У Хмельницькому обрали бренд міста

У Хмельницькому обрали бренд міста
  • Протягом десяти днів хмельничани могли голосувати за кращий варіант бренду міста. 
  • З-поміж трьох проектів хмельничани обрали логотип і у вигляді герба Хмельницького і слоган "Щодня новий". 
  • Двоє дизайнерів, які розробили цей варіант, будуть працювати над розробкою повноцінного брендбуку.

В стратегії розвитку Хмельницького до 2025 року прописали брендування міста. Міська рада запланувала, щоб і Хмельницький мав свій логотип і слоган. З'явитись він має у 2018. Розробкою бренду займається Агенція розвитку міста. Ще у листопаді минулого року запустили опитування хмельничан, яким вони бачать Хмельницький. Після того провели бренд-сесію, на яку запросили місцевих підприємців, культурних діячів, громадських активістів. З ними обговорили їхнє бачення бренду міста. Пропозиції та ідеї сформували у технічне завдання. 

12 грудня стартував конкурс серед дизайнерів та художників. Вони мали не лише запропонувати графічний логотип і слоган, але й показати, в якій кольоровій гаммі і де саме він може використовуватись. На подачу робіт вони мали два місяці. Прийом тривав до 5 лютого. Після цього конкурсна комісія визначила три найкращих варіанти і виставила їх на голосування. Воно тривало до 20 лютого. 

Найбільше голосів – 1345 отримала робота "Щодня новий" хмельничан Павла Іванова та Олексія Лисюка. Саме з ними міська рада заключить договір на розробку повноцного брендбуку.

Відео дня

Елементами логотипу є стріли, що висвітлюють спрямованість на розвиток та еволюцію міста. Також, таке представлення бренду підкреслює повагу до історії міста, при цьому розкриває його сучасну сутність — постійний рух вперед та оновлення. Концепція бренду будується на полівекторності — перетині безлічі можливостей, що відкриває Хмельницький для кожного, перетині безлічі шляхів і напрямків. Місто розвивається безупинно. Хмельницький змінюється. Хмельницький щодня новий. Саме таке розуміння сьогодення та майбутнього міста, лягло в основу усієї концепції бренду, та буде використовуватись для розробки комунікаційних стратегій.

На другому місці з результатом 1195 опинилася робота вінницького дизайнера «Серце поділля» Максима Каплюка. Третє місце та 880 голосів віддали за роботу «Зростаючи разом» Павла Приймича зі Львова.

В Агенції розвитку міста кажуть, проект переможця не буде остаточним. Він ще буде корегуватись відповідно до зауважень хмельничан. Також планують звернутись до еспертів з графічного дизайну.

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (25)
  • Igor Novosadyuk
    худший вариант ((((
  • Коля
    Не бренд а х.. я,  як таке можна обирати ???!!!
  • Valery Napytkin
    ну, алюзія на серце на центральній стрілі ніби прослідковується. На чорній стрілі чорне серце. Чорне, Карле, чорне! Хмельничани вітають вас! Хоча, з іншого боку, вповні схоже на кістку... За завалений шрифт тут вже казали - чомусь "дизаінери" вважають, що спотворивши нормальний аріал чи таймс, вони створили крутизну.
  • Катя Попик
    Перший варіант був самий вдалий, недивлячись на колір
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up