У Хмельницькому зробили капремонт 17-річного тролейбуса
-
Машина стала дев’ятою з тих, які капітально відремонтували.
-
Це обійшлося орієнтовно в мільйон гривень.
У Хмельницькому провели черговий, вже дев’ятий, капітальний ремонт тролейбуса. Цього разу оновленим став «ЗіУ» 2007 року випуску з бортовим номером 006. Ремонт проводило комунальне підприємство «Електротранс» на своїй дільниці.
До робіт залучали студентів вищого професійного училища №11, розташованого неподалік. Їм доручили простіші завдання, як от розбирання тролейбуса на частини. Складніші роботи, як от зварювання, виконували працівники підприємства. Про це сьогодні, 18 січня, журналісту vsim.ua розповів директор «Електротрансу» Сергій Бобух.
Вартість ремонту склала близько мільйона гривень. Це дещо більше, ніж вартість попереднього, бо зросли ціни. Відремонтований тролейбус планують випустити у місто завтра, 19 січня. Він працюватиме на різних маршрутах. Цього року підприємство ставить за мету провести ще три капітальні ремонти тролейбусів.
Нагадаємо, що попередній, восьмий, капітально відремонтований тролейбус «Електротранс» презентував у вересні минулого року. Машина марки «ЗіУ» з бортовим номером 002 їздила у Хмельницькому з 2006 року. За цей час тролейбус «намотав» 700 тисяч кілометрів.
В процесі ремонту машину фактично сконструювали наново. Одним з найважчих завдань було виготовлення кузова — його оновили на 95%. Провели капітальний ремонт всіх вузлів та агрегатів, зокрема тягового двигуна, головної передачі, центрального й бічних редукторів та компресорних агрегатів. Також оновили пневмосистему дверей, світильники, підлогу, стелю, кермо та всі сидіння. Ще у салоні встановили інформаційну систему та електронні табло. Загалом ступінь оновлення тролейбуса склав 90%, на це пішло три місяці. За словами міського голови Олександра Симчишина, машина прослужить ще 10-15 років.
Додамо, що цього місяця «Електротранс» через закупівельну платформу Європейського банку реконструкції та розвитку оголосив тендер на придбання 42 нових тролейбусів, системи дистанційного моніторингу, сервісного обладнання, а також модернізацію тролейбусного депо, тягових підстанцій та зупинок.
Вартість всього цього оцінили на суму до 16,55 мільйона євро (близько 685,5 мільйона гривень). Джерела фінансування мають бути такими:
-
кредит ЄБРР — до 10,6 мільйона євро
-
грант Інвестиційної платформи сусідства ЄС — до 2,75 мільйона євро
-
грант Спеціального фонду кризового реагування ЄБРР — до 1,7 мільйона євро
-
гроші міського бюджету — до 1,5 мільйона євро
Читайте також:
-
Хмельницький оголосив тендер на купівлю 42 нових тролейбусів
-
Три тижні до нового «Електронного квитка». Що потрібно знати зараз
-
Рейтинг громадського транспорту України: на якому місці Хмельницький
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Oleksandr
Олександр Малишев
Карнатовский Андрей