“На одного платного - троє безкоштовних”, - директор “Електротрансу” про підрахунок пасажирів у тролейбусах

“На одного платного - троє безкоштовних”, - директор “Електротрансу” про підрахунок пасажирів у тролейбусах
Фото з архіву редакції
  • Із 11 до 17 березня у тролейбусах рахували пасажирів.

  • Результати перевірки озвучили на засіданні робочої групи. Кількість пільговиків втричі більша за тих, хто платить.

  • Яким чином підрахунок вплине на роботу міського електротранспорту?

У Хмельницькому обстежили пасажиропотік у тролейбусах. Спеціально створена робоча група з 11 до 17 березня з’ясовувала, скільки людей платять за проїзд, а скільки - ні. Про результати перевірок, а також вплив підрахунку на роботу громадського електротранспорту журналістам vsim.ua розповів директор КП “Електротранс” Віктор Паламарчук.

Як робився підрахунок

Впродовж тижня члени робочої групи їздили у тролейбусах та рахували пасажирів. Для них був складений графік, коли ті мали виходити на маршрут і слідкувати за потоком пасажирів. Підключались до роботи і кондуктори. Останні фіксували дані про тих, хто платить за проїзд готівкою, хто має право на пільгу та користується проїзним квитком. Залежно від категорії людей видавали три типи квитків: стандартний при оплаті готівкою, а також два старого зразка. “Зелений” видавали пільговикам, “червоний” - власникам проїзних квитків. Відповідні дані записувались і збиралися для підрахунку коефіцієнту відшкодування за пільговиків. Директор “Електротрансу” пояснив, як рахують цей коефіцієнт та на що він впливає.

  • Для розрахунку коефіцієнту береться кількість пільгових пасажирів, ділиться на кількість платних і на кількість тих, хто придбав проїзні квитки. Минулого року коефіцієнт був 2,021. Цього року він уже зріс і становить 2,889. А витрати лишилися ті самі, ще й навіть збільшуються, ціни на електроенергію та інше зростають. Проте такий підрахунок показує реальну картину, і, відповідно, необхідно збільшувати розмір відшкодування за пільговиків, - сказав Віктор Паламарчук.

Кількість платних пасажирів у тролейбусах скоротилася

Зростання коефіцієнту відшкодування в КП “Електротранс” пояснюють тим, що за останній рік кількість платних пасажирів у тролейбусах зменшилася на 113 тисяч осіб. Директор підприємства Віктор Паламарчук розповідає, що на зміну в пасажиропотоці вплинуло те, що платних пасажирів стало менше.

  • Кількість пільгових пасажирів залишилась така ж, як і була. Біда в тому, що стало менше платних пасажирів. Від них і залежить коефіцієнт відшкодування. Люди виїжджають за кордон, пересідають на свій транспорт, - роз’яснив очільник “Електротрансу”.

Підрахунки показали, що на одного платного пасажира припадає троє пільговиків. На підприємстві ситуацію коментують як невтішну. Адже відтепер відшкодування потрібне більше, ніж торік. Це, за словами Віктора Паламарчука, раніше робила держава, однак тепер цю “турботу” переклали на місцевий бюджет.

  • Ми не знаємо, як нам бути. Якщо будемо мати заборгованості по заробітній платі, електроенергії, буде дуже важко. Починаючи з січня, підприємство витрачає щомісяця на електроенергію на 250-300 тисяч гривень більше. За рік виходить три мільйони гривень. Такий моніторинг проводитимемо щороку. Цього року ситуація складніша, збільшиться навантаження на бюджет, - розповів директор “Електротрансу”.

Тариф піднімати поки не планують

Очільник підприємства заспокоює, що жодним чином результати моніторингу не вплинуть на тариф. За його словами, наразі питання про підвищення вартості проїзду у міській раді не розглядається

  • Це абсолютно не впливає на тариф. Міський голова завжди був противником підняття тарифів. Влада більше робить ставку на внутрішні збереження, на наявні у бюджеті кошти. Більше того, підвищення тарифу не вирішить проблеми відшкодування, - підкреслив Віктор Паламарчук.

Реальну картину пасажиропотоку покаже “електронний квиток”

Рецепт вирішення проблеми із відшкодуванням за пільговими категоріями людей Віктор Паламарчук вбачає у впровадженні ”електронного квитка”. Як зазначив очільник “Електротрансу”, система покаже реальну картину потоку пасажирів у тролейбусах.

Читайте також: Як у Хмельницькому впроваджують “Електронний квиток”

  • У системі діятиме обмеження на кількість пасажирів. Тоді ми матимемо уявлення про те, як сформувати тариф. Я не думаю, що люди, які їздять по три-чотири рази на день і користуються пільгою на проїзд, так швидко використають ліміт поїздок і потім платитимуть за проїзд. За “електронним квитком” будуть повністю відшкодовуватися кошти по факту. Наприклад, ми перевеземо за місяць мільйон пасажирів. Множимо на вартість проїзду, маємо 3,5 мільйона гривень відшкодування. Картина тоді буде справедливою, адже система фіксуватиме усі дані. Відповідно, будемо знати, як підприємству розвиватися далі, - підсумовує Віктор Паламарчук.

Директор “Електротрансу” додає, що кількість поїздок, згідно з постановою Кабінету Міністрів, має бути не менше тридцяти. Однак, скільки їх має бути остаточно, має вирішити міська рада. Все це буде можливим після впровадження системи.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Facebook, Telegram,  Instagram, Viber та YouTube.

