Погода вказала “Електротранспорту” на недоліки в роботі.
Пасажири скаржаться на те, що в тролейбусах протікає дах.
В підприємстві розповіли про причини і анонсували капремонт старого “рогатого” за 1,2 мільйона.
- Заходжу зранку в тролейбус №9, а там незвично багато вільних сидячих місць. Думала присісти, а вони мокрі. З даху на сидіння капала вода. Мокрими були усі місця, що напроти середнього входу. Так і їхали всі в тісноті. Стоячи, - розповіла vsim.ua хмельничанка Анастасія Петрова.
Хмельничанка їхала в тролейбусі сьогодні, 4 жовтня. Сідала в «рогатий» із бортовим номером 229 на зупинці “Ветеринарна лікарня”. За поясненнями того, чому протікає електротранспорт, ми звернулися до керівника “Електротрансу”.
Корисне посиланняНайбільша база пропозицій продати чи купити ЗИМ в Україні. Аutomoto.ua - пошуковик на 100 автосайтах.
- 85% на сьогоднішній день тролейбусного парку – це зношений парк. Десь звичайно дощі пішли, могла десь прокладка не тримати. Все бачимо після того, як ідуть дощі. Дана команда сьогодні на нараді начальнику депо перевірити всі люки, перевірити їх щільність. В разі чого закрити, бо ними вже ніхто не буде користуватися. Зимою вони не потрібні. Є проблеми. Ми знаємо про них. Але на сьогодні надзвичайно великий дефіцит слюсарів, рятувальників кузовів і електрослюсарів. Є проблема в кадрах. Але будемо робити все можливе і неможливе, щоб сніг не задувало і вода не затікала, - каже директор КП «Електротранс» Віктор Паламарчук.
Чи задоволені ви якістю перевезень в тролейбусах хмельницького «Електротрансу»? Голосуйте і залишайте свої думки в коментарях.
Як ви оцінюєте якість роботи тролейбусів у Хмельницькому?
Парк “Елктротрансу” нараховує 120 одиниць. Без врахування спецтранспорту (тягачі, учбові й інші), щодня на лінію може виїжджати 101 тролейбус. З них новими, які використовуються менше десяти років, є 18. Інші, згідно норм, мали бути списані.
Оновлюють автопарк комунального підприємства купівлею нових або ремонтом старих. Цього року запланували придбати сім тролейбусів 2017 року випуску. Також в грудні мають доставити в Хмельницький капітально відремонтований старий тролейбус 1993 року випуску. Його “тюнінгують” за 1,2 мільйона гривень.
Договір на виконання робіт вже уклали із ТОВ «Елтранс сервіс ЛТД». Воно зареєстроване в Рубіжному Луганської області. Засновником товариства є Геннадій Радованець із Стаханова (зараз Кадіївка), що розташована в тимчасово окупованих територіях.
- Виникли суперечності щодо засновника. Ми вивчили питання. Геннадій Радованець все залишив і втік із Стаханова. Він має довідку переселенця. Думаю, що ця людина патріот більше, ніж сепар. До того ж він має великий досвід в капітальному ремонті тролейбусів. Тому не бачу причини відмовитися від підписання договору, - каже Віктор Паламарчук.
Читайте також:
«Рогатий аукціон»: хто може продати Хмельницькому нові тролейбуси за 33,4 мільйона
Зарплата до 15 000: у Хмельницькому шукають водіїв тролейбуса
Капiтальний ремонт механiчного обладнання - 93,9 тис. грн.
Капiтальний ремонт в внутрiшнього та зовнiшнього кузовного обладнання - 746,2 тис. грн.
Капiтальний ремонт пневматичного та гiдравлiчного обладнання 60,2 тис. грн.
Капiтальний ремонт електрообладнання - 42,3 тис. грн.
Капiтальний ремонт електроапаратyри - 100,8 тис. грн.
Замiна допомiжного електрообладнання та приладiв освітлення - 51,6 тис. грн.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Пусть введут тариф для льготников - 50%, а не полностью бесплатно, тогда смогу ездить и с радостью отвечу на этот вопрос :)