Додаток для поповнення е-квитка більше не працює. Де ще поповнити
-
Додаток для поповнення електронного квитка тепер не підтримують.
-
Дізнавайтеся, чим можна користуватися замість нього.
Мобільний додаток «7pik», який призначений для поповнення електронного квитка, більше не працює. Повідомлення про це були розіслані на електронні адреси користувачів. Зокрема, такий лист отримав і журналіст vsim.ua. Вхід у додаток наразі неможливий, після натискання відповідної кнопки нічого не відбувається.
— На жаль, у зв'язку з воєнним станом в Україні технічні фахівці припинили підтримувати додаток, оскільки виконують завдання, пов'язані з воєнними діями. Пропонуємо завантажити мобільний додаток Е-квиток Щодня Зручний та поповнювати транспортну картку. Використовуйте логін та пароль від 7pik для входу в додаток Е-квиток Щодня Зручний. Працюємо на перемогу! — йдеться у повідомленні.
Запропонований розробниками додаток «Е-квиток Щодня Зручний» відомий серед хмельничан ще з червня 2021 року. Він дає змогу поповнювати транспортну картку, купувати місячний проїзний квиток та переглядати історію поїздок. Він має досить низький рейтинг — 1,7. Більшість останніх відгуків — з однією зірочкою. Завантажити додаток можна за посиланнями — «Google Play» та «App Store».
Транспортна картка діє у всіх хмельницьких тролейбусах, а також комунальних автобусах, у яких є валідатори. Є такі способи її поповнити:
-
мобільний додаток «Е-квиток Щодня Зручний», про який ішлося вище
-
особисті кабінети на сайтах mycity.khm.gov.ua та gerc.ua
-
термінали City 24, iBox та Easypay
Місця продажу карток можна переглянути нижче.
Читайте також:
-
Хмельницький отримав 300 тисяч євро на розробку Плану сталої мобільності міста
-
У Хмельницькому планують купити 45 нових тролейбусів: подробиці
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Инна Ворожейкина
Читач78
Роганська Людмила
Andrii Trey