Бренд Хмельницького має з'явитися вже наступного року. В міській раді зробили соцопитування, аби дізнатись, що хочуть бачити хмельничани. Його проводили і у форматі анонімного, і у форматі відкритого в соцмережах. Крім того, 21 листопада провели стратегічну сесію та зібрали думки представників культури, бізнесу, освіти та міського господарства. Пропозиції та зауваження сформували у технічне завдання.
Читайте також: Волонтери розповіли, яким бачать розвиток Хмельницького
Сьогодні, 12 грудня, стартував творчий конкурс на розробку бренду Хмельницького. До нього запрошують дизайнерів та художників з усієї України. В міській раді визначили, що бренд має відображати конкурентні переваги міста. Це економічний та рекреаційний потенціал, географічне положення, історико-культурна унікальність, ідентичність хмельничан, сучасний вектор розвитку міста.
Учасники конкурсу мають запропонувати графічний логотип. Ним може бути будь-яка комбінація позначень - емблема, слова, літери, цифри, зображувальні елементи, комбінації кольорів. Головне, аби вона змогла передати унікальність міста та ідентифікувати його серед інших.
Конкурс проходитиме у три етапи. З 12 грудня по 5 лютого будуть приймати роботи. Потім протягом трьох днів оргкомітет має обрати до 5 найкращих робіт і оприлюднити їх для обговорення. Після цього запустить інтернет-опитування хмельничан. Таким чинром, вже з 20 лютого буде відомо, яким буде бренд Хмельницького.
Конкурсні роботи з позначкою «Відкритий творчий конкурс на визначення розробника бренду і брендбуку для міста Хмельницького» потрібно надіслати на електронну пошту [email protected], заповнивши заявку на участь у конкурсі. Пізніше роботу потрібно буде подати і на CD/DVD носіях за адресою: 29000, Україна, м. Хмельницький, вул. Гагаріна 3, Комунальна установа Хмельницької міської ради «Агенція розвитку міста».
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.