Хмельницький отримав перший тролейбус із Чехії. Коли він виїде на маршрут

-
«Електротранс» уклав угоду на майже 3,9 мільйона.
-
Замовили п’ять вживаних тролейбусів із Чехії.
-
Один з них уже в Хмельницькому.
У Хмельницький привезли перший тролейбус «Škoda». Він є вживаним та придбаним у Чехії. Транспорт є першим з партії, яка загалом налічує п’ять одиниць тієї ж марки. Раніше для міста не купували ані вживані тролейбуси, ані європейські.
Угоду на постачання комунальне підприємство «Електротранс» уклало на початку жовтня цього року. Вона передбачає закупівлю чотирьох «Škoda 24Tr» (про одну з них йшлося вище) та однієї «Škoda 25Tr». Остання є двосекційною. Такі називають «гармошками». Обійшлися тролейбуси у майже 3,9 мільйона гривень. Постачальником є чеська фірма «Zedexo».
Директор «Електротрансу» Сергій Бобух у коментарі журналісту vsim.ua розповів, що підприємство наразі очікує чеських спеціалістів. Вони мають провести налаштування та діагностику.
— Вони все зроблять для того, щоб це не затягувати, і вже до кінця місяця (листопада — прим. авт.), можливо, цей тролейбус зможе виїхати. Вони мають продіагностувати технічно на наших лініях, тому зараз ми його, поки повністю не зроблять всі технічні процедури, випускати самостійно не будемо. Це наш перший проєкт і ми б хотіли, щоб цей тролейбус нормально їздив, — розповів керівник «Електротрансу».
Як повідомляє Facebook-сторінка сайту «Alltransua», доставлений у Хмельницький 2005 року виготовлення. Він працював у чеському місті Пльзень. Транспорт має тяговий двигун та силову установку чеського виробництва («Škoda») та кузов із Франції («Irisbus»).
Ще один тролейбус підприємство очікує отримати до кінця цього року. Це буде вже згадана «гармошка». Решту, три одиниці, мають доставити до травня наступного року.
Нагадаємо характеристики тролейбуса «Škoda 24Tr Irisbus Citibus», один з яких уже привезли у Хмельницькому:
-
кількість — 4 одиниці
-
вартість — 20 500 євро (750 000 гривень) за одиницю
-
довжина — 12 метрів (односекційний)
-
кількість сидінь — 28-30 одиниць
-
пасажиромісткість — 86 осіб
Такі тролейбуси не будуть закріплені за одним маршрутом, а їздитимуть на різних.
Характеристики тролейбуса «Škoda 25Tr IrisbusCitelis»:
-
кількість — 1 одиниця
-
вартість — 24 500 (896 000 гривень) за одиницю
-
довжина — 18 метрів (двосекційний, так звана «гармошка»)
-
кількість сидінь — 40 одиниць
-
пасажиромісткість — 132 особи
Де саме працюватиме цей тролейбус, залежить від того, який маршрут підійде йому за пропускною здатністю вулиць.
Нагадаємо, що для Хмельницького планують придбати 50 нових тролейбусів, скориставшись кредитною програмою Європейського банку реконструкції та розвитку. Очікується, що угода буде підписана на початку наступного року. Після цього можна буде оголосити тендер на закупівлю тролейбусів. Він триватиме три місяці. В рамках нього буде визначена фірма-постачальник. Тролейбуси Хмельницький отримуватиме партіями протягом 2023-2024 років. Більше про це в окремому матеріалі.
Читайте також:
-
18 автобусів відправлять у громади Хмельниччини. Куди та які саме (СПИСОК)
-
Хто обслуговує автобусні маршрути у Хмельницькому (ІНФОГРАФІКА)
-
50 тролейбусів в кредит: коли придбають новий транспорт для Хмельницького
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Новий тролейбус 7-11млн грн(може бути дорожче, якщо це гармошка, є кондиціонери і тд).
Цей коштує 750тис грн, гармошка 900тис (з доставкою).
І все одно він новіший за багато тролейбусів парку.
Чи пропонуєте, щоб було більше маршруток? Чи взагалі щоб не було нічого?
Щось мені підказує, що ви не проти б/в автобусів, які їздять на 21, 22, 51 і були списані в Європі. Чому тоді проти б/в тролейбусів?
P.s. В тролейбуса ресурс більший, за рахунок електродвигуна
І як ви пропонуєте збільшити кількість тролейбусів? Ремонти - так, але це не сильно збільшить кількість тролейбусів на лінії.