Запитали в нового керівника управління транспорту про головні проблеми в місті (ВІДЕО)

Запитали в нового керівника управління транспорту про головні проблеми в місті (ВІДЕО)
  • Керівником управління транспорту у статусі «в. о.» призначили Юрія Смолінського.

  • Пошуки начальника тим часом продовжуються.

Новим керівником управління транспорту Хмельницького призначили Юрія Смолінського. Тепер він обіймає посаду заступника начальника та водночас виконувача обов’язки начальника. Попереднім керівником управління з таким же статусом був Сергій Шепурев. Про цю кадрову перестановку стало відомо вчора, 8 листопада.

Як ми вже розповідали вам раніше, причини зміни керівника управління назвав заступник міського голови Хмельницького Микола Ваврищук. Перша — результати муніципального опитування. Вони показали, що мешканці міста незадоволені транспортною сферою. Друга — намагання уникнути «засиджування» людей на посадах.

Сергій Шепурев залишається працювати заступником начальника. Пошук кандидатів на посаду начальника управління наразі продовжується. Сьогодні, 9 листопада, ми запитали в Юрія Смолінського, які головні проблеми він планує вирішувати на посаді.

Відео дня

Перша проблема — дефіцит транспортних засобів

Наразі великогабаритні автобуси працюють на маршрутах №20, які обслуговує «Електротранс», та №21, №22 і №51, які обслуговує підприємець Олександр Мішин. Раніше їх також випускали на маршрути №2, №29 та №49.

Саме дефіцит транспорту, особливо великогабаритного, Юрій Смолінський називає головною проблемою, яку планує вирішувати на посаді:

— Найбільша проблема на сьогодні — це недостатня кількість транспортних засобів, особливо великогабаритних, тому що у нас час діють обмеження щодо перевезення тільки на сидячих місцях. І тому малогабаритний транспорт неспроможний забрати ту кількість людей, яка перебуває на зупинках. В міру можливостей будемо запроваджувати великогабаритний транспорт. І, тим більше, у нас на 2022 рік планується проведення конкурсів (перевізників — прим. авт.), можливо, якісь нові маршрути будуть, можливо, будуть змінюватися старі, якісь об'єднуватися, і виставлятися інші вимоги.

Друга проблема — перевантажений центр міста

Вулиця Кам’янецька у центрі Хмельницького є досить вузькою — настільки, що незначна ДТП чи ремонт у ранковий час здатні утворити затори до проспекту Миру. Юрій Смолінський вважає, що цю проблему можна розв’язати облаштуванням смуг для громадського транспорту.

— Проблема на другому місці — транспортний колапс, як його називають пасажири. Це центральна частина міста — вузькі дороги й дуже великі затори, особливо у години-пік, зранку та ввечері. Люди добираються на роботу, з роботи, в школи, в дитячі садочки. Будемо намагатися в міру можливості виділяти смуги для громадського транспорту, щоб люди могли набагато швидше добиратися до місця роботи саме на громадському транспорті, а не на приватних автомобілях. Можливо, таким чином, шляхом збільшення кількості пасажирів, будемо оновлювати рухомий склад, тому що чим більше перевізник зможе заробити, тим більше в нього буде можливостей купити якийсь кращий автобус. Будемо якось намагатися «розрулювати» питання саме по приватному транспорту, який у нас перегороджує абсолютно весь центр і все стоїть.

Нагадаємо, що раніше ми розповідали вам про плани облаштування смуг для громадського транспорту на Кам’янецькій та Бандери. Комунальники планують це робити наступного року. Детальніше про це в матеріалі «На Бандери та Кам’янецькій додадуть смуги для громадського транспорту (КАРТА)». Крім того, запланували облаштування заїзної кишені на зупинці «Торговий центр» (рух до вулиці Проскурівського підпілля).

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up