Коли треба дзвонити на “аварійку” Хмельницькводоканалу (ПЕРЕЛІК СИТУАЦІЙ)

Коли треба дзвонити на “аварійку” Хмельницькводоканалу (ПЕРЕЛІК СИТУАЦІЙ)
Фото ілюстративне

Дізнавайтеся з якими питаннями потрібно телефонувати до аварійної служби водоканалу, а на які відповідають інші структури. 
 

Кожного дня аварійно-диспетчерська служба Хмельницькводоканалу приймає близько 200 дзвінків. Служба працює цілодобово, а містяни телефонують переважно за одним номером з трьох. Однак, на підприємстві зазначають, що далеко не всі споживачі телефонують за призначенням. Часто на “аварійку” звертаються із запитами, за які відповідальні інші установи чи служби.  

Коли треба дзвонити на аварійну службу водоканалу

Отож, коли слід телефонувати до диспетчерів Хмельницькводоканалу та на які питання вони можуть відповісти. Давайте розбиратися.

Якщо у будинку немає водопостачання, Хмельницькводоканал радить спершу переглянути їхні соцмережі — фейсбук, телеграм, вайбер, сайт підприємства, та місцеві ЗМІ. Інформацію про аварійні витоки та планові роботи можна знайти в цих джерелах. У повідомленнях також вказаний орієнтовний час завершення робіт. 

Відео дня

Якщо повідомлення немає — дзвоніть на аварійну. 

Також радять телефонувати на аварійну в таких випадках: 

В яких випадках не слід дзвонити у водоканал

На підприємстві додають, що часто до служби телефонують з питаннями щодо гарячої води. Однак, за гаряче водопостачання відповідає “Хмельницьктеплокомуненерго”.

Також водоканал не обслуговує внутрішньобудинкові водопровідні мережі. У разі будь-яких проблем з трубами всередині будинку необхідно звертатись до вашої обслуговуючої організації (УМК, ЖБК, ОСББ тощо). 

Передати покази лічильника — то також не до “аварійки”. Показання лічильника приймає кол-центр підприємства за номером 0800-50-8067. 

Щодо пломбування чи розпломбування лічильника потрібно телефонувати на номер 0676715890.

Нагадаємо, номери аварійно-диспетчерської служби “Хмельницькводоканалу” такі: 

А тарифи на воду наразі такі:

До слова, раніше ми писали про найпоширеніші запитання споживачів щодо роботи контролерів підприємства — хто такий контролер та які його обов’язки, що саме він може перевіряти в домівках хмельничан, як пересвідчитися, що до вас завітав саме працівник водоканалу, а не шахрай, та що буде якщо контролерів не впускати до будинку. Прочитати про це можна в матеріалі Хто такий контролер і чому його треба пустити до оселі, — пояснення “Хмельницькводоканалу”

Також ми розповідали чому час від часу водяні лічильники в домівках хмельничан слід відносити на повірку. У тих, хто добре знайомий з цією процедурою, питань не виникає. Хто ж має робити це вперше часом не до кінця розуміє для чого і яким чином це слід правильно зробити. Ми детально розписали як відбувається повірка водяного лічильника і скільки це коштує. 

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (1)
  • ЧитачЧитачів

    А якщо хочеться просто поговорити?

keyboard_arrow_up