Комунальне приміщення у Гречанах продадуть за 2 мільйони. Хто покупець

-
Прибудову 1988 року вирішила продати міськрада.
-
Будівлю хоче купити ФОП з Хмельницького.
-
Дізнавайтеся, що про неї відомо та як вона пов’язана з ексдепутатом міськради.
У Хмельницькому триває процедура продажу комунального майна — приміщення на Гонгадзе, 20/1 (стара назва Чкалова) у мікрорайоні Гречани. Це двоповерхова прибудова до багатоповерхівки. Сьогодні, 28 березня, попередньо визначили переможця, з яким надалі мають укласти договір купівлі-продажу. Розповідаємо про саме приміщення та потенційного покупця.
Що відомо про приміщення
Прибудова площею 430,5 квадратного метра є власністю міської ради. Приміщення збудоване 1988 року та потребує ремонту. Серед комунікацій наявні електропостачання, водопостачання, каналізація, а також опалення у непрацюючому стані. У прибудові є два входи з головного фасаду.
Частина приміщення, а саме 172,3 квадрата на першому поверсі, перебувають в оренді. Його винаймає ТОВ «Пекарня» до вересня 2026 року. Орендна плата складає понад 6700 гривень без ПДВ.
Хто може придбати будівлю
Оцінили приміщення у понад 1,8 мільйона гривень, або ж у понад 2,17 мільйона з ПДВ, яке сплачується до державного бюджету. Попередньо переможцем торгів стала підприємиця Юлія Добжанська. Вона запропонувала дещо більшу ціну, ніж очікувана, — понад 2,22 мільйона гривень з ПДВ. Конкурентів у підприємиці не було. Надалі з нею мають підписати договір.
Юлія Добжанська зареєстрована як ФОП у травні 2010 року в Хмельницькому. Такі дані є в аналітичній системі «YouControl». Видами діяльності підприємиці вказані:
-
виробництво іншого верхнього одягу (основний)
-
роздрібна торгівля з лотків і на ринках текстильними виробами, одягом і взуттям
-
надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна
-
оптова торгівля одягом і взуттям
-
роздрібна торгівля, що здійснюється фірмами поштового замовлення або через мережу інтернет
Через «YouControl» також вдалося знайти бізнес-партнерів Юлії Добжанської. Один із них — місцевий ФОП Олександр Добжанський. Для обох вказаний спільний номер телефону та електронна пошта. Види діяльності в обох ідентичні.
За даними сайту «Наші гроші», Олександр Добжанський у 2011 та 2013 роках орендував приміщення на Гонгадзе, 20. Воно розташоване поряд із тим, яке хоче викупити Юлія Добжанська. Як зазначають у матеріалі, Олександр Добжанський є сином колишнього депутата Хмельницької міськради Ігоря Добжанського. Той представляв партію Сергія Лабазюка «Поруч».
Читайте також:
-
«Безкоштовне» житло для рятувальників: яка схема та хто будуватиме
-
На Хмельниччині продають спиртзавод. Що там є та скільки коштує (ФОТО)
-
Ціни на оренду житла у мікрорайонах Хмельницького (ІНФОГРАФІКА)
-
Дізналися, як мала працювати схема з будівництвом біля ЦНТЕІ
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Ну а таких людей обмаль, а гарних менеджерів приватники тримають за руки за ноги і ще їх переманюють в конкурентів.
Для крутих менеджерів це ну як волонтерство, а не заробіток, ну або як спосіб за 2-3 роки напрацювати собі імідж і піти в приватний сектор на гарні гроші. Але в нашій державі з іміджевою складовою не дуже, навпаки може токсичності добавити.
Знову ж таки там буде вот така постійна текучка, яка і зараз є, що не добре, бо розібратись як воно все працює це не день і не місяць.
