- Для призначення субсидії, пільг та різних видів допомог вимагають подавати довідку про склад сім'ї.
- Такий документ хмельничани зараз можуть оформити у ЦНАПі.
- Які документи потрібно мати з собою і куди звертатись?
Хмельничанам доводиться звертатись за призначенням субсидій або пільг на оплату комунальних послуг. Оформляють містяни і державні допомоги. У пакеті документів йдеться і про подачу довідки про склад сім'ї. Раніше такий папірець видавали в приміщенні Хмельницької міської ради. З 1 серпня минулого року такі повноваження отримав ЦНАП.
Які документи потрібні для оформлення довідки
Довідка про склад сім'ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб:
- паспорти всіх зареєстрованих осіб на даній житловій площі;
- свідоцтва про народження неповнолітніх дітей;
- будинкова книга;
- правовстановлюючі документи на житловий будинок.
Довідка про склад сім'ї призовника:
- паспорт особи, що звернулася за довідкою;
- паспорти всіх зареєстрованих осіб на даній житловій площі;
- свідоцтва про народження неповнолітніх дітей;
- будинкова книга.
Довідка про склад сім'ї для оформлення субсидії для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг:
- паспорт особи, що звернулася за довідкою;
- паспорти всіх зареєстрованих осіб на даній житловій площі;
- свідоцтва про народження неповнолітніх дітей;
- будинкова книга;
- правовстановлюючі документи на житловий будинок.
Довідка про склад сім’ї і реєстрацію (для постановки на квартирний облік):
- паспорт особи, що звернулася за довідкою;
- паспорти всіх зареєстрованих осіб на даній житловій площі;
- свідоцтва про народження неповнолітніх дітей;
- будинкова книга;
- правовстановлюючі документи на житловий будинок.
Довідка про склад сім'ї видається у день звернення. Отримати документ можна у філії № 1 ЦНАПу, що на Грушевського, 86.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Олександр
Kirnellija reply Олександр
Проблема, з якою стикнулась більшість містян, що звернулися на прийом, є типовою і полягає в тому, що діюче законодавство не дозволяє вільно отримати документ щодо місця проживання іншої людини, оскільки така інформація входить до складу конфіденційних персональних даних, вільний доступ до яких обмежено законом.
Такі обмеження обумовлені вимогами Закону України “Про інформацію”, який відносить інформацію про фізичну особу, зокрема, її адресу, до інформації з обмеженим доступом – до конфіденційної. Крім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст. 8 Закону України “Про захист персональних даних”, людина має право виключно на доступ до своїх персональних даних (або, відповідно до загальних правил глави 17 Цивільного кодексу України, до даних тих осіб, щодо яких вона здійснює представництво).
До того ж, статтею 3 Закону України “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” в якості підтверджуючого документа щодо реєстрації місця проживання передбачено довідку про реєстрацію місця проживання виключно щодо конкретної особи. Таку довідку людина може отримати щодо себе або щодо осіб, яких вона представляє на підставі довіреності чи за законом (наприклад, батьки щодо малолітніх та неповнолітніх дітей, опікуни – щодо малолітніх дітей або недієздатних осіб).
Kirnellija reply Олександр
Kirnellija reply Kirnellija
Kirnellija reply Олександр
Kirnellija reply Олександр
Ольга Бабельчук