На різдвяні свята Хмельницький засніжило. У снігові замети потрапило чимало автівок, а по області рух транспорту був частково обмежений. Довго чекати доводилось і на тролейбуси та маршрутки.
Люди, яким вдалось сісти у тролейбус № 17, здивувались. Адже у салоні «рогатого», як і на вулиці, йшов сніг. Пасажирка тролейбусу зняла це на відео та зробила декілька фото, які виклала у Фейсбуці. Журналісти vsim.ua вирішили дізнатись в КП «Електротранс», чому тролейбус задуло снігом.
- Всі бачили, яка погода була на вихідних і як завівало. Люди заходили з сумками, які знизу були в снігу, сидіння не шанують. Сніг в салон потрапляє і зі взуття, і з відчинених дверей при зупинці. Кондуктор має зобов’язання почистити салон на кожній кінцевій зупинці. Після випадку 8 січня я відразу за 10 хвилин знав, що це тролейбус № 174, ми його зняли з рейсу, - розповідає vsim.ua директор підприємства Віктор Паламарчук.
Він не виключає, що сніг могло заносити у салон і через люки, тому що в автопарку «Електротрансу» 85% тролейбусів є зношеними. Каже, що на підприємстві вже розпочали внутрішнє розслідування.
- Тролейбуси вже 3 рази списати можна було, але ми далі ремонтуємо і пускаємо на лінію. Ніхто не розраховував, що так буде. Ми перевіримо щільність резини, чи не пошкоджені люки. Також зберемо свідчення водія і кондуктора. Якщо таки дійсно винен майстер зміни, який випустив такий тролейбус на рейс, то він отримає догану. Якщо ж з тролейбусом все гаразд, то догану отримає кондуктор, який вчасно не прибрав салон, - пояснює Віктор Паламарчук.
Якщо у вас є зауваження до роботи міського електротранспорту, телефонуйте:
КП "Електротрансу" 72-02-14 (керівник)
Управління транспорту та зв’язку (0382)79-55-25, 79-55-77
Електронна адреса управління: [email protected].
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Если бы не он, то таких траликов еще столько бы наштамповали :)