Ну вот мені подобається як в світі там на заході це працює, за допомогою бірж і обовязкових квартальних публічних звітів у компаній. Не те шоб вже аж до антикорупційників доходило, а щоб частину там 25-50% акцій поступово продавали публічно на біржі, під реалізацію якогось там проекту по модернізації наприклад, і акціонери шоб могли бути присутніми на засіданнях там ради директорів, шоб було більше моніторинга, ну по суті вот як в штатах всі публічні приватні компанії працюють. Ілон Маск - гарно розказує, про космічні космоси, чи про місію електромобілів і ціна акцій його компанії росте, чи там ті ж презентації айфонів від Джобса, де в них зберігається контроль але залежать і від інвесторів, акціонерів, бо почнуть спродувати акції, а не купляти, плюс більше публічного нагляду. Ну і в корпораціях керівник зобовязаний володіти певним відсотком акцій, які придбає за свої чи в рамках частинм його зарплатні, шоб він ризикував своїми статками теж. Типу в нього акції і він отримує з них дивіденди, прибуток менший - акції коштують дешевше і дивіденди нижчі.
Державі по суті достатньо 50%+1 для контролю чи 25% для блоку якихось рішень.
Потрібні процедури і інституції розвивати, це не швидко але воно того варте.
Ну і приватизовувати тільки компаніям які вже займаються подібним бізнесом. Там ліцензії на видобуток копалин тільки добувним компаніям і тп.
2) Тут погоджуюсь з вами, є й такі, для цього має бути прогресивна шкала оподаткування від доходів підприємства.
Розумієте, майже все уже придумано до нас. Не потрібно вигадувати нові системи, потрібно просто навести лад і перейняти ті системи, які є найкращі. Держава має бути зацікавлена не в збиранні податків будь-якою ціною, а в тому, щоб збільшити кількість тих, хто будуть їх платити. І брати таку їх кількість, щоб, як ви кажете, після сплати, підприємство не загнулось. Баланс має бути. Розум в рішеннях. Не тільки кнут, а й пряник. Підтримка тих, хто стартує. Та у нас, окрім того, щоб піднімати тарифи і тупо, в лоб, збільшувати податки, майже нічого не роблять. На жаль.
3) так, це лінія, яку я веду у всіх повідомленням, без викорінення корупції та проведення заходів з її унеможливлювання, розвитку Держави не буде. Будуть красти і навіть ті ваші 5%, хоч їх і не буде хватати ні на що.
Якось ці схеми у цивілізованих країнах змогли закрити? І наші закриють, з часом, вірю в це. Про офшори, ви праві, але я думаю, що з часом ї офшори позакривають, бо дуже вже великий борг у США і їм також потрібні гроші на його гасіння. Доречі, у нас, з нашими схемами, також ніяких техногігантів я не бачу, ніхто не хоче працюввьт в країні, де все корумповане та не прозоре, навіть з можливістю платити мінімальні податки
В приватному, чи публічному, то власник і керівник ризикує і експерементує власними коштами, лоханеться то заплатить.
В державному, керівник собі просто не відстрілює і йому нічого за це, нуль відповідальності. Купить там якогось службового майбаха, випеше собіьпремію на 200 млн більшу і пофіг йому на все, бо він знає - ЗМІНИТЬСЯ ВИКОНАВЧА ВЛАДА і на йогш місце поставлять іншого, а премєри в нас ппц як часто змінюються.
1) ну бо їх не ХОЧУТЬ платити, бо дешевше відмити, то який сенс деларувати 20% щоб по факту отримати 1.2%, може одразу сказати - так давайте буде 10% як за відмивку? Чи скільки там, шоб просто тупо не було сенсу мутити нічого, а прикиньте наскільки класно буде тим хто все по чесному сплачує, зможе збільшувати бізнес і наймати ще більше робітників.
2) бо не всі їх МОЖУТЬ платити і залишатись рентабельними, ну тобто є підприємтсва які закриються якщо сплатять все, бо вони не державні і "скубані гусаки" їм на збиток не скинуться своїми податками. Ну і це втрата робочих місць, і як наслідок - втрачені податки, необхідність платити по безробіттю центру зайнятості.
