10 червня набрав чинності Закон України від 5 лютого 2021 року № 1217-IX “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі”. Йдеться про запровадження обліку трудової діяльності в електронній формі, що дозволяє не оформляти/не вести паперові трудові книжки.
Впродовж п'яти років Пенсійний фонд має включити до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутні дані про трудову діяльність працівників на підставі відомостей, наданих страхувальниками.
Як йдеться в сюжеті ТСН, роботодавці зобов'язані відсканувати трудові працівників і відправити до Пенсійного фонду на обробку. Історія трудового стажу вже частково зберігається в електронних реєстрах.
Перевірити інформацію можна на порталі електронних послуг Пенсійного фонду. Для цього потрібен електронний підпис.
Після внесення всіх даних до реєстру, роботодавець на прохання працівника може протягом п'яти років дублювати всю інформацію в паперову трудову книжку.
Завдяки електронному формату кажуть експерти, зникне ризик загубити трудову, пошкодити документ або внести до нього недостовірні дані.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.