В стратегії розвитку Хмельницького до 2025 року прописали брендування міста. Міська рада запланувала, щоб і Хмельницький мав свій логотип і слоган. З'явитись він має у 2018. Розробкою бренду займається Агенція розвитку міста. Ще у листопаді минулого року запустили опитування хмельничан, яким вони бачать Хмельницький. Після того провели бренд-сесію, на яку запросили місцевих підприємців, культурних діячів, громадських активістів. З ними обговорили їхнє бачення бренду міста. Пропозиції та ідеї сформували у технічне завдання.
12 грудня стартував конкурс серед дизайнерів та художників. Вони мали не лише запропонувати графічний логотип і слоган, але й показати, в якій кольоровій гаммі і де саме він може використовуватись. На подачу робіт вони мали два місяці. Прийом тривав до 5 лютого.
На конкурс подали 23 роботи. Серед них конкурсна коміся відібрала 3 найкращих проекти. 10 лютого їх поставили на голосування на сайті brand.khm.gov.ua. Хмельничани мають ще тиждень, аби віддати голос за логотип і слоган, який їм подобається найбільше. Вже 20 лютого оголосять переможця. Отож, дивіться, за які три проекти можна проголосувати.
Схрещені стріли символізують швидкий, цілеспрямований розвиток Хмельницького. Перетинаючись, вони утворюють букву Х-Хмельницький, а разом з тим, своєрідне перехрестя шляхів. Одночасно місто зберігає свою приємну внутрішню атмосферу, залишаючись комфортним і затишним для його мешканців та привітним і відкритим для гостей, що розкривається через образ сонця. В логотипі сонце представлене як сегментоване коло з радіальними променями, що виходять з центру, який також нагадує поділ міста на райони і вулиці.
Сьогодні місто активно розбудовується, з чим й пов'язаний слоган логотипу «Зростаючи разом». Слово «зростаючи» - вказує на динаміку міста та сприятливі умови для життя, велику кількість молоді та сімей, які бажають своєї реалізації тут. Люди є основою міста, що і вказано в логотипі, де чотири серця перетинаються в центрі. Це характеризує хмельничан як добрих, толерантних людей, які готові об'єднуватись заради процвітання свого міста. Отже, звідси і друга частина слогану «разом»...
В логотипі використано символічне зображення літери Х - першої літери у назві міста, що перекликається зі зручним географічним розташуванням Хмельницького. Для того, щоб показати динаміку, використано чотири кольорові стрілки, направлені до центру. Різні кольори стрілок відображають багатогранність міста, символізують екологічність, привітність, сучасність, відкритість.
Елементами логотипу є стріли, що висвітлюють спрямованість на розвиток та еволюцію міста. Також, таке представлення бренду підкреслює повагу до історії міста, при цьому розкриває його сучасну сутність — постійний рух вперед та оновлення. Концепція бренду будується на полівекторності — перетині безлічі можливостей, що відкриває Хмельницький для кожного, перетині безлічі шляхів і напрямків.
Місто розвивається безупинно. Хмельницький змінюється. Хмельницький щодня новий. Саме таке розуміння сьогодення та майбутнього міста, лягло в основу усієї концепції бренду, та буде використовуватись для розробки комунікаційних стратегій.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.