3) фіскали самі корумповані як і всі по колу ))))
З приводу "наші фіскали" - памятаєте історію з керівницею київської податкової? Про які суми там була мова, 40 мільярдів здається.
Ці схеми не закриють ніколи, знімайте рожеві окуляри, в китаї розстрілюють і присилають сімї рахунок за кулю і що це когось зупинило? По сьогодні десятками на стадіонах розстрілюють і крадуть далі.
В Європі є країни офшори, або часткові офшори типу Люксембургу, Нідерландів, Кіпру і так далі і тому подібне, в самій Європі жодного тех гіганта, Всі європейські офіси компаній у Ірландії, бо там найнижчий корпоративний податок і гарне знання англійської у людей,
вони за допомогою найнижчого корпоративного податку з самої бідної країни Європи стали найбагатшою країною світу, топ 5 здається, Люксембург топ 3
Ну ви ж не вірили, що у США взагалі ж держпідприємства. Я навів перелік. Порівнювати з Україною США дуже дивно, в нас інша історія та взагалі все інше. І якраз той курс на абсолютну приватизацію, який задає США, мені зовсім недовподоби. Бо США, по великому рахунку, не є соціальна держава, там вся країна це фінансова корпорація, яка щей живе у борг в самої себе(вважайте у всього світу) І вона не є той приклад, на який треба Україні рівнятись. Особисто мені подобається той курс, яким прямує Польша чи Німеччина.
На рахунок держпідприємства та їхнього прибутку. Я вважаю, що рівень приьутку держпідприємства напряму залежить від керівника та його мотивації. Пам'ятаєте, як прийшов Кирпа до Укрзалізниці і вона, несподівано, перестала бути збитковою. Так і з усіма іншими. Не підприємства винні, а управлінці, які ними керують. Та ж сама Укрпошта, стала гарно розвиватись за керування Смілянського. Так, є ще багато проблем і навіть я, як не спеціаліст пошти, бачу багато яких можливостей оптимізації та покращення роботи, але мушу реально відзначити, що зміни у цій організації відбулись дуже серйозні.
Про транспорт судобудівний і його побудову - відповідь все та ж сама, поки не будуть ті люди, які за це відповідають, мати бажання та мотивацію дійсно працювати на Державу, а не на свої кишені, доти ми будемо мати збиткові держпідприємства.
В Європі, податки на майно набагато вищі, а податки для людец в яких низькі зп - здебільшого, радикально нищі ніж в нас.
Тобто зменшивши податок на дохід до 10%, який нівелює любий сенс ухилятись і відмивати кошти і вже саме по собі приведе до в рази збільшенного кількості зібраного, плюс зменшення податків на зарплати, тобто зменшення сенсу зп в конвертах, такоє приведе до збільшення купівельної спроможності, тобто практично ж одразу кількості зібраних податків, таких як пдв і акцизи, чи те ж пнп підприємств, та й суттєвого підняття якості життя в самих людей, можна підстрахувати підняттям податків на ту ж нерухомість в кого більше 1 квартири і на авто в кого так само понад 1 авто.
Бо смішно трохи виходить, що кладеш гроші на депозит в банк, то -18% з відсотків, а купуєш квартиру і здаєш то там щось біля 1-2 тисячі в рік(!!) податку на нерухомість ну і 5% з самої оренди, що набагато менше за ті ж 18% з прибутку від депозиту в банку. Один фіг в працівника на 6700 з якого здирають 40% немає ні депозиту ні скоріш за все, власного житла.
5 млн з 15 млн працівників працює на державу і сплачує 70% ЄСВ !!!! тобто це взагалі НЕ є наповнення, це перестановка цифр всередині бюджету
В США 17 державних підприємтсва)) ну і пошта - збиткова, звісно бо є федекс, але вона записана в конституції і не відкрутяться
скільки тисяч держ корпорацій і монополій в Україні? і скільки з них не збиткові?)) в нас понад 50% ВВП це держпідприємтсва, які здебільшого збиткові .... а ви втираєте про "звідки гроші на соціальні стандарти"
Приводити в приклад створений приватним сектором Приватбанк з найбільшою мережею банкоматів і найдосконалішим на свій час інтернет банкінгом, це ви гарно придумали)) розкажіть краще про 99.9% держ підприємств які завжди були державні і давайте візьмемо і порівняємо з приватними.
