У Хмельницькому планують закупити близько 50 тролейбусів

-
Міська влада запланувала покупку нових тролейбусів та таких, що вже курсували містами Європи. А також капітально відремонтувати наявні.
-
Як хочуть змінити тролейбусний парк дізнавайтесь у матеріалі.
В обласному центрі взялися за оновлення автопарку “Електротрансу”. Цьогоріч акцент, каже заступник міського голови Микола Ваврищук, зробили на автобусах. Наступного року планують придбати та поремонтувати чимало “рогатих”. Що саме місто планує робити з тролейбусами?
Купівля тролейбусів: нових та б/у
Микола Ваврищук повідомляє, що парк електротранспорту нині досить зношений. Це, навіть, попри те, що за останні 5 років купили 33 нових "рогатих" та ще 4 капітально відремонтували.
Тож місцева влада планує модернізувати транспортний парк і збільшити кількість екотранспорту, який щоденно виходить на маршрути.
За словами заступника мера в найближчих планах закупити 40-50 нових тролейбусів за кредитні кошти Європейського банку реконструкції та розвитку. Для цього минулого року вже й підписали передкредитну угоду з Банком.
— Війна відтермінувала ці процеси, але наразі вони всі відновлені. Практично закінчена оцінка проекту від компанії “Ernst &Young”. Це дає змогу в найближчі кілька місяців підписати вже реальну кредитну угоду. Після цього — тендерні процедури, обрання постачальника, виробництво і поставка місту. Процес виробництва на одному з європейських заводів — на фото, — зазначає Ваврищук.
Окрім нових, купуватимуть і тролейбуси, бувші у використанні у європейських містах.
— Маємо плани вже у цьому році купити перших 2. Попри свій вік, такий транспорт є у досить хорошому стані, — додає заступник.
Капітально відремонтувати за допомогою студентів
А от наявні тролейбуси, які курсують Хмельницьким, хочуть капітально відремонтувати. До цього процесу активно залучають працівників “Електротрансу” та вихованців вищого професійного училища №11.
— На комунальному підприємстві уже створена дільниця, на якій практику проходять студенти. Результат їхньої роботи ми побачимо вже у грудні цього року. В 2023 році плануємо повний ремонт 3 одиниць. На фото можна побачити процес, — додав Микола Ваврищук.
До слова, між навчальним закладом та комунальним підприємством уклали угоду. Матеріально-технічну базу “Електротрансу” використовуватимуть для підготовки студентів 11-го училища. Домовились про співпрацю у червні цього року.
Студентів готуватимуть за спеціальністю «Рихтувальник кузовів. Електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах». Для цього на базі “Електротрансу” створили навчально-виробничу дільницю з відновлення кузовів тролейбусів та їх ремонту. Спільними зусиллями уже й відремонтували 2 тролейбуси.
Так, студенти відновлюють салон тролейбуса, пасажирські сидіння, виконують зачисні кузовні та зварювальні роботи. Подібна співпраця дозволяє підготувати робітничі кадри з відновлення та ремонту тролейбусного парку міста.
“2023-2024 — роки тролейбусів”
Він також повідомив, що електротранспорт є стратегічним для міста через нижчу собівартість, ніж у автобусів та свою екологічність. Багато міст Європи у свій час відмовилося від тролейбусів, про що частина жалкує тепер.
— Європейські міста, купуючи екологічний громадський транспорт, мають великі дотації від Європейського союзу. На жаль, в Україні, поки що, громади сам на сам справляються з викликами оновлення. Для розуміння, вартість нового тролейбуса — від 11 мільйонів гривень, — розповідає заступник міського голови.
Процеси оновлення транспорту у місті запущені. Цьогоріч великий наголос зробили на автобуси. В Хмельницькому з'явилося близько 20 великогабаритних автобусів і до кінця року обіцяють ще.
— 2023-2024 — роки тролейбусів. Звісно, з вірою у ЗСУ і нашу Перемогу, — підсумував Микола Ваврищук.
А ви вже їздили на нових автобусах? Діліться своїми враженнями в коментарях
Читайте також:
-
Студенти 11 училища ремонтуватимуть тролейбуси “Електротрансу” (ФОТО)
-
Вживані автобуси для Хмельницького: які хочуть купити та за скільки
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Замість 10нових можна купити 100б/в (і серед них будуть ще й гармошки).
Ну і слідкувати за наявними теж звісно треба.
А Skoda 24/25tr звичайно б було добре, щоб їх потім замовляли знову, багато. І не тільки 2006року, але і 2007, 2008
Але Богдан - не непорозуміння. В автономників звичайно є проблеми, на жаль, але в Богданів без автономного ходу - справи краще.
Це звичайно не відміняє того, що замість 10Богданів можна придбати 100таких тролейбусів з Європи, що дозволить значно збільшити кількість тролейбусів в місті