Чому на маршруті №32 мало автобусів? Запитали у заступника Симчишина

-
Новий перевізник три місяці обслуговуватиме маршрути №28 та №32.
-
На останньому машин зараз мало, а інколи немає жодної.
-
Ми дізналися причину.
У Хмельницькому розпочав роботу новий перевізник — приватне підприємство «Авто-експерт». Спершу воно взяло участь у конкурсі, намагаючись взяти на обслуговування маршрути:
- №28 Гречани — Лезневе (через Кооперативну, Курчатова, Подільську, Шевченка, Трудову, Вінницьке шосе)
- №32 Раківське кладовище — Лезневе (через Майборського, Пілотську, Толстого, Кам’янецьку, Зарічанську).
Пропозицію фірми відхилили з однієї причини — її автобуси переобладнані з вантажних. Законодавство забороняє укладати постійні договори у таких випадках.
Однак на цьому все не скінчилося. З підприємством уклали тимчасовий договір на три місяці на вже згадані маршрути. І воно вже перевозить пасажирів. За даними системи «Dozor», на маршруті №28 працює вісім одиниць транспорту станом на 17:00 сьогодні 21 вересня.
А от із маршрутом №32 все складніше. За нашими спостереженнями, на маршруті працюють одна-дві одиниці транспорту, або їх взагалі немає. Про причину ми запитали у заступника міського голови Хмельницького Миколи Ваврищука.
— На 28-й маршрут вони зайшли з вісьмома одиницями й на 32-й зайшли з трьома одиницями. Ситуація у них така собі, не дуже добра, вони зараз пробують накатати цей маршрут, виходять на пікові графіки. В обід вони поки не їздять, тому що там взагалі сумно. Тролейбусний маршрут №4 забрав дуже багато пасажирів з 32-го маршруту, і зараз їм дуже важко його накатати, — розповів чиновник.
Нагадаємо, що тролейбусний маршрут №4 сполучає Ракове та Катіон через Чорновола, Красовського, Купріна та Тернопільську. Частину маршруту, де немає контактної мережі, він проходить з використанням бортових акумуляторів.
За словами Миколи Ваврищука, на 28-му маршруті працюють більше автобусів, ніж у попереднього перевізника. Тим часом щодо 32-го маршруту вже розглядають питання його скорочення — таким чином, щоб він розвертався на Староміській, а не їхав на Зарічанську й до автовокзалу №1.
Нагадаємо також, що у Хмельницькому планують запровадити два нових автобусних маршрути — №4 та №5. Вони сполучатимуть Ружичну та Лезневе з центром Хмельницького, а саме вулицею Староміською. Працюватимуть на маршруті автобуси, які комунальне підприємство «Електротранс» хоче придбати у лізинг.




Читайте також:
-
У Хмельницькому запустять два нових автобусних маршрути (КАРТА)
-
Хмельничанин просить замінити валідатори у тролейбусах. Ми дізналися, чи будуть це робити
-
Нові автобуси для «Електротрансу»: коли купуватимуть та за скільки
-
У Хмельницький зайде новий перевізник з переобладнаними автобусами
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Дякуємо, що прочитали. Підтримайте автора та редакцію Всім.юа гривнею

Дякуємо за вашу підтримку!
Війна змінила багато всього, але не нашу мету — розповідати правду, яка важлива сьогодні, як ніколи.
Ваша допомога — це не просто фінансова підтримка. Це ваша довіра, яка дає нам сили. Завдяки вам ми створюємо якісні статті, запускаємо нові проєкти та досліджуємо важливі теми.
Ми залишаємося незалежними, щоб служити тільки вам — нашим читачам. Адже журналістика, яка працює для читачів, — це єдиний шлях до правди.
Кожен ваш донат — це крок до розвитку нашої редакції та збереження свободи слова. Дякуємо, що ви з нами! Разом ми робимо важливу справу для Хмельницького та України.
Ян Чайковский
Валентина Греля
Антон
Севак Аліна