Місцева мешканка купила в одному з магазинів мережі "iPhone" за 8946 гривень 98 копійок. У характеристиках якого значилося, що гаджет - новий.
Та вже через чотири місяці він зламався. Тому дівчина звернулася до продавців, аби ті відправили телефон на гарантійний ремонт. Проте, телефон забрали, але полагодити не змогли. Клієнтці сказали, мовляв, через увімкнену в ньому функцію, що заважає ремонту. Разом з тим від пропозиції позивачки – натомість повернути гроші за телефон – також відмовилися.
Полончанка звернулася до суду. До цього ще просила стягнути з магазинної мережі 10 тисяч гривень моральної шкоди. Кошти за телефон їй повернули, а от за моральну шкоду їй не заплатять.
"Дослідивши усі докази, суд прийшов до висновку, що магазин і справді продав позивачці телефон неналежної якості, через що у нього в гарантійний період виникли несправності та він потребує ремонту",- йдеться у повідомленні апеляційного суду Хмельницької області.
"Відповідно до статті 675 Цивільного кодексу України, а також статті 6 Закону України "Про захист прав споживачів", продавець зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.