На початку цього року в Хмельницькій мерії активно розповідали про те, що хочуть купити дуобуси. На тролейбуси, які можуть до 15 кілометрів їхати без підключення до лінії, навіть виділили 34,8 мільйона гривень. Та купити їх не вдалося.
Спочатку зірвався тендер на закупівлю тролейбусів на автономному ходу. В «Електротрансі» повідомили, що їм хотіли продати транспорт, який робили ще у 2010 році. Думали оголосити новий тендер. Згодом вирішили замість 4 дуобусів купити 7 звичайних тролейбусів. Чому відмовилися від дуобусів, ми запитали в керівника КП «Електротранс».
- В нас три тижні тому була делегація із Австрії. Вона об’їжджала тролейбусні парки на Західній Україні. Вони гарні відгуки залишили про тролейбуси «Богдан». Ми з ними поспілкувалися про тролейбуси на автономному ходу і про … батареї, на яких вони їздять. Делегація не досить гарно відгукувалася про них. Кажуть, що то не правда про гарантійний термін батарей 5-7 років. Насправді термін може бути 2-3 роки. А вартість нової становить 26 тисяч євро. Це накладно. Вони нас підтримали, що ми правильно зробили, що ми поки відмовилися від дуобусів. Наступного року на ринку будуть вже інші батареї, які зможуть служити 5 років і зможуть їхати до 50 хвилин без контактної мережі. Думаю, що наступного року повернемося до розгляду питання купівлі дуобусів, - каже Віктор Паламарчук.
На початку 2016-ого в міськраді почали говорити про плани з’єднати тролейбусною лінією Дубове і Ракове. Мережу, яка закінчується на Городовікова, мали протягнути до Чорновола. Та й від такої ідеї поки відмовилися. Аргументують це надто великими затратами на будівництво.
- Будівництво нових тягових підстанцій вартує 25-30 мільйонів гривень. Це без контактних мереж, розтяжки, стояки, дельти й інше. Тому можливості будівництва нових ліній поки не розглядаємо, - каже Віктор Паламарчук.
Читайте також:
Щоб з даху не текло: “Електротранс” відремонтує старий тролейбус за 1,2 мільйона
В далекій перспективі у Хмельницькому можуть з’явитися автобуси, які їздитимуть на акумуляторах. В «Електротрансі» кажуть, що сучасні моделі електробусів можуть проїхати без підзарядки 250-300 кілометрів. За словами Віктора Паламарчука, на сьогодні за зміну їхній транспорт проїжджає близько 150 кілометрів. Тому варіант із електробусами для них досить цікавий.
Ринок електробусів і можливі варіанти для поповнення парку в «Електротрансі» лише почали вивчати. Коли їх купуватимуть, ще не знають. Кажуть лише, що для їх роботи по місту потрібно буде встановити станції для підзарядки. Думають робити це на кінцевих зупинках. На самому підприємстві проблем із цим виникнути не повинно.
Читайте також:
«Рогатий аукціон»: хто може продати Хмельницькому нові тролейбуси за 33,4 мільйона
Зарплата до 15 000: у Хмельницькому шукають водіїв тролейбуса
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Катя Попик
Анонім
Nadezhda Masna reply Анонім
Анонім reply Nadezhda Masna
Тетяна Кудравцева
Evgen Grabovsky
Роман Савчук reply Evgen Grabovsky