- Високу зарплату роботодавці готові платити тим, хто має досвід роботи у певній сфері.
- Журналісти vsim.ua проаналізували вакансї на сайті пошуку роботи і відібрали ті, де пропонують найбільший заробіток.
- Обирали ті, де вказують вимоги до претендентів і їхні майбутні обов'язки.
Кожен мріє знайти роботу, де будуть платити "шалені" гроші. На високооплачувані посади роботодавці готові брати лише тих, хто знає у своїй справі все від А до Я. Саме тому і вимагають декілька років досвіду.
На сайті вакансій rabota.ua за тиждень було 175 пропозицій, в яких пропонують повну зайнятість та вказують заробітню плату. З них ми відібрали 7 вакансій, у яких готові платити від 10000 гривень.
Зарплата: 10000 гривень
Вимоги:
- Вміння будувати логічні зв'язки фінансової і бізнес моделі на всіх рівнях;
- Вміння групувати, аналізувати та представляти інформацію
- Досвід роботи з програмами 1С, MS Excel;
- Аналітичне мислення;
- Математичні здібності;
- Уважність;
- Вища економічна освіта (економіка підприємств, фінанси і кредит, облік і аудит, економічна кібернетика)
- Досвід роботи від 2-років в галузі економіки і фінансів;
- Обов'язково знання бухгалтерського, податкового, фінансового обліку;
- Досвід у складанні фінансової звітності підприємства, аналізі фінансово-господарської діяльності
Основні обов'язки:
- Аналіз відхилень фактичних показників від планових;
- Збір, аналіз і впорядкування статистичних даних;
- Контроль дотримання політики закупівель;
- Робота з великими обсягами даних і подача інформації керівництву;
- Прогнозування продажів, складання прогнозів прибуткової частини;
- Аналіз процесів ціноутворення, управління рентабельністю напрямків, управління витратами;
- Участь у процесах налагодження та автоматизації управлінського обліку;
- Участь у розрахунках ефективності проектів;
- Фінансовий контроль та звітність;
- Супровід процесу бюджетування;
- Щоденний аналіз і контроль за операційною діяльністю компанії;
- Виконання інших оперативних завдань керівництва пов'язаних з діяльністю компанії
Зарплата: 10000 гривень
Обов'язки:
- Робота з клієнтами, спрямована на збільшення обсягу продажів в торгових мережах.
- Ведення бази даних, надання звітності.
- Пошук нових клієнтів, ведення вже існуючої клієнтської бази аналіз ринку.
- Укладання та переукладання договорів.
- Робота з дебіторською заборгованістю.
Вимоги:
- Результативний досвід у сфері продажів не менше 2-х років. Досвід оптових продажів продовольчої / непродовольчої група товарів (ринок FMCG, non food) буде великою перевагою.
- Досвід взаємодії і співпраці і досвід проведення переговорів, узгодження умов роботи, встановлення партнерських відносин з клієнтами.
- Знання та досвід роботи з первинної бухгалтерської документації (рахунки, податкові накладні, акти і т.д.).
- Орієнтація на результат; високий рівень комунікативних навичок; вміння і готовність працювати в умовах змін; здатність до навчання; мобільність.
- Знання території.
- Наявність особистого автомобіля.
- Досвідчений користувач ПК (MS office, 1C).
Зарплата: 10000 гривень
Обов'язкові вимоги:
- вища або середня освіта (допускається незакінчена вища освіта)
- знання будови автомобіля та технології ремонту на рівні користувача
- наявність водійського посвідчення категорії «В» та досвід керування автомобілем від 1 року
- впевнений користувач ПК
Вітається:
- досвід роботи на посаді майстра-приймальника, продавця автозапчастин, менеджера з продажу автомобілів
- навички роботи з документацією при прийомі та видачі автомобіля
- вміння працювати зі спеціалізованими програмами- 1С
Особисті якості:
- комунікабельність
- організаторські здібності
- відповідальність
- грамотна мова, хороша дикція
Обов'язки, які ви будете виконувати в процесі роботи:
- Прийом від клієнтів замовлень на обслуговування автомобіля
- Консультація клієнтів на всіх етапах сервісного обслуговування (особистий менеджер).
- Визначення найменування дефектів та обсяг ремонтних робіт
- Формування вартості технічного обслуговування та ремонту автомобілів, складання рахунків.
- Узгодження найменування, строки виконання робіт, вартість робіт з клієнтом
- Планування завантаженості ремонтних цехів, розподіл робіт по постам
- Кваліфікований прийом автомобіля та його видача клієнту з відповідними рекомендаціями
- Після сервісна комунікація з клієнтом.
Зарплата: 12000 гривень
В обов'язки входить:
- відвідування, прийом замовлень та ведення переговорів в торгових точках;
- контроль дебіторської заборгованості;
- виконання поставлених цілей продаж;.
Вимоги до кандидата:
- бажаний досвід роботи у сфері прямих продаж від 1 року;
- знання принципів роботи лінійного роздрібу;
- володіння ПК на рівні користувача;
- ніціативність, порядність, цілеспрямованість;
Зарплата: 12000 гривень
Основні вимоги:
- Вік до 35 років;
- Знання програм 1-С (7 версія), MEDOK, клієнт банк;
- Досвід роботи на приватному підприємстві;
- Вміння працювати з грошима;
- Бажання будувати кар'єру;
- Висока активність, комунікабельність та стресостійкість;
- Чесність, порядність та відповідальність.
Обов'язки:
- Ведення програми 1С (7 версія);
- Ведення касового обліку;
- Звірка з постачальниками;
Зарплата: 17000 гривень
Якщо Ви здатні:
- Навчатись.
- Просувати продукти компанії в лікувальних установах.
- Формувати лояльне ставлення до продуктів компанії.
- Будувати партнерські взаємини з клієнтами.
- Вести щоденну звітність.
Якщо Ви маєте:
- Вищу медичну або фармацевтичну освіту.
- Досвід роботи від 1-го року.
- Проактивність.
- Розвинені комунікативні здібності.
- Орієнтацію на досягнення результату.
- Водійське посвідчення категорії В.
Зарплата: 20000 гривень
Вимоги:
- водійське посвідчення категорії С,Е;
- досвід роботи на вантажних автомобілях з причіпом напівпричіпом не менше 1 року;
- наявність закордонного паспорту;
- знання режиму;
- навик дрібного ремонту;
- порядність, комунікабельність, відповідальність, старанність.
Обов'язки:
- Здійснення міжнародних вантажних перевезень закордоном: Польща-Грузія-Туреччина.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.