У хмельницьких тролейбусах встановлюють нові валідатори. Чим вони відрізняються від старих

У хмельницьких тролейбусах встановлюють нові валідатори. Чим вони відрізняються від старих
Фото Олега Малякіна
  • Хмельничани помітили блакитні валідатори у тролейбусах.

  • Журналіст vsim.ua Дмитро Кардаш дізнався, у чому їхня особливість та чи замінять вони старі пристрої.

У тролейбусах Хмельницького почали з’являтися валідатори, які відрізняються від тих, до яких вже звикли містяни. Вони мають блакитний колір, а також змінене розташування дисплея та детектора, до якого потрібно прикладати картки. Як і у старіших валідаторів, внизу розміщений сканер QR-коду. Фото пристрою виклав у Facebook хмельничанин Олег Малякін. Він також написав, що такий валідатор встановлений у тролейбусі, що курсує маршрутом №4.

Ми запитали у директора комунального підприємства «Електротранс» Сергія Бобуха, чим нові валідатори відрізняються від пристроїв старішого типу. Він розповів, що з допомогою них можна розраховуватися банківськими картками та пристроями з підтримкою технології NFC.

Зараз у більшості тролейбусів розраховуватися з допомогою картки з чіпом або смартфона можна у водія, який має спеціальний термінал. Як розповів Сергій Бобух, за наявності валідатора нового типу відволікати водія не буде потреби.

Відео дня

Наразі у тролейбусах встановили 20 нових валідаторів. Для максимального охоплення розміщують по одному пристрою в кожному транспортному засобі. У перспективі планується заміна всіх валідаторів. Їхнім придбанням та встановленням займається компанія «Герц», «Електротранс» на це грошей не витрачає.

За словами Сергія Бобуха, нові валідатори вже є у всіх тролейбусах на автономному ходу. Вони обслуговують маршрути №4 та №4А. Крім того, такі пристрої є й на маршруті №9.

Нагадаємо, що ще у березні цього року в міськраді ставилися скептично до ідеї впроваджувати оплату безпосередньо банківською карткою через валідатор, хоча й не відкидали цю можливість.

— Ми розглядаємо цей варіант (оплати банківською карткою через валідатор — прим. авт.), але все ж таки ми б хотіли, щоб усі переходили на «Електронний квиток». Ми вивчали це питання, і, якщо взяти сусідні міста, то безпосередньо банківською карткою після запровадження «Електронного квитка» користується близько 15% людей, тобто 85% користуються проїзною карткою. Це набагато більші капіталовкладення в валідатори для того, щоб була можливість розраховуватися банківською карткою. Ми це питання ще вивчаємо, але наразі ми закликаємо переходити лише на проїзні картки, — розповів тоді заступник міського голови Микола Ваврищук.

Валідатори старого та нового типів

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (75)
  • Юлія Гожик

    Дурістіка
  • Тетяна Мельничук

    А як ці пенсіонери які не їздять на тролейбусі
  • Наташа Кшановська

    А ще як інтернет у них не робить а за проїзд знімає гроші, і проблема, ви не заплатили,
  • Андрей Поворозник

    Ура, дошло наконец то что народ не хочет покупать кусок пластика за 60грн) А так теперь можно хоть часами рассчитаться.

keyboard_arrow_up