Валідатори водіїв хмельницьких тролейбусів переміщують у салони. Чого чекати пасажирам (ФОТО)

Валідатори водіїв хмельницьких тролейбусів переміщують у салони. Чого чекати пасажирам (ФОТО)
Валідатор у тролейбусі №023, що обслуговує маршрут №11А
  • Пристрої у синіх корпусах встановлюють на поручнях у салонах.

З моменту початку впровадження «Електронного квитка» у хмельницьких тролейбусах встановлювали помаранчеві валідатори. Вони можуть лише зчитувати проїзні картки та сканувати QR-коди. Згодом почали з’являтися сині валідатори. Їх встановлювали замість попередніх. Окрім функцій валідаторів першого типу, вони могли зчитувати банківські картки та пристрої з підтримкою технології NFC, таким чином приймаючи оплату за проїзд.

Тепер у тролейбусах почали з’являтися валідатори вже третього типу. Це пристрої, розміщені у металевому корпусі синього кольору на поручнях. Зважаючи на замок, можна зробити висновок, що корпус передбачає можливість відкривання. Побачити такий валідатор ви можете на фото на початку матеріалу.

Раніше ми розповідали вам про те, що було прийняте рішення перенести валідатори водіїв у салони тролейбусів. Воно зумовлене тим, що оплати банківською карткою через сині валідатори складно контролювати, адже останні не видають друкованих квитків. Тому вирішили валідатори водіїв, які приймають оплату з допомогою технології NFC та друкують квитки, розміщувати у салоні в антивандальному корпусі.

Відео дня

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (25)
  • Alyona Anisimkina

    Мені абсолютно не подобається ідея електронних квитків, тому що це створює більше проблем, ніж комфорту - в центрі заходить купа людей, всі ломляться до того валідатора, хтось тримається за поручні, хтось ні  - тиснява. Плюс зважаючи на карантинні обмеження, кондуктори виконували вимоги - кількість була обмежена, без натовпу, а тут просто хаос - вчора їхала в тролейбусі 8а сидячи рівно до центру, далі купа людей - хто в масці, хто без. Оті контролери перевіряють лише квитки, порядку в салоні - нуль. Ну і дійсно так подумати - стоїш собі на зупинці, в маршрутку сісти не можеш, змерз від холоду чи дощу, а маєш в кишені 6 гривень - то чому б не поїхати на тролейбусі? Живі ж гроші.
  • Макс Кукурудза

    В тролейбусах немає альтернативи плати за проїзд, це абсурд. Припустимо, що людина забула десь картку чи еквиток, але має 6 гривень в кишені, як їй скористатись громадським транспортом (тролейбусом)??? Чи немісцевий житель, який раз в півроку приїхав в місто, сів в тролейбус, має готівку але немає картки, готовий оплатити проїзд, але як??? і його виганяють контролери і виписують штраф. Це абсурд просто. Якщо ми (місцеві) такі діджиталізовані, то як бути іншим людям, які такими якостями нажаль, чи на щастя, не володіють? Ознаки дискримінації. На мою думку, якщо ж все-таки такі експерименти в транспорті робити, то встановлювати альтернативні способи оплати, це ж очевидно.

    Рост Сергеев reply Макс Кукурудза

    Дуже грамотний та обґрунтований коментарій. Треба мати звичайний апарат з продажу, припустимо, добових квитків їз штрих або QR-кодом. Це звичайна практика. Навід у цілком недолугій і відсталій РФ у Москві та Пітері можно купити разові квитки на проїзд або у кіоску або у навідь завжди п'яного неголеного водія або у його ведмедя. )))
  • Evgeniy Shparov

    Помаранчеві валідатори, сині, а незабаром очікуйте зелені валідатори, які додатково будуть видавати валідол 🤣
  • Denys Hutdv

    в

keyboard_arrow_up