Закупівля 42 тролейбусів для Хмельницького. Що відомо зараз?

Закупівля 42 тролейбусів для Хмельницького. Що відомо зараз?
Фото з архіву редакції
  • Тендер оголосили ще у січні цього року.

  • Проєкт із закупівлі фінансують європейські партнери.

У січні цього року комунальне підприємство «Електротранс» оголосило тендер на закупівлю 42 нових тролейбусів. Разом з ними вирішили купити також запчастини та діагностичне обладнання. Відбувалася закупівля через портал Європейського банку реконструкції та розвитку.

Тендер на закупівлю тролейбусів відбувся і зараз триває оцінка пропозицій. Про це журналісту vsim.ua цього тижня, 12 квітня, розповів заступник міського голови Хмельницького Микола Ваврищук. Участь у закупівлі взяли українські компанії, але називати зараз їх не можна. Визначити переможця та оголосили переможця планують орієнтовно до кінця весни.

Нагадаємо, що ця закупівля відбувається у співпраці з ЄБРР. Цей проєкт включає також придбання системи дистанційного моніторингу, сервісного обладнання, модернізацію тролейбусного депо, тягових підстанцій та зупинок. Вартість складає загалом до 16,55 мільйона євро (близько 691,5 мільйона гривень), в тому числі:

Відео дня

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (36)
  • Саша

    Сука мер долбойоб

    Kostya reply Саша

    Справді, дуже ж погано і дуже обурливо, коли покращенням транспорту надають альтернативу тим, кому не принципово їздити на власній машині замість позбавляти когось альтернативних видів пересування. Дуже обурливо ж, коли водіям треба мати на чому возити людей, які допомагають фронту. Можна сказати, "не всі волонтерять", але цими тролейбусами могли б їздити і волонтери, не маючи при цьому потреби витрачати гроші на літри пального для бійців, яке б їм ніколи не завадило.
    Зате добре купувати на час війни авто, яке не лише дорого купити, а й дорого обслуговувати, і це якраз ті гроші, які можна було б дати на дрони. А потім в результаті буде все одно грошей в бюджеті не вистачати ні на що, ні на банально допомогу бійцям. Краще ще раз перегляньте роль громадського транспорту на час війни, перш ніж матюкати всіх і все.

    Можливо, ви скажете, "на авто вам зручніше, не смій мені вказувати, на чому мені їздити". Але якщо вас так хвилює, чому гроші ЄБРР не можна дати на потреби оборонної галузі, якщо різниця в самому комфорті незначна (значна різниця того комфорту – його ціна) і можна спокійно скористатися іншими видами пересування, чому не пожертвуєте власним комфортом на власному авто заради хлопців на передовій і не зекономите цим самим гроші для їхніх потреб, натомість намагаєтеся цим лише позбавити альтернативних видів пересувань? І перепрошую, як ви збираєтеся наближати перемогу, якщо не хочете від значної кількості поїздок на власному авто відмовитися і не здатні пожертвувати зручностями на авто заради бійців?

    Але ж простіше на кожного, хто розуміє, як і на чому тримається все, і хто не підтримує відмазки "не на часі", наліпити тавро "хапуга, в долі, піддувало" замість освоїти, як все одне від одного залежить.

    Раиса reply Kostya

    Дякую

    Ю reply Раиса

    Дякую
  • Мар'яна

    Асфальт дееее....

    Ю reply Мар'яна

    Ну минулого року докричалися про всі гроші на НБУ

    Мар'яна reply Ю

    Ага....а ще чотири роки тому мер особисто обіцяв асфальт на вулиці, але бачу....так і не дочекаємося! Корона, війна, бруківка, тролейбуси....

    Читач62 reply Мар'яна

    Ви мабуть забули  з якого року йде війна? Який асфальт? Може вас вибрати мером, подивимось як ви будете правити містом, людьми і взагалі чуже бачу а свого носа ні!

    Легче когось обсудити. А що щробил  особисто ви? Ви таке запитання собі не пробували поставити?

    Kostya reply Мар'яна

    Чим перед вами люди завинили, що їздять на тролейбусах замість їздити на власних автах і транжирити в рази більші гроші на утримування власного авта? Бо лохи, які собі на авто не назбирали грошей?

    На які гроші пропонуєте жити водіям тролейбусів, якщо ті, що є, розваляться, слюсарям, механікам, електрикам, які годують свої сім'ї?