Наприклад Укрпошта і Нова пошта, той самий Приватбанк до націоналізації з Ощадом не хочете порівняти? Скільки портових потужностей створили приватні порти з нуля і державні маючи все з самого початку? Може держава багато річкового транспорту збудувала, маючи суднобудівні заводи?
Victor Honcharuk Добре, в цю гру можна грати в обидві сторони.Приведіть соціальну державу з 5 чи 10% рівнем податкового навантаження?
Це ви "не вкурюєте(і доречі взагалі завязуйте з курінням речовин, бо я бачу, що вони погано впливають на ваші економічні здібності)", що 5% не хватить ні на які видатки. Для того і підвищують мінімалку, щоб зменшити ухилення від муток з зп, а з часом всерівно все буде прозоро і не буде ніяких 5% фоп, бо це блаж і тимчасове рішення. Тут головне,щоб всі податки, як нинішні, так і майбутні, йшли саме на покращення державних послуг, а не на схеми, розкрадання і тд. Якщо люди будуть бачити,що держава дійсно про них турбується, є стабільність та прогнозованість, то вони самі будуть платити нормальні ставки, адже це ж на них та їхній добробут буде витрачатись.
Про жирний куш - згоден. Для того мають якісно працювати наші всі антикорупційні органи. Й головне доводити справи до повноцінних вироків у судах, а не на врученні підозр зупинятись
Про держкомпанії у США. Так, в штатах більшість компаній - приватні, але ж і навіть в цій колибелі капіталізму, виявляється є держкомпанії. Ось посилання на вікіпедію- https://en.m.wikipedia.org/wiki/State-owned_enterprises_of_the_United_States
На рахунок прибутковості,навіть у нас, з нашою корупцією та всіма купою схем, той же приватбанк є прибутковим. Ну не можуть бути компанії, які є монополіями на ринку, збитковими. Ці всі збитки, тільки від корумпованих керівників, яким просто не вигідно показувати прибутки підприємства, бо вони позбавляться дотацій. Керівників, які по ринковому, для прибутку, працювати просто не вміють. Де, як ви вже раніше сказали, вигідніше отримати мільйон хабара і здати олігарху усе підприємство. Ось де потрібно працювати, а не тупо все в приватизацію
"Збиткові вони, бо це юкрейніан стайл, з корупцією, відкатами і безконтрольним управлінням." - бо дуже жирний куш, дуже легко за взятку в мільйон замутити мільярд.
Про збиткові держпідприжмства це мантра всіх любителів приватизації. Але є одне але. Збиткові вони, бо це юкрейніан стайл, з корупцією, відкатами і безконтрольним управлінням. В цивілізованих країнах Заходу, держпідприжмства спокінесенько собі прибуткові. І у нас, при якісному контролі над директорами, вчасній заміні непрофесійних керманичів та введення прогресивних кпі, Усі держпідприжмства були б дууууже прибутковими. Та для цього потрібна політична воля та викорінення корупції
ну і далі, якшо в людини стане зп вище тих 15%, то вона що гроші зїсть, чи далі вкине їх в економіку, покупками і відповідно ще декілька разів будут зняті податки, в тч з більших прибутків з торгівлі, сервісів і виробників, деякі будуть наймати більше працівників, тобто це ще раз податки додаткові і конкуренція за працівника сильніша, тобто вища оплата праці.
Далі видатки - в нас держ копрорації типу Укргазвидобування - ЗБИТКОВІ, уявіть собі, а є ще поменше рибки типу Одеський припортовий (-0.2 -1 млрд на рік), а є ще всякі там ДП Конярство України, воно по 200 млн збитку на рік приносило до війни.