У хмельницьких тролейбусах встановлюють нові валідатори. Чим вони відрізняються від старих

-
Хмельничани помітили блакитні валідатори у тролейбусах.
-
Журналіст vsim.ua Дмитро Кардаш дізнався, у чому їхня особливість та чи замінять вони старі пристрої.
У тролейбусах Хмельницького почали з’являтися валідатори, які відрізняються від тих, до яких вже звикли містяни. Вони мають блакитний колір, а також змінене розташування дисплея та детектора, до якого потрібно прикладати картки. Як і у старіших валідаторів, внизу розміщений сканер QR-коду. Фото пристрою виклав у Facebook хмельничанин Олег Малякін. Він також написав, що такий валідатор встановлений у тролейбусі, що курсує маршрутом №4.
Ми запитали у директора комунального підприємства «Електротранс» Сергія Бобуха, чим нові валідатори відрізняються від пристроїв старішого типу. Він розповів, що з допомогою них можна розраховуватися банківськими картками та пристроями з підтримкою технології NFC.
Зараз у більшості тролейбусів розраховуватися з допомогою картки з чіпом або смартфона можна у водія, який має спеціальний термінал. Як розповів Сергій Бобух, за наявності валідатора нового типу відволікати водія не буде потреби.
Наразі у тролейбусах встановили 20 нових валідаторів. Для максимального охоплення розміщують по одному пристрою в кожному транспортному засобі. У перспективі планується заміна всіх валідаторів. Їхнім придбанням та встановленням займається компанія «Герц», «Електротранс» на це грошей не витрачає.
За словами Сергія Бобуха, нові валідатори вже є у всіх тролейбусах на автономному ходу. Вони обслуговують маршрути №4 та №4А. Крім того, такі пристрої є й на маршруті №9.
Нагадаємо, що ще у березні цього року в міськраді ставилися скептично до ідеї впроваджувати оплату безпосередньо банківською карткою через валідатор, хоча й не відкидали цю можливість.
— Ми розглядаємо цей варіант (оплати банківською карткою через валідатор — прим. авт.), але все ж таки ми б хотіли, щоб усі переходили на «Електронний квиток». Ми вивчали це питання, і, якщо взяти сусідні міста, то безпосередньо банківською карткою після запровадження «Електронного квитка» користується близько 15% людей, тобто 85% користуються проїзною карткою. Це набагато більші капіталовкладення в валідатори для того, щоб була можливість розраховуватися банківською карткою. Ми це питання ще вивчаємо, але наразі ми закликаємо переходити лише на проїзні картки, — розповів тоді заступник міського голови Микола Ваврищук.

Читайте також:
-
У Хмельницький зайде новий перевізник з переобладнаними автобусами
-
Чому мешканці новобудови на Озерній скаржаться на «Електротранс». Дізналися подробиці
-
5 та 6 гривень. Пояснюємо різницю в тарифі на проїзд хмельницьким тролейбусом
-
Для «Електротрансу» можуть придбати 8 автобусів та понад 50 тролейбусів. Коли на них чекати
-
Компенсацію за пільгові перевезення в тролейбусах рахуватимуть по-новому: як саме
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
-
Юлія ГожикДурістіка
-
Тетяна МельничукА як ці пенсіонери які не їздять на тролейбусі
-
Наташа КшановськаА ще як інтернет у них не робить а за проїзд знімає гроші, і проблема, ви не заплатили,
-
Андрей ПоворозникУра, дошло наконец то что народ не хочет покупать кусок пластика за 60грн) А так теперь можно хоть часами рассчитаться.