Закупівля 42 тролейбусів для Хмельницького. Що відомо зараз?

-
Тендер оголосили ще у січні цього року.
-
Проєкт із закупівлі фінансують європейські партнери.
У січні цього року комунальне підприємство «Електротранс» оголосило тендер на закупівлю 42 нових тролейбусів. Разом з ними вирішили купити також запчастини та діагностичне обладнання. Відбувалася закупівля через портал Європейського банку реконструкції та розвитку.
Тендер на закупівлю тролейбусів відбувся і зараз триває оцінка пропозицій. Про це журналісту vsim.ua цього тижня, 12 квітня, розповів заступник міського голови Хмельницького Микола Ваврищук. Участь у закупівлі взяли українські компанії, але називати зараз їх не можна. Визначити переможця та оголосили переможця планують орієнтовно до кінця весни.
Нагадаємо, що ця закупівля відбувається у співпраці з ЄБРР. Цей проєкт включає також придбання системи дистанційного моніторингу, сервісного обладнання, модернізацію тролейбусного депо, тягових підстанцій та зупинок. Вартість складає загалом до 16,55 мільйона євро (близько 691,5 мільйона гривень), в тому числі:
-
кредит ЄБРР — до 10,6 мільйона євро
-
грант Інвестиційної платформи сусідства ЄС — до 2,75 мільйона євро
-
грант Спеціального фонду кризового реагування ЄБРР — до 1,7 мільйона євро
-
гроші міського бюджету — до 1,5 мільйона євро
Читайте також:
-
У хмельницьких автобусах з’являться валідатори, у тролейбусах зникнуть QR-коди ПриватБанку
-
Де можна купити та поповнити картку для проїзду у Хмельницькому
-
Тариф на проїзд у Хмельницькому: що про можливе здорожчання кажуть перевізники і влада
-
Через війну не вистачає водіїв: яка ситуація в громадському транспорті Хмельницького
-
300 разів за тиждень проїхались у тролейбусах двоє пільговиків у Хмельницькому
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Зате добре купувати на час війни авто, яке не лише дорого купити, а й дорого обслуговувати, і це якраз ті гроші, які можна було б дати на дрони. А потім в результаті буде все одно грошей в бюджеті не вистачати ні на що, ні на банально допомогу бійцям. Краще ще раз перегляньте роль громадського транспорту на час війни, перш ніж матюкати всіх і все.
Можливо, ви скажете, "на авто вам зручніше, не смій мені вказувати, на чому мені їздити". Але якщо вас так хвилює, чому гроші ЄБРР не можна дати на потреби оборонної галузі, якщо різниця в самому комфорті незначна (значна різниця того комфорту – його ціна) і можна спокійно скористатися іншими видами пересування, чому не пожертвуєте власним комфортом на власному авто заради хлопців на передовій і не зекономите цим самим гроші для їхніх потреб, натомість намагаєтеся цим лише позбавити альтернативних видів пересувань? І перепрошую, як ви збираєтеся наближати перемогу, якщо не хочете від значної кількості поїздок на власному авто відмовитися і не здатні пожертвувати зручностями на авто заради бійців?
Але ж простіше на кожного, хто розуміє, як і на чому тримається все, і хто не підтримує відмазки "не на часі", наліпити тавро "хапуга, в долі, піддувало" замість освоїти, як все одне від одного залежить.
Легче когось обсудити. А що щробил особисто ви? Ви таке запитання собі не пробували поставити?
На які гроші пропонуєте жити водіям тролейбусів, якщо ті, що є, розваляться, слюсарям, механікам, електрикам, які годують свої сім'ї?
А нормально, коли хтось замість їздити тролейбусами, палить гроші на бензин, мийку, і всі інші витрати на утримання авто замість пожертвувати ті гроші на авто? Краще самі відмовтеся від зайвих поїздок на власному авто. Якщо ви думаєте, що некуплені тролейбуси сильно щось краще зроблять, помиляєтеся. Тролейбуси розвалюються, нумо їх не міняти, позбавимо їх альтернативних видів пересування, окрім дорогого авта, і тоді грошей точно вистачить (ні)
Ви скільки раз на цих тролейбусах їздили, що на повному серйозі розказуєте, що тролейбусами їздять 5-10 людей? Люди не зобов'язані пересідати на власне авто. Ще раз кажу: чому ті, хто їздить громадським транспортом і зекономлені гроші спрямовують на потреби ЗСУ, повинні страждати? Чи для вас людьми є лише ті, хто має власні авто, типу, "не купив авто, не мої проблеми, і сам собі раду давай"?
Чи може Ви знаєте що такі люди не допомагають армії?
А те що з купівлею тролейбусів нас розводять, то факт
Можна ще казати, що ті гроші просто підуть по кишенях, але це вже питання до правоохоронних органів, які мають як слід працювати, а не як зараз, а не до питання, наповнювати економіку чи ні. Суть в тому, що в нас не розуміють ролі громадського транспорту для кожного міста і намагаються чинити спротив змінам на краще.
Кожен має право використовувати його на власний розсуд.
А от якби (але ж це не про "наших "чиновників),вони пересіли на громадський транспорт, то питань немає, все так як Ви говорили. ...
Тому що все робилося швидко ,аби успіти вкрасти і саме тоді дренажі позастіляли асфальтом.
А на рахунок тролейбусів то частково Ви праві.
Але коли почали розширення вулиць, обладнання нових доріг ніхто не звернув увагу на те що дренажі відсутні
Людей на чому возити? На маршрутках? На власних автах їздити? Тролейбусами їздять і волонтери, і бійці в тилу теж. Не сподівайтеся, що всі люди купуватимуть авто – його треба дорого купити і дорого утримувати.
І не вам вирішувати, придатні тролейбуси до їзди чи ні – лише механіки, електрики, інженери, слюсарі, які працюють з тролейбусами. Чи для вас ті, хто їздять на громадському транспорті, лохи? Чим вам завинили люди, які не мають грошей на авто.
Економіка недоотримує якраз через поганий громадський транспорт. Якщо впаде економічний фронт, за ним неминуче впаде і воєнний фронт. Пора вже зрозуміти, що все не може існувати саме по собі.
Чим пропонуєте чинні тролейбуси замінити? На які засоби пропонуєте жити водіям тролейбусів, слюсарів та депо? Нові тролейбуси – нові робочі місця і нові надходження в бюджет. Поганий громадський транспорт = люди більше пересідатимуть на власні авто = більше витрачатимуть на них власні гроші (ті самі, які можна було б пожертвувати для бійців) = менше грошей для місцевої економіки = менше грошей в бюджеті = менші можливості по допомозі армії
Хоча подібні вам "активісти" більше нічого не придумають, як сказати "в долі, вигороджує оборудки, піддувало", не розуміючи причинно-наслідкових зв'язків. Якщо вам видніше, чого скаргу не напишете на ЄІБ та ЄБРР, мол, чому вони не фінансують проєкти, пов'язані з обороною?
Скільки у нас простоюють виробничих резервів то чому б не розмістити там замовленя на відновленя діючого парку дешевше, робочі місця, податкові надходженя та індустріальний розвиток місцевих виробництв.
Щоб потім скаржитися, що людям нема на чому добиратися? Не думаю, що кожному б сподобалося, якщо б його примушували купити авто і ставили йому рамки "я живу собі, як хочу, а ти купуй авто", а в разі відсутності інших альтернатив вони були б принижені, бо замість їхати кудись вже вони змушені сидіти вдома і довго заробляти гроші. Бачу, в нас спершу кажуть і роблять, а потім думають мізками, в тому числі і пересічні містяни (які самі собі обрали таку владу), звідти і всі біди в країні.