Нові автобуси для «Електротрансу». Чому їх досі не купили

Нові автобуси для «Електротрансу». Чому їх досі не купили
  • Комунальне підприємство хотіло придбати машини від корпорації «Богдан».

  • Переможцем тендеру можуть визнати іншу компанію.

  • Які автобуси вона пропонує?

Комунальне підприємство «Електротранс» запланувало придбання нових автобусів — восьми міських та одного міжміського. Станом на серпень цього року в тендерній документації прописали дві моделі фірми «Богдан». При цьому допускали придбання еквівалента. Директор підприємства Сергій Бобух розповідав тоді журналістам vsim.ua, що бажаним виробником є саме «Богдан», оскільки в разі придбання нові автобуси буде легше обслуговувати. Причиною є те, що в «Електротрансі» вже є машини цього виробника.

Як ми вже писали раніше, очікувана вартість закупівлі нового транспорту складає 29 050 000 гривень. Ця сума включає власне автобуси та супутні витрати, як от відсотки за лізингом, страхування та реєстрацію. Тобто переможець тендеру повинен забезпечити як постачання машин, так і надати послугу лізингу.

Закупівля, яка була оголошена у серпні, не відбулася. Причиною було те, що на неї подався лише один учасник — акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України» («Укрексімбанк»). Його пропозиція склала 25 316 223,8 гривні.

Відео дня

Натомість «Електротранс» оголосив нову закупівлю з аналогічними умовами. Учасників вже було двоє, однак чи укладуть за її результатами договір, поки що невідомо. Подалися на тендер вже згаданий «Укрексімбанк», пропозиція якого була відхилена, та ПАТ «Ісузу-Атаман Україна». Остання і стала переможцем, запропонувавши лізинг та постачання автобусів за 29 049 000 гривень.

Сьогодні, 26 листопада, тендерний комітет вирішив скасувати закупівлю. Причина — виявлені порушення, які неможливо усунути. Про це йдеться на сторінці закупівлі. Зараз це рішення ще можна оскаржити. Таким чином наразі остаточно невідомо, купуватиме «Електротранс» автобуси «Ataman» чи оголошуватиме нову закупівлю.

— Там зараз подивляться спеціалісти, є зауваження Держаудитслужби, тобто вони дивляться, якщо вони є дійсно доцільні, тоді, можливо, доведеться оголосити нову закупівлю. Не ясно, тому що є зауваження і зараз буквально, я думаю, що в понеділок це питання вирішиться. Якщо дійсно ті зауваження Держаудитслужби є такими, які обґрунтовані, на думку спеціалістів «Електротрансу», тоді, звичайно ж, вони будуть враховані, і буде оголошена нова закупівля, — пояснив заступник міського голови Микола Ваврищук.

Що ж пропонує компанія «Ісузу-Атаман Україна»? Про міські автобуси, яких має бути вісім, відомо таке:

Ataman A092H6

Характеристики міжміського автобуса:

ATAMAN A09216
Ataman A09216

В обох випадках йдеться про автобуси, виготовлені у Черкасах. До 2011 року завод-виробник, «Черкаський автобус», належав до корпорації «Богдан».

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі

keyboard_arrow_up