    Vladimir reply Kostya

    10 мільйонів кредиту і 1.5 млн. власних? ти єбанута сука.Ці тролейбуси мали би бути вже давно і за грантові кошти.А зараз нам розказують що ми їх маємо купити.Ти коли останім часом їздила в тролейбусі? Кожен день гине близько 500 воїнів в яких брак зброї а ти сука про тролейбуси в яких 5-10 людей.

    Kostya reply Vladimir

    Без матів і образ подібні люди ніяк не можуть, ні?
    А нормально, коли хтось замість їздити тролейбусами, палить гроші на бензин, мийку, і всі інші витрати на утримання авто замість пожертвувати ті гроші на авто? Краще самі відмовтеся від зайвих поїздок на власному авто. Якщо ви думаєте, що некуплені тролейбуси сильно щось краще зроблять, помиляєтеся. Тролейбуси розвалюються, нумо їх не міняти, позбавимо їх альтернативних видів пересування, окрім дорогого авта, і тоді грошей точно вистачить (ні)

    Ви скільки раз на цих тролейбусах їздили, що на повному серйозі розказуєте, що тролейбусами їздять 5-10 людей? Люди не зобов'язані пересідати на власне авто. Ще раз кажу: чому ті, хто їздить громадським транспортом і зекономлені гроші спрямовують на потреби ЗСУ, повинні страждати? Чи для вас людьми є лише ті, хто має власні авто, типу, "не купив авто, не мої проблеми, і сам собі раду давай"?

    Vladimir reply Kostya

    тобто по вашому потративши мільйони на транспорт це покращує нашу перемогу? Ви самі себе чуєте? Лижіть сраку далі меру

    Андрій reply Kostya

    Той хто їздить на авто (якщо то не держслужбовці) витрачають Ваші кошти на паливо?
    Чи може Ви знаєте що такі люди не допомагають армії?
    А те що з купівлею тролейбусів нас розводять, то факт

    Kostya reply Андрій

    А з чого вони повинні витрачати кошти на паливо, якщо є інші альтернативні види транспорту, а зекономлені кошти можна спрямувати з більшою користю, залишаючи їх для місцевої економіки, а це нові видатки до бюджету (пора розуміти, що військовий і економічний фронт зараз дуже залежать одне від одного, і якщо впаде економічний, впаде неминуче згодом і військовий), в тому числі і на користь армії? Я розумію, на авто зручніше, авто корисне, але якщо ним розумно користуватися, і якщо альтернатив немає взагалі. Якщо різниця в комфорті не така критична, і можна спокійно громадським транспортом доїхати замість власного авто, від цього ніхто не вмре, можна ж пожертвувати підвищеним комфортом заради хлопців, що воюють заради нас.

    Можна ще казати, що ті гроші просто підуть по кишенях, але це вже питання до правоохоронних органів, які мають як слід працювати, а не як зараз, а не до питання, наповнювати економіку чи ні. Суть в тому, що в нас не розуміють ролі громадського транспорту для кожного міста і намагаються чинити спротив змінам на краще.

    Андрій reply Kostya

    Я писав про власний транспорт(авто) звичайних людей.
    Кожен має право використовувати його на власний розсуд.
    А от якби (але ж це не про "наших "чиновників),вони пересіли на громадський транспорт, то питань немає, все так як Ви говорили. ...

    Мар'яна reply Kostya

    Пропоную жити на ті гроші що наша влада потринькала на бруківку, непотрібне облаштування парку, і т.д. А ви зі свого боку, бо Вам вочевидь видніше, підкажіть як рятувати банки, городи, і все інше без нормальних стічних систем, вічно забитих кананалізацій, і ґрунтових вод, які після дощу топлять подвір'я, останній раз води було по коліно! То що нам треба скоріше....нові рогаті, чи вирішити проблему з єдиним недоробленим шматком вулиці, яку до речі по документах заасфальтовано ще 30 років тому?!

    Андрій reply Мар'яна

    Якраз ось ці всі проблеми (води поколіно) і виникли під час ремонту "великого крадівництва"
    Тому що все робилося швидко ,аби успіти вкрасти і саме тоді дренажі позастіляли асфальтом.
    А на рахунок тролейбусів то частково Ви праві.

    Kostya reply Андрій

    Наочний приклад шкоди поточних ремонтів.. краще зробити раз, але якісно і надовго, ніж по декілька разів переробляти поточні ремонти

    Мар'яна reply Андрій

    Проблема виникла коли зрушили ґрунтові води, не знаю з якою метою це робилося, але і річку знищили майже, і людям біди наробили! Там де були людські городи тепер жаби квакають ......

    Андрій reply Мар'яна

    Ну це також має місце.
    Але коли почали розширення вулиць, обладнання нових доріг ніхто не звернув увагу на те що дренажі відсутні

    Мар'яна reply Андрій

    Навіть сперечатися не буду!

