У Хмельницькому повідомлятимуть чому вимкнули світло (ІНСТРУКЦІЯ)

У Хмельницькому повідомлятимуть чому вимкнули світло (ІНСТРУКЦІЯ)
  • Відтепер в “Хмельницькобленерго” будуть надавати інформацію про знеструмлення.

  • Як знати коли у вас планові відключення або ж чи за вашою адресою відбулось аварійне та чому спочатку може зникнути світло, а згодом з'явитися інформація про відключення — розповідаємо далі. 

У “Хмельницькобленерго” вирішили надавати споживачам у доступ інформацію про планові та аварійні відключення. На підприємстві зазначають, що таке рішення прийняли зважаючи на актуальність питання. Тож енергетики та ІТ фахівці розробили функціонал, який допоможе споживачам самостійно перевіряти інформацію.

— Відтепер дізнатися причину знеструмлення значно простіше. Не потрібно телефонувати до Кол-центру, споживачі можуть переглянути інформацію про заплановані роботи та відключення, а також зареєстровані аварійні відключення безпосередньо на сайті Товариства ­— зазначив директор з інформаційних технологій «Хмельницькобленерго» Сергій Петренко.

Як перевірити чи відключили світло?

Енергетики повідомлятимуть про планові та аварійні відключення. Так, заплановані роботи із зазначенням населених пунктів, вулиць та будинків уже відображаються на сайті «Хмельницькобленерго» у розділі ВідключенняВідключення за адресами. Аби побачити інформацію потрібно обрати необхідний РЕМ.

Відео дня

Додамо, що планове відключення 14 листопада відбудеться у 5-ти населених пунктах Хмельниччини:

У разі ж настання аварійного відключення внаслідок технологічного порушення, застосування графіків погодинних чи аварійних відключень інформація відображатиметься у вкладці аварійні відключення сторінки Відключення за адресами. Аби це побачити також потрібно обрати необхідний РЕМ. Станом на 15 годину 14 листопада вкладка виглядає так:

Повідомлення із затримкою

Енергетики попереджають, що записи про аварійні відключення можуть відображатися із певною затримкою у часі. На це є декілька причин:

Важливо: час відновлення розподілу електрики за адресами вказують очікуваний (як щодо планових робіт, так і аварійних). 

— Адже ситуація в енергосистемі досить динамічна та не повністю стабільна, відголоски масованих атак ще відчуватимуться. Енергетики ж завжди прагнуть якнайшвидше відновити розподіл електричної енергії, але на цей процес впливають різні фактори: складність робіт, погодні умови, додаткові розпорядження НЕК «Укренерго», — додають на підприємстві. 

Для споживачів, які фіксуватимуть поштові скриньки в розділі Комунікації «Особистого кабінету споживача енергоресурсів», додатково про відключення обіцяють інформувати через емейл-повідомлення.

А ви отримували повідомлення про відключення через смс чи на емейл?

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up