою (не дай бог якесь ДТП). 
Просимо підняти питання про повну відмову від малих автобусів – так званих маршруток і організацію перевезень електротранспортом та зручними великогабаритними автобусами. Міська рада має розробити дорожню карту переходу на зручний транспорт та щоб перехід відбувся протягом п'яти років. 
Також є необхідність забезпечити весь громадський транспорт пандусами та спеціально обладнаними місцями для людей з інвалідністю", - йдеться у петиції.

Раніше сайт vsim.ua уже писав про дану ідею, яку в петиції подав хмельничанин Микола Гоцалюк. Тоді ми звернулися до мерії і там нам розповіли про можливу відмову від маршруток і переходу на великогабаритний громадський транспорт. Ось що там говорили:

Відео дня
  • Ми розглядаємо варіанти закупки в лізинг екологічного транспорту. Це можуть бути автобуси на газу, електроавтобуси чи тролейбуси на автономному ходу. Ми вивчаємо ситуацію. намагаємося вести перемовини. Ми поки цього не афішуємо, але такі плани маємо, - казав заступник міського голови Хмельницького Андрій Бондаренко. - При закупівлі нового транспорту маршрутки самі собою будуть “відмирати”.

Нагадаємо, що рішення про поступову відмову від маршруток уже прийняли у Тернополі та Львові.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (48)
  • Денис Токарев
    Сима, что ты советуешь пассажирам? Я вижу ты их считаешь за биомассу. Многие пассажиры, я уверен богаче тебя.
    Сіма reply Денис Токарев
    Не сумніваюсь, що "богаче", але жадні 100%
  • Денис Токарев
    Сима, что означает, пассажир громадського транспорту у минулому? Ты что стал алигархом?)) И нифига ты не справедливый))
    Сіма reply Денис Токарев
    Я просто сам собі заборонив їздити у такому некомфортному транспорті, не чекаючи поки влада заборонить або пасажири забажають щоб був комфорт, тобто почнуть платити адекватну вартість за проїзд. Краще пішки, ніж мучити себе через когось
  • Денис Токарев
    Сима, ну ты прям достал с цибулею. Типа водители не смердят потом(
    Сіма reply Денис Токарев
    Може тому вони і просять пройти далі, щоб пасажирам було комфортно і не відчували запаху  цибулі від них (водіїв), а вони лізуть і лізуть на водія
  • Oleksandr
    Сіма, тут переписують пасажири!!! Ти явно представник чи власник від того металолому. Не вішай лапшу, які бідоданшні маршрутчики, собівартість їх роботи 7грн, а чого тоді на конкурс перлися в збитковий бізнес? І хто може підтвердити такі розрахунки, якщо квитки не видаються??? Якщо нерентабельно автобуси типу 21(а замінити ними як мінімум 29,49,35 полюбому рентабельно), то хоча б повинні бути розміру Богданів, або розміру звичайних маршруток, АЛЕ двері повинні самі відкриватися і повинна бути площадка(такі варіанти вже їздять і вони значно кращі). І водіїв треба пресувати, щорб не пхали людей вище всяких норм "проходимо по салону" :-)
    Сіма reply Oleksandr
    Людей не пресують, а люди самі налазять. Прохання пройти по салону, щоб над головою не стояли і дихали цибулею
    Сіма reply Oleksandr
    Не представник і не власник, швидше пасажир громадського транспорту у минулому. Просто люблю правду, а не брехню (тобто мрії пасажирів, які не збігаються із реальністю).  Пасажирам раджу спробувати організувати будь який бізнес, а зокрема у даному випадку перевезення у маршрутках і зробити висновок наскільки прибутково возити за 4 гривні. Я розумію, що зарплати малі у багатьох, але ж потрібно розуміти, що і водіям потрібні нормальні зарплати як мінімум 20 тис. гривень, але вони переважно 25-30% від цієї суми зараз отримують. А хіба можна на ці гроші не те що щоб жити, а навіть вижити? І не потрібно зараз про пенсії і зарплати у державному секторі. Ці люди або змушені підзаробляти, або живуть на межі. Дякуємо революціонерам і обраній більшістю владі. Тому не потрібно зараз із когось робити крайніх і змушувати їх вас годувати, економити ваші мізерні кошти.
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
18:09 Дев'ятеро воїнів «на щиті» повернулось на Хмельниччину photo_camera 17:03 Хмельниччину накриє спека: прогноз погоди на 6 липня 16:26 На Хмельниччині нові правила оголошення повітряних тривог 15:42 «Хмельницькводоканал» оштрафували за забруднення Південного Бугу Від читача 13:29 Продаж земельної ділянки для будівництва туристичної інфраструктури 14:56 Двох військових з Хмельницького району звільнили з полону. Історії захисників 14:23 У центрі Хмельницького та в двох ТРЦ вимкнули воду: коли зʼявиться 13:34 У селі під Хмельницьким чоловік викопав у городі снаряди (ВІДЕО) 12:46 21 мешканець Хмельниччини отримав фінансування для бізнесу: на що підуть кошти 12:01 У Хмельницькому в тролейбусі травмувалась пенсіонерка: поліція з'ясовує обставини ДТП 11:34 17 облич репресованих радянською владою на Хмельниччині photo_camera 10:49 Хмельничанина, який влаштував стрілянину у Раковому, затримали, — поліція 10:01 Головна ціль — Старокостянтинів: на Хмельниччині збили 42 «шахеди» в ніч на 5 липня 09:02 Показники зашкалюють: що показала перевірка Південного Бугу на Хмельниччині
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up