Для «Електротрансу» можуть придбати 8 автобусів та понад 50 тролейбусів. Коли на них чекати

-
Планують оновити парк «Електротрансу», скориставшись лізинговими програмами.
-
Ведуть переговори одночасно з двома європейськими банками.
Слідом за «Skoda Superb» комунальне підприємство «Електротранс» може придбати також нові автобуси та тролейбуси. Втім, це, найімовірніше, буде вже наступного року. Планується, що весь транспорт буде придбаний у лізинг та, можливо, із залученням грантових коштів. Розповідаємо про все детальніше.
Нові тролейбуси
Раніше ми вже розповідали вам про те, що у міськраді планують придбання 60 нових тролейбусів у лізинг, в тому числі 10 на автономному ходу. Все це має відбутися в рамках співпраці з Європейським інвестиційним банком. Місто може отримати кредит під 2% річних. У разі укладення угоди постачання тролейбусів очікується на початку 2022 року.
Міський голова Олександр Симчишин у коментарі журналістам vsim.ua розповів, що в міськраді покладають надії не тільки на Європейський інвестиційний банк. Все через те, що з останнім вже мали негативний досвід співпраці. Разом з тим Олександр Симчишин сподівається, що цей проєкт все ж буде реалізований.
Разом з тим тривають переговори з Європейським банком реконструкції та розвитку:
— Ми розпочали діалог з Європейським банком реконструкції та розвитку на кредит плюс грант для виготовлення плану мобільності міста Хмельницького. Це все повністю, починаючи від розмітки, знаків, світлофорів, і закінчуючи тролейбусами, і на придбання 50 нових тролейбусів класичних і на автономному ходу, — розповів міський голова у коментарі журналістам vsim.ua.
Як зазначив міський голова, у разі успішної співпраці з ЄІБ або ЄБРР парк тролейбусів буде оновлений повністю. У середньому вулицями Хмельницького курсують 80 тролейбусів. Серед них є 43 нових або капітально відремонтованих. Таким чином зараз пасажирів обслуговують 37 старих не ремонтованих тролейбусів. Для повноцінного обслуговування хмельничан потрібно загалом 100 тролейбусів, а якщо говорити про запуск нових маршрутів, то 120.
Нові автобуси
У міськраді планують придбання для «Електротрансу» восьми нових великогабаритних низькопідлогових автобусів. Це, знову ж таки, в лізинг. За словами Олександра Симчишина, з міського бюджету вже виділили гроші на перший внесок. У разі укладання договору постачання автобусів відбудеться орієнтовно на початку 2022 року.
Міський голова також назвав можливі напрямки, де будуть їздити нові автобуси:
-
наявні маршрути, які обслуговує «Електротранс», — №3, 7, 20 та 52 (останній зараз фактично не функціонує)
-
відновлення роботи маршруту №2 «Гречани — Ракове»; поточний перевізник, ТОВ «АвтоГаз-Захід», не обслуговує маршрут понад пів року через збитковість
-
наявні автобусні маршрути, де працюють інші перевізники; вони можуть бути замінені в рамках конкурсу
-
організація нових маршрутів, зокрема в Ружичну та Лезневе (альтернатива — тролейбуси на автономному ходу)
Читайте також:
- Компенсацію за пільгові перевезення в тролейбусах рахуватимуть по-новому: як саме
- У Хмельницькому продовжили автобусний маршрут №2А: куди можна доїхати
- У Хмельницькому запустять маршрутку №15 (СХЕМА РУХУ)
- Без кондукторів і готівки. Ми перевірили, як по-новому працюють тролейбуси в Хмельницькому
- Дорожче, ніж у Симчишина: «Електротранс» придбав авто за 1,2 мільйона
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Та міська влада ймовірно керується іншими принципами: Але ж 100 тролейбусів - "мегадостатньо", і де ж ти водіїв нових будеш шукати, тому простіше все старе у смітник.
Крім того, нових ліній будувати не будемо - це важко, дорого, і взагалі нащо воно треба нам. Навпаки, купимо ще автобусів, щоб їздили під тролейбусними дротами
Та й взагалі що там паритися з тим великогабаритним транспортом. 1 звичайний тролейбус (ну чи автобус) може перевезти 100 пасажирів. При цьому сидіти будуть в середньому 30 пасажирів (деколи 26 або 34) і 70 стояти. Цих 100 людей можна перевезти і Спрінтерами (3 чи 4 штуки). Це або 54 (3×18) або 72 (4×18) сидячих місця замість 26-34. (Або в умовах карантину це десь 3 тролейбуси чи 5 маршруток для перевезення 90-100 пасажирів. Але ж маршрутки можна пускати більш часто, де ви бачили щоб габаритний транспорт їздив частіше маршруток)
100 тролейбусів - не 250 і не 300. А ще з цих 100 працювати може буде тільки 70-80, бо ж вони водіїв ніяк не знайдуть! Житомир на 10тис жителів менший, а там тролейбуси їздять частіше. А там ще трамвай є (так, вимираючий, але їздить часто)