- Журналісти vsim.ua підготували для вас чергову підбірку вакансій.
- Пропонуємо переглянути ТОП-10 вакансій із зарплатами від 20 000 гривень.
На сайті work.ua за останні сім днів з’явилося 47 пропозицій із працевлаштування у місті Хмельницькому, де пропонують зарплату від 20-ти тисяч гривень. Саме огляд цих вакансій ми підготували цього тижня. Більшість з них - у сфері продажів. Більш детально про умови працевлаштування читайте далі.
20 000 грн.
Обов’язки:
- Продавати продукти, які виробляє компанія на території м. Хмельницький та Хмельницької області.
- Вести переговори з потенційними клієнтами по телефону та у відрядженнях.
- Працювати з замовленнями клієнтів.
- Вести звітність у CRM, виконувати план по дзвінках, зустрічам та угодам, й найголовніше — по прибутку.
Вимоги:
- Бажання працювати і професійно розвиватися, докладаючи до цього максимум зусиль.
- Наявність водійського посвідчення та досвіду кермування від 1 року.
- Бажання заробляти та витрачати гроші.
- Вміння продавати
- Вміння швидко знаходити вихід з будь-яких ситуацій.
- Легке й невимушене спілкування з людьми
- Вміння швидко навчатись й застосовувати це на практиці
- Бажаний досвід в побудові дилерської мережі з нехарчової групи товарів.
20 000 грн.
Вимоги:
- наявність технічної освіти;
- знання будь-яких мов програмування;
- знання технічної англійської мови;
- знання 1С на рівні користувача;
- вільне володіння ПК;
20 000 грн.
Обов’язки:
- забезпечити збільшення обсягу продаж продукції компанії в Хмельницькій області — моніторинг, аналіз, прогноз, планування, налагодження співпраці, контроль і вдосконалення;
- створити лояльні відносини та взаємовигідні умови співпраці між Радонітом та клієнтами;
- забезпечити активний пошук нових клієнтів, та підтримувати співпрацю з існуючими;
- самостійно приймати рішення та виконувати поставлені завдання;
- вирішувати всі спірні питання в роботі з клієнтами;
- виконувати плани;
- надавати звітність.
Вимоги:
- активність, вміння спілкуватися з людьми, привертати увагу та переконувати;
- відповідальність, чесність;
- орієнтованість на результат;
- досвід роботи в продажах буде перевагою;
- наявність автомобіля буде перевагою
- використання службового авто відповідно до показаних результатів.
30 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи в ресторанній справі;
- відповідальність, чесність, пунктуальність, працелюбність, активність.
29 000 грн.
Вимоги:
- освіта за фахом (агрономічна, агрохімічна, біологічна)
- досвід роботи в агро-продажах та агро-консультуванні
- знання англійської чи німецької мови (пріоритет — англійська мова), володіння способами просування товарів на ринку
- комунікабельність, вміння проводити переговори і легко встановлювати партнерські відносини
- вміння переконувати і досягати результатів
- володіння етикою ділового спілкування
- готовність до відряджень
- наявність посвідчення водія.
Обов’язки:
- консультування представників сільськогосподарських формувань щодо придбання насіннєвого матеріалу, послуг агрохімічної лабораторії ;
- пошук підприємств, зацікавлених у послугах агрономічного супроводу;
- підтримка та розвиток клієнтської бази;
- виконання сезонного та річного плану продажу;
- здійснення контролю за виконанням умов договорів та станом дебіторської заборгованості;
20 000 грн.
Вимоги:
- Знання бухобліку, обліку торгових операцій;
- Досвід програмування в середовищі 1С8.3.
- Знання стандартних конфігурацій УТП, УПП;
- Успішний досвід впровадження 1С на підприємствах;
- Знання клієнт-серверної архітектури (керований додаток), СКД, оптимізація запитів 1С;
- Вміння працювати в команді
Обов’язки:
- Доопрацювання існуючого функціоналу під бізнес процеси компанії;
- Розробка нових звітів, документів;
- Розробка модулів системи
20 000 грн.
Вимоги:
- Вища освіта (профільне).
- Досвід роботи головним бухгалтером від 3-х років в оптово-роздрібній торгівлі в алкогольних компаніях, + імпорт, ЗЕД;
- Знання бухгалтерського та податкового обліку. Впевнене знання проводок;
- Впевнений користувач ПК: MsOffice. відмінне знання 1С (8.2) «Управління торговим підприємством для України» MeDoc, Excel;
- Уміння працювати з великим об'ємом інформації, працездатність, аналітичні здібності;
- Відмінні управлінські навички по організації роботи бухгалтерії;
- Високий рівень відповідальності, уважність, ініціативність, гнучкість, позитивність, комунікабельність.
- Повна зайнятість
Обов’язки:
- Ведення бухгалтерського і податкового обліку підприємства;
- Формування і здача звітностей;
- Виконання умов оподаткування юридичних і фізичних осіб компаній, внесення змін в бухгалтерський облік компаній з урахуванням податкового та господарського законодавства;
- Адміністративне та функціональне управління відділом бухгалтерії;
- Забезпечення своєчасного перерахування податків і зборів, страхових внесків до державних соціальних фондів;
- Контроль правильності розрахунків з оплати праці працівників;
- Контроль операцій по:
- обліку ТМЦ (прихід, витрата, списання, робота з партіями товарів, робота зі складом, інвентаризації, позабалансовий облік ввірених матеріальних цінностей);
- обліку операцій з постачальниками послуг (надходження, щомісячні акти звірок та інвентаризація Дт і Кт-заборгованості в кінці місяця);
- Перевірка і підготовка документів по веденню книги покупок і книги продажів;
- Закриття періоду по ділянках обліку помісячно до 20 числа наступного місяця;
- Взаємодія з комерційною, фінансовою, юридичною службою з питань діяльності компанії;
- Формування аналітичних даних (щомісячні звіти, планування);
- Організація і контроль проведення інвентаризацій на складі.
20 000 грн. Ставка(10)+%+Амортизація(2,5)
Вимоги:
- Наявність автомобіля — обов`язкова
- Бажання працювати і заробляти
- Наявність досвіду роботи в торгівлі(не менше 2-х років)
- Навики ділового спілкування
- Навики роботи з Офісними програми та 1С (бажано)
- Навики роботи з планшетом (Агент+)
- Приємна зовнішність
Обов’язки:
- щоденне відвідування клієнтів по встановленому маршруту;
- презентація пропозицій компанії;
- спільна робота з клієнтом в ТТ у складанні замовлення на покупку;
- марчендайзинг нашого товару в ТТ;
- контроль обладнання (стелаж) — наповнення товаром;
- контроль оплати/деб.заборгованості за доставлений товар;
- контроль/оформлення повернення товар
20 000 грн.
Вимоги:
- Створювати якісні продукти
- Наявність амбіцій та досягнення високого рівня
- Повага до клієнтів, яка виражається у якісному продукті.
- Наявність особистого автомобіля - обов'язково.
Обов’язки:
- смачно, швидко, чесно готувати.
20 000 грн.
Вимоги:
- досвід роботи від 2 років в FMCG/ активні продажі/ знання каналів збуту свого регіону);
- знання ринку продуктів;
- навики проведення успішних переговорів та підписання договорів;
- вміння проводити оцінку території та виявляти фінансові можливості потенційних партнерів;
- вміння переконувати, залагоджувати конфліктні ситуації, працювати на результат;
- обов’язковий досвід «польової роботи»
- водійське посвідчення, категорії В;
- наявність особистого автомобіля та можливість використовувати його в службових цілях буде перевагою (компанія оплачує амортизацію авто та використання палива);
- впевнений користувач ПК.
Обов’язки:
- розвиток роздрібної мережі завдяки відкриттю торгових точок;
- обслуговування існуючої торгівельної мережі;
- приймання заявок на поставку продукції;
- мерчендайзинг торгівельних точок;
- контроль дебіторської заборгованості;
- контроль за діяльністю торгівельних точок;
- виконання кількісних показників з продажу;
- якісне ведення звітності.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Anna Blonska
Так добре живем но чогось всі до Польщі їдуть)