Встановлення кіоску замовила «Агенція розвитку Хмельницького».
Більшу частину грошей на проєкт виділили в Європейському Союзі.
На «стометрівці» у Хмельницькому встановили кіоск туристично-інформаційного центру. Це невелике приміщення, розташоване поряд із кінотеатром Шевченка.
Монтаж кіоску ще не завершений. Зокрема, мають встановити три LED-екрани. Відкриття центру планується у квітні цього року. За інформацією системи електронних закупівель «Prozorro», на кіоск витратили 1 672 690 гривень, в тому числі:
модуль туристично-інформаційного центру — 1 639 000 гривень
розробка дизайн-проєкту модулю туристично-інформаційного центру — 33 400 гривень
підведення електромережі до модуля туристично-інформаційного центру — 290 гривень
Встановлення кіоску — це черговий крок до реалізації проєкту створення в місті туристично-інформаційного центру. Його вартість становить 9 900 000 гривень, серед яких 9 400 000 — це внесок Європейського Союзу. Решту 500 000 гривень мала профінансувати міська рада. Втім, «Агенція розвитку Хмельницького» завдяки економії використала менш як 300 000.
Директор комунальної установи Леся Герасимчук розповіла, що в кіоску надаватимуть безкоштовні інформаційні послуги. Йдеться про консультації з приводу розташування об’єктів туризму, місць ночівлі, харчування, дозвілля, торговельних установ, транспорту.
Це стосується не лише Хмельницького, а й Хмельницької області. За словами Лесі Герасимчук, концепція проєкту полягає в гаслі «Подорожуй з Хмельницького». Це означає, що обласний центр є таким собі транзитним містом, в якому можна зупинитися перед тим, як вирушати в подорож Хмельниччиною, а потім знову до нього повернутися.
Крім того, у туристично-інформаційному центрі займатимуться поширенням рекламно-інформаційної продукції, організацією та продажем турів — організованих як центром, так і партнерами. Можна буде придбати лише подорож Хмельницьким або з Хмельницького до локацій на Хмельниччині.
У туристично-інформаційному центрі також наповнюватимуть контентом сайт, мобільний додаток та інформаційні сенсорні екрани. Таких у місті буде 13, їх планують встановити цього року.
Серед функцій туристично-інформаційного центру також є продаж сувенірів, координація громадської спілки «Асоціація гостинності міста Хмельницького» та інших ключових гравців туристичного ринку. Крім того, там займатимуться організацією й проведенням семінарів, тренінгів, презентацій для учасників ринку туристичних послуг.
За словами Лесі Герасимчук, на сесію міської ради зараз готують проєкт рішення, яким передбачається створення комунального підприємства «Хмельницький туристично-інформаційний центр».
Читайте також:
Хмельницький витратить на телерадіокомпанію «Місто» 27,5 мільйона. Що кажуть експерти
«Народний дім» у Гречанах: як відновлюють польську історичну пам’ятку (ФОТО)
Навіщо Хмельницькому потрібні фестивалі: пояснення управління культури (+ОПИТУВАННЯ)
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Віталій Українець
Iurii Mikhailovich
Srh Mrk
Галина Пархомець