Тролейбус-«гармошка» та нові автобуси: запитали, коли хмельничани їздитимуть на новому транспорті

Тролейбус-«гармошка» та нові автобуси: запитали, коли хмельничани їздитимуть на новому транспорті
  • Угоди про купівлю тролейбуса та автобусів уклали цього та минулого року відповідно.

  • Ми вирішили з’ясувати, коли вони виїдуть на вулиці Хмельницького.

Найближчими місяцями хмельничанам варто очікувати збільшення кількості громадського транспорту більших габаритів. Тролейбус та автобуси придбало комунальне підприємство «Електротранс». Журналіст vsim.ua запитав у директора Сергія Бобуха, коли їх можуть випустити на маршрути.

Нові автобуси «Ataman»

Про придбання десяти автобусів марки «Ataman» (також позначається як «Isuzu») стало відомо з системи електронних закупівель «Prozorro» у квітні цього року. Такі вже обслуговують хмельничан на маршрутах №4, №5 та №35. Комунальне підприємство оголосило тендер, вказавши очікуваною вартістю автобусів 31 мільйон гривень.

Того ж місяці визначили переможця закупівлі — ПрАТ «Ісузу-Атаман Україна», яке є офіційним дилером заводу виробника, «Черкаського автобуса». Договір уклали на суму, меншу за очікувану на тисячу гривень. Сторони домовилися, що чотири автобуси передадуть до 30 травня, а ще шість — до 30 серпня цього року.

Відео дня

Директор «Електротрансу» Сергій Бобух розповів, що чотири автобуси вже доставили на підприємство. Їх зареєстрували у сервісному центрі МВС, наразі вони проходять первинне технічне обслуговування та налаштування, зокрема, відеореєстрації та обліку пасажирів. Планується, що на початку липня два автобуси випустять на маршрут №35. Ще дві на інший маршрут, на який саме, Сергій Бобух говорити відмовився, оскільки ще не підписаний договір з управлінням транспорту.

Вживаний тролейбус «Skoda»

Тролейбус-«гармошку» зі словацького міста Пряшів придбали у жовтні минулого року за майже 22 тисячі євро. Транспорт 2006 року виготовлення, не експлуатувався з 2020-го, оскільки мав несправності, усувати які було невигідно. Після купівлі тролейбус відремонтували та відправили у Хмельницький. Про це ми розповідали вам вчора, 15 червня.

За словами Сергія Бобуха, тролейбус наразі перебуває на митниці. Після доставки його потрібно буде підготувати — змінити оформлення кузова, провести діагностику, переробити струмоприймачі та обкатати. Де саме їздитиме «гармошка», точно ще не визначили, але попередньо це будуть спальні мікрорайони, як от Озерна чи Катіон.

Оновлено о 19:00. З'явилося відео, на якому тролейбус вже їздить вулицями Хмельницького.

 

Для керування тролейбусом водіїв потрібно підготувати, провівши стажування загальною тривалістю 20 годин. Сергій Бобух зазначив, що кілька водіїв «Електротрансу» вже їздили на «гармошках» у Тернополі. Коли тролейбус все ж таки випустять на маршрут, Сергій Бобух не сказав.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (8)
  • Дмитрий Невгодовский

    Новый сколько стоит троллейбус чешский
  • Galina Kostuk

    Краще б відкрили давно закриті заводи в місті і почали виготовляти свої тролейбуси чи хоча б запчастини до них. А купляти постійно тролейбуси і хвалитись, то якась манія... А того тролейбуса вдень з вогнем не зустрінеш.,. Купують купують і ніби їх хтось зїдає.

    Роганська Людмила reply Galina Kostuk

    Galina Momot Ko свої нові тролейбуси - то звичайно було б дуже добре. Хоча зараз налагодили капітальний ремонт старих (раніше його не робили, а відправляли стороннім організаціям)
  • Dobryak Dobryak

    Хто скаже, що бабло на рухляді (мова йде про гармошку 25Тр) відмивають, мушу вас розчарувати. Мерседес 2015 року з 21 місцями для сидіння (в 25Тр їх помітно більше) коштує набагато дорожче – 35 проти 22 тисяч євро, а новий дорожчий принаймні вдесятеро. І взагалі, європейська техніка в технічному сенсі краща за нашу. Поломки – наслідок неналежного обслуговування і фінансування з боку міської влади, а не факту того, що вони вживані.
  • Роганська Людмила

    Sergey  Bobukh гармошку пускати до Озерної чи Катіону (чи Ракове) - логічно, але не слід це робити на короткі маршрути 19 чи 20. Як показує практика, на них немає такого пасажиропотоку. Більш доцільно на повноцінні 7/7а та 11/11а - там дійсно величезний потік і гармошка там буде дуже доречною (та й все рівно з Озерної доведеться їхати в депо до Катіону, тобто через все місто)

    Роганська Людмила reply Роганська Людмила

    Олександра Дигас погоджуюся, але на Озерну теж є куди добавляти.
    Але тут мова про гармошку. Для тих районів можна щось менш габаритне. А гармошка корисна для напрямків з максимальним потоком пасажирів: Озерна, Катіон, Ракове

    Роганська Людмила reply Роганська Людмила

    Олександра Дигас погоджуюся, але на Озерну теж недостатньо при її населенні (скажемо так, по всьому місту є куди збільшувати його кількість)

    Александра Мальцева reply Роганська Людмила

    Роганська Людмила мало на Озерну транспорту? Є такі райони , де люди не можуть нормально добратися

keyboard_arrow_up