Кам’янецька від Подільської до залізниці налічує чотири смуги руху.
Вулиця є магістральною, і на цій ділянці перетинається з кількома іншими важливими вулицями.
У міськраді думали її розширити, додавши одну смугу, та навіть знайшли підрядника для розробки проєкту.
Розповідаємо, що з того вийшло.
Вулиця Кам’янецька є однією з головних магістралей Хмельницького. Саме нею пролягає чимало маршрутів громадського транспорту. Особливою є ділянка між Кам’янецьким переїздом та вулицею Подільською. Тут є лише чотири смуги руху. Крім того, з цією ділянкою межують ряд інших важливих вулиць міста, а саме Подільська, Проскурівського підпілля, Героїв Майдану, Гагаріна, Герцена та Пушкіна.
Через ці обставини ділянка є проблемною — вона сама по собі сильно завантажена, особливо в години-пік. А однієї дорожньої події, як то невеликого ремонту чи ДТП, достатньо для того, аби повністю паралізувати рух транспорту в центрі міста.
2017 року в управлінні житлово-комунального господарства міськради вирішили замовити проєкт розширення Кам’янецької на ділянці від Подільської до Кам’янецького переїзду. Взялася за це фірма з Тернополя, проте проєкт так і не був виготовлений. Спеціалісти зробили висновок, що розширення Кам’янецької буде занадто складною та дорогою справою. Про це журналістам vsim.ua розповів начальник управління ЖКГ Василь Новачок.
Планувалося, що до існуючих чотирьох смуг додадуть ще одну. Однією з проблем стали комунікації, які пролягають під вулицею, зокрема, лінії спеціального зв’язку. Аби розширити Кам’янецьку, потрібно було всі мережі переносити, а перед цим погоджувати роботи з балансоутримувачами.
Крім того, проблемою була будова дороги, що складається з кількох шарів:
— Там бруківка далеко внизу, над бруківкою щебенева подушка, потім асфальт, потім знов щебінь, потім кілька шарів асфальту. І для того, щоб зробити якісну реконструкцію, це все потрібно було дістати, викопати величезний котлован. При тому повністю паралізувати вулицю Кам’янецьку як мінімум на три місяці, а зробити об’їзд тролейбусів в принципі неможливо, — сказав Василь Новачок.
Відмові від розширення Кам’янецької посприяла також наявність зелених насаджень, а саме каштанів, що ростуть вздовж вулиці. Для виконання реконструкції дерева довелося б вирубати. Крім того, довелося би звужувати пішохідну частину вулиці. Зрештою спеціалісти навіть не змогли скласти точну ціну реконструкції Кам'янецької. За словами Василя Новачка, зараз є бачення того, що розширювати дорогу не варто, а натомість шукати інші шляхи розвантаження ділянки.
Нагадаємо, що у планах міської влади є будівництво надземної розв’язки, яка має сполучити Старокостянтинівське шосе та вулицю Толстого через залізницю, а також будівництво автомобільного тунелю під залізницею. Останній має сполучити вулицю Будівельників та проїзд Геологів. У разі реалізації цих планів тунель та розв’язка могли би стати для хмельничан альтернативними шляхами, якими можна діставатися з Дубового та Південно-Західного мікрорайону до центру та Гречан.
А як ви вважаєте, що потрібно зробити, аби розвантажити Кам’янецьку в центрі? Голосуйте та пишіть свої варіанти у коментарях.
Що потрібно зробити, аби розвантажити Кам’янецьку в центрі?
Читайте також: Нові заїзні кишені на Кам’янецькій: де зроблять та за скільки
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.