Зупинку «П’яте колесо» хотіли закрити. Чому цього не зробили?

-
Чотири роки тому біля підземки з’явилася зупинка «Ощадбанк».
-
Спочатку потоки громадського транспорту хотіли розділити між двома зупинками, потім — взагалі закрити «П’яте колесо».
-
Зрештою не зробили ні того, ні іншого.
2015 року в Хмельницькому запланували облаштувати нову зупинку в центральній частині міста. Передбачили її на Кам’янецькій біля будівлі «Ощадбанку». Концепція полягала в тому, щоб у цьому місці зупинялися лише маршрутки. На зупинці «Торговий центр», поряд із СІЗО, мали би ставати тролейбуси та великогабаритні автобуси. Все це мало би розвантажити Кам’янецьку, яка від СІЗО до залізниці є досить вузькою.
Втім, 2016 року вирішили, що так робити не варто, адже це проблему не вирішить. Тоді ж запланували зупинку біля СІЗО закрити взагалі. Всі тролейбуси, автобуси та маршрутки мали би ставати біля «Ощадбанку». Однак цьому теж не судилося збутися. Станом на зараз на зупинці «Ощадбанк» зупиняються маршрутки та автобуси, а на зупинці «Торговий центр» — всі види транспорту. Начальник управління транспорту та зв’язку міськради Сергій Шепурев розповів журналістам vsim.ua, що розділити потоки транспорту намагалися, проте це не сподобалося пасажирам.
Чи не варто все ж таки закрити зупинку «Торговий центр» та спрямувати весь транспорт до «Ощадбанку»? Ми запитали це у начальника відділу організації безпеки дорожнього руху управління ЖКГ міськради Олександра Ковальчука. Він назвав кілька обставин, які ускладнюють перенесення зупинки. Перша з них — велика кількість транспорту. Друга — безпека пасажирів, які прямують на протилежну сторону вулиці.
— Є питання по підземному переходу — чи всі люди підуть в підземний перехід? На автобуси все одно сідає менше людей, аніж на тролейбуси. Чи вони будуть іти підземним переходом, чи зверху переходити? Там, де зараз тролейбусна зупинка, світлофор зроблений, а тут треба спускати в підземний перехід, і я не знаю, чи будуть вони це робити. Зараз деякі люди переходять через Кам’янецьку, а якщо буде тролейбусна зупинка, то я думаю, що буде більше людей, — розповів Олександр Ковальчук у коментарі журналістам vsim.ua.
Хмельничани часто порушують правила дорожнього руху, переходячи дорогу від «Ощадбанку» до «Либідь Плази» та навпаки. Пішохідного переходу в цьому місці немає, натомість є підземка. І це настільки серйозна проблема, що хмельницькі патрульні влаштовували освітні акції, аби закликати містян не переходити дорогу в невстановленому місці. Зокрема, такі заходи проводили у 2017 та 2018 роках. Та й випадки, коли тут збивали пішоходів, також бували.
Хай там як, ділянка Кам’янецької досі лишається проблемною. Невеликої ДТП чи ремонту дороги достатньо, аби її паралізувати. Одним із можливих виходів з цієї ситуації є облаштування заїзної кишені на зупинці біля СІЗО. Як ми вже писали раніше, в управлінні житлово-комунального господарства вже виготовили проєкт на облаштування кишені. Вона обійдеться бюджету орієнтовно у 2,5 мільйона гривень. Втім, цього року кишеню не робитимуть, адже в бюджет це не закладали.
Ще одним розв'язанням проблеми може стати виділення додаткової смуги руху на ділянці від СІЗО до вулиці Проскурівського підпілля. Зараз смуг там три, а може з’явитися ще й четверта, при чому зробити її можуть виділеною — для громадського транспорту. За словами Олександра Ковальчука, у такому випадку потрібно буде провести обрізку дерев, адже інакше вони заважатимуть руху транспорту. Виділення нової смуги руху будуть пропонувати не раніше 2021 року.
Як краще вирішити питання двох зупинок на Кам’янецькій?
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Alexandr MelnikНе можете питання двох ?! відкрийте третю ! Нагальне питання ))))
-
Юрий СорокаМає бути тільки одна зупинка в кармані, тобто 'Ощадбанк', а зупинка СІЗО, тільки заважає проїзду
-
Сергій МакогінЗупинка Ощадбанк для маршрутних таксі, а наступна тільки для тролейбусів.
-
Татьяна КовальскаяПитання вирішити дуже просто. Ліквідувати зупинку маршруток біля подземки і обьєднати в одну.