Вже від завтра, 1 листопада, у Тернополі проїхатися в громадському транспорті буде дорожче. У сусідньому до Хмельницького обласному центрі влада вирішила, що вартість проїзду в маршрутці має бути 9 гривень, а в тролейбусі - 8 гривень. Хочуть підняття тарифів і хмельницькі перевізники. Вони нещодавно звернулися з відповідним листом до мерії.
В зверненні до влади перевізники аргументували своє бажання підняти ціни на проїзд. Основна причина - зростання вартості пального. І вказали, що тариф має бути 8 гривень за одну поїздку одного пасажира в автобусі чи маршрутці.
Після такого звернення і підняття вартості проїзду в сусідньому Тернополі ми вирішили запитати у міської влади Хмельницького, чи можливе це у нашому місті і коли. Відповідь надав профільний заступник мера з питань транспорту Андрій Бондаренко.
По-перше, ніяких розрахунків нам ніхто не подавав. Було лише нічим необгрунтоване звернення підняти до 8 гривень, - каже Андрій Бондаренко. - На сьогоднішній день ми не розглядаємо питання підвищення тарифів. Для того, щоб сказати наскільки тариф є обгрунтованим, 8, 9 чи 10 гривень, потрібно знати чіткий пасажиропотік і доходи від перевезення платних пасажирів. Такі дані ми можемо отримати після запровадження електронного квитка. Лише після його запровадження ми зможемо чітко сказати якою є собівартість проїзду і яким має бути тариф.
Читайте по темі: Електронний квиток у Хмельницькому: хто, коли і як буде впроваджувати
На кожних обговореннях щодо тарифів на проїзд перевізники кажуть, що можуть просто не виїхати на маршрут, якщо ціна не підвищать. Мовляв, це буде нерентабельно. Якщо це буде траплятися, то, за словами Андрія Бондаренка, на перевізників будуть складатися акти й, можливо, припиняти з ними співрацю.
Першим кандидатом на розірвання договору є ТОВ “Рембудтранс”. Із цим перевізником хочуть припинити співпрацю щодо обслуговування маршрутів №9 (Староміська - Лезневе-2) і №43 (Керамзитовий завод - Лезневе). Відповідний проект рішення буде подано на розгляд виконавчого комітету Хмельницької міськради.
Щодо тарифів на проїзд у Тернополі, то додамо, що там є різні варіанти розрахунку від яких залежить вартість. Наводимо пояснення місцевого керівника управління транспорту із сайту "20 хвилин":
"З персоніфікованою карткою тернополянина пасажири платитимуть 5 гривень у тролейбусах та 6 гривень у маршрутках, - озвучив тариф пан Мединський. - При оплаті електронним квитком, банківською карткою чи телефоном - 6 гривень у тролейбусах та 7 у маршрутках. Готівкою - 8 гривень за проїзд у тролейбусі і 9 - у маршрутці. Для школярів і студентів квиток коштуватиме 50% від мінімальної вартості проїзду: у тролейбусі коштуватиме 2 грн. 50 коп., у маршрутці - 3 грн.".
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
"поїдити", "поїдити", "непереживайте", вас там ждут.
Каждый раз при обсуждении тарифов появляется некая Катя, которя говорит "а в Польщі 13 злотих добратися на роботу", ей отвечают "да нет, нету такого в Польше" и тут влазит Сима с шизофреническими шовинистическими оскорблениями.
Я не работаю в Польше. Даже ехать туда не надо, чтобы проверить информацию о тарифах: достаточно подключения к Интернету и знания английского языка.
Аааа, теперь вы еще и геев должны будете охранять ))))))
Як вже зазначалося раніше, вартість проїзду відрізняється залежно від міста. Практика показує, що саме в столиці він найдорожчий, тому для прикладу в статті взято саме Варшаву. Паперовий білет потрібно прокомпостувати при вході до трамваю чи автобусу, без цього він недійсний. Також варто зазначити, що пільгові категорії (учні та студенти до 26 років) сплачують за проїзд вдвічі менше.
Особливу категорію становлять пенсіонери (ті, що досягли 65-ти років), вони користуються «квитком сеньйора», який коштує 50 злотих.
Отже, перейдемо до цін:
квиток на поїздку, що триває до 20 хвилин – 3,40 ZL;
одноразовий квиток – 4,40 ZL;
квиток на добу – 15 ZL;
квиток на 30 діб – 110 ZL;
квиток на 90 діб – 140 ZL.