У компанії ПАТ "Хмельницькгаз" з'явилась нова послуга. Відтепер, якщо в споживачів виникають якісь питання до газовиків, вони можуть їх задати за допомогою послуги зворотнього зв'язку. Щоб нею скористатися необхідно бути зареєстрованим в "Особистому кабінеті" на сайті 104.ua.
Аби замовити зворотній дзвінок від оператора контакт-центру "Хмельницькгазу" слід в нижній частині свого «Особистого кабінету» натиснути позначку «Зателефонуйте мені». Далі потрібно ввести номер телефону, на який зателефонує оператор.
Також за допомогою «Особистого кабінету» хмельничани можуть передати покази лічильника, переглянути історію платежів, дізнатись рахунок чи оплатити за газ.
Тут же можна писати електронні звернення та отримувати відповіді на питання без з’єднання з оператором.
До операторів контакт-центру "Хмельницькгазу" можна зателефонувати й самому. Для цього є стаціонарний та мобільний номери:
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.