Метод суцільного укладання асфальту практикують вже третій рік.
З кожним роком грошей на це йде більше.
Ми перевірили, як виглядають дороги, відремонтовані у 2017-му.
У Хмельницькому завершують сезони ремонту доріг суцільним методом. Він передбачає повне зняття верхнього шару старого асфальту та вкладання нового. Так, ремонт зараз триває на вулиці Вайсера та майже завершений на вулиці Степана Бандери. Суцільний метод почали використовувати 2017 року.
Ми вирішили дізнатися, як зараз виглядають вулиці, які ремонтували два роки тому. Перелік ділянок нам надали в управлінні ЖКГ Хмельницького у відповіді на запит:
Степана Бандери — від Зарічанської до опори №15
Красовського — від Пілотської до заїзду на АЗС «Shell»
Панаса Мирного — від Степана Бандери до Залізняка
Пілотська — від будинку 3 до провулку Покришкіна; перехрестя з Трудовою
Подільська — від Свободи до Грушевського
Проскурівського підпілля — від Будівельників до Вокзальної
Трудова — від проспекту Миру до зупинки; від Заводської до мосту через залізницю
проспект Миру — від Степана Бандери до Перемоги
Північна — від Західно-Окружної до будинку 95
Європейська — від Свободи до будинку 12
Загалом роботи на цих ділянках обійшлися у понад 10,357 мільйона гривень. Ремонт виконувало комунальне підприємство з будівництва, ремонту та експлуатації доріг. Термін гарантії на кожну з ділянок становить три роки.
Ми перевірили усі ділянки та зробили фото. Стан асфальту на них різний. Найкраще збереглося покриття на Подільській та Трудовій поряд із Заводською. Жодних пошкоджень там не видно. Найгірша ситуація на проспекті Миру та Трудовій поряд із проспектом. Покриття там має багато тріщин, які вже замазали бітумом. Додамо, що укладання асфальту на проспекті обійшлося міському бюджету в понад 2,6 мільйона гривень.
Зараз тріщини на покриттях, зокрема на проспекті Миру й Трудовій, усуває КП БРЕД. Про це журналістам vsim.ua розповів начальник управління ЖКГ Василь Новачок. За його словами, це роблять у межах гарантійних зобов’язань.
— Це поточний ремонт суцільним методом, тому цілком можливі такі поперечні тріщинки, адже основа під час такого ремонту не посилюється. Зараз пошкодження усувають, щоб взимку туди не потрапляла вода і не утворювалися вибоїни, — говорить Василь Новачок.
2018 року на поточний ремонт суцільним методом витратили понад 33,6 мільйона гривень. Цього року запланували витратити ще більше — майже 44,3 мільйона гривень. Роботи доручили вже іншому підряднику — ПрАТ «Хмельницьке шляхово-будівельне управління №56».
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.