Коментарі (9)
  • Протас

    Коли вже введуть ліміти і адресну допомогу на проїзд, то пенсії швидко там не стане і зможуть їздити в тролейбусах ті хто платитить. Тоді і доходи виростуть.

    Сіма reply Протас

    Пенсіонерів за віком, які купили ці тролейбуси, стане менше. Змушені будуть ходити пішки або терпіти незручності через задрість тих через кого вони отримують мізерні пенсії, тобто тих хто отримує зарплату у конвертах. Будете тішитись, гниди заздрісні, що через вас пенсіонери ще більше будуть страждати. Але і платних пасажирів більше не стане. Менше буде їздити тролейбусів це 100%, бо возити кількох пасажирів навіть якщо вони і платять буде недоцільно. А за пільговиків із бюджетів раніше отримували компенсації тобто по факту вони також давали прибуток. Розумієте, недоумки, що ви отримаєте у результаті? Будете чекати тролейбуса не 5-10 хвилин, а мінімум півгодини

    IGOR reply Сіма

    Эта проблема легко решается, в перспективе нужно будет оставить маршрутные такси ЧАСТНЫХ перевозчиков только на те маршруты, где нет контактной сети (в т.ч. путём полного "пересобрания" транспортной сети и маршрутов "с нуля"). Тогда почти весь город будет покрыт троллейбусами (а в ДЕПО у нас >25 машин в простое), предприятие начнёт получать прибыль, город сможет закупать в лизинг автобусы и новые троллейбусы и город наконец-то постепенно освободится от ярма "транспортной мафии"... В Европе, куда мы так сильно рвёмся, такого бреда, как маршрутки просто нет! Везде транспорт муниципальный, и ходит по расписанию минута в минуту, 24 часа в сутки по одному тарифу, сопоставимо с доходом - транспорт доступный... Только у нас в городе всё контролируют вечно бидкающиеся "меценаты", вроде Мишина и другой "братии на букву п", которые возят уже >20 лет в минус и прекращать благотворительность не собираются...
  • IGOR

    "Ми не знаємо, як нам бути" - а что тут знать? Если я еду на работу / с работы, и у меня ест выбор: быстро и сидя за 5 гривен или в консервной банке с бабками и дедами за 3,5, то я выберу 1-вый вариант. В Тернополе, к примеру, льгота не работает в час-пик. У нас после введение e-билета будет лимит 30 поездок и ситуация так же изменится. Поэтому хай не бідкається....

    "Тариф піднімати поки не планують" - смеюсь) Это дало бы лишь обратный эффект)

    Сіма reply IGOR

    А бабкам і дєдам не потрібно з роботи повертатитися, а лише тобі?

    Мастер Автополив reply IGOR

    Во все это слабо верится. Как бабули будет с этими карточками ездить.

    IGOR reply Мастер Автополив

    Так же, как и в других городах и странах. Не провалидовала поездку и попала на контроль - плати штраф. Нет денег - спишем с пенсии. Поверьте, очень быстро приучатся)
  • Сергей Попович

    Оплачиваю проезд П24 и вот кондуктор выдавал мне и ещё другим людямталоны с надписью пильговий но ведь я да и не только я платили реальные деньги, а нашу поездку зачислили в расходную статью и имходя из такого мониторинга будут требовать увеличения компенсационных выплат.
  • Сіма

    Симчишин, навіщо ти собі зарплату кожного року збільшуеш удвічі, якщо вартість проїзду не змінюється? Витрати ж у тебе не зростають. Використовуй кошти платників податків ефективніше і зменш свою зарплату і своїх прихвостнів до рівня як ти прийшов до влади помноживши на коєфіцієнт зростання тарифів у громадському транспорті за час твого царювання і виживай. Хоча навіть при такій нижчій зарплаті ти не будеш бідувати
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Хмельницького за сьогодні

08:29 20 червня - Всесвітній день біженців 07:33 Смачний сніданок: готуємо сирні вафлі 21:20 Чого хмельничанам бракує у місті (ВІДЕООПИТУВАННЯ) play_circle_filled 20:00 Як добре ви знаєте відомих хмельничан (ТЕСТ) Від читача 12:06 Бізнес в кредит: як рітейлу отримати позику від ЄБРР 19:00 Дощ і спека: про погоду в Хмельницькому на 20 червня 17:57 У Хмельницькому спіймали водія, який протаранив “ВАЗ” з дитиною всередині photo_camera 17:22 З’явилася нова кандидатка у депутати від Хмельниччини. Що про неї відомо 16:49 Хмельничан запрошують до вуличного кінотеатру 16:20 Через витік газу на Кам'янецькій змінять рух транспорту 15:39 Новий рейтинг: до парламенту проходять п’ять партій (ІНФОГРАФІКА) 15:13 Хмельничанину заборонили проживати з сім’єю через знущання над жінкою 14:41 В Гречанах на день відключать воду 14:25 Бив скло та проколював колеса: вимагача з Нетішина арештували на 2 місяці 13:43 Кому з освітян Хмельницького можуть призначити персональні грошові премії (СПИСОК) 13:17 121 хімія та 8 опромінень: як лікарі рятують життя маленького Мілана із Хмельниччини photo_camera 12:44 День міста у Хмельницькому за 1,3 мільйона: будуть “Друга ріка”, “Без обмежень” і “живі скульптури” 12:40 Гра для хмельничан: складіть пазл зі старого фото залізничного вокзалу 11:33 З’явився ще один кандидат в нардепи від Хмельниччини 11:22 На Хмельниччині хлопчик розпоров ногу в маршрутці. Мама звернулася до поліції play_circle_filled
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Афіша та квитки на Moemisto.ua Афіша:
keyboard_arrow_up