    Kostya reply Мар'яна

    На тролейбуси йдуть гроші не наші, а надані європейськими донорами. Яким чином купівля тролейбусів за дані європартнерами гроші заважає провести всі ці ремонти?

    Мар'яна reply Kostya

    Знаєте, коли Симчишин мав йти на другий термін, він бідолаха зірки з неба обіцяв! А тут підфортило....війна, не на часі, європейські донори! Але, прийде час і тоді ой як відгукнеться  це все👌😉

    Мар'яна reply Kostya

    Очевидно...що ні! На мою думку!
  • SvіtLana

    Ну да,війну ж виграли вже,можна і тролейбуси купляти...придурки,в оборонку вкладатися треба!!!
  • СЕРГЕЙ

    Більш нагальних потреб як тролейбуси та велике крадівництво вже нема.

    Kostya reply СЕРГЕЙ

    Я бачу, ви тролейбусами практично не їздите, раз байки розказуєте, що тролейбуси не на часі і що купівля їх велике крадівництво. Краще продайте своє авто, будуть вам гроші на армію, буде авто для потреб армії

    Людей на чому возити? На маршрутках? На власних автах їздити? Тролейбусами їздять і волонтери, і бійці в тилу теж. Не сподівайтеся, що всі люди купуватимуть авто – його треба дорого купити і дорого утримувати.

    І не вам вирішувати, придатні тролейбуси до їзди чи ні – лише механіки, електрики, інженери, слюсарі, які працюють з тролейбусами. Чи для вас ті, хто їздять на громадському транспорті, лохи? Чим вам завинили люди, які не мають грошей на авто.
    Економіка недоотримує якраз через поганий громадський транспорт. Якщо впаде економічний фронт, за ним неминуче впаде і воєнний фронт. Пора вже зрозуміти, що все не може існувати саме по собі.

    Чим пропонуєте чинні тролейбуси замінити? На які засоби пропонуєте жити водіям тролейбусів, слюсарів та депо? Нові тролейбуси – нові робочі місця і нові надходження в бюджет. Поганий громадський транспорт = люди більше пересідатимуть на власні авто = більше витрачатимуть на них власні гроші (ті самі, які можна було б пожертвувати для бійців) = менше грошей для місцевої економіки = менше грошей в бюджеті = менші можливості по допомозі армії

    Хоча подібні вам "активісти" більше нічого не придумають, як сказати "в долі, вигороджує оборудки, піддувало", не розуміючи причинно-наслідкових зв'язків. Якщо вам видніше, чого скаргу не напишете на ЄІБ та ЄБРР, мол, чому вони не фінансують проєкти, пов'язані з обороною?

    Раиса reply Kostya

    Дякую

    СЕРГЕЙ reply Kostya

    Так може б краще закупити автобуси які у випадку чого можна використати і на потреби армії, а ось тролейбуси зась.
    Скільки у нас простоюють виробничих резервів то чому б не розмістити там замовленя на відновленя діючого парку дешевше, робочі місця, податкові надходженя та індустріальний розвиток місцевих виробництв.

    Віталій Олександрович reply Kostya

    А чому не нам вирішувати?це ж наші кошти!

    Kostya reply Віталій Олександрович

    Ви електрик, механік, інженер, слюсар? Звідки берете дані про стан агрегатів, кузова, технічної частини та всякі інші нюанси? Лише вони мають право вирішувати, який стан у чинних тролейбусів і чи придатні вони до подальшої експлуатації. Буває навіть таке, що навіть хороші на вигляд тролейбуси стають під паркан і списуються через купу різних інших проблем, не помітних для очей пересічного містянина, за хорошим виглядом може ховатися гнилий кузов, низькоякісні агрегати, а замінити ті тролейбуси, що є, нема чим. Для чого позбавляти альтернативних видів пересувань і принижувати тих, хто не має власного авто?

    Щоб потім скаржитися, що людям нема на чому добиратися? Не думаю, що кожному б сподобалося, якщо б його примушували купити авто і ставили йому рамки "я живу собі, як хочу, а ти купуй авто", а в разі відсутності інших альтернатив вони були б принижені, бо замість їхати кудись вже вони змушені сидіти вдома і довго заробляти гроші. Бачу, в нас спершу кажуть і роблять, а потім думають мізками, в тому числі і пересічні містяни (які самі собі обрали таку владу), звідти і всі біди в країні.

    Раиса reply Kostya

    Дякую

keyboard_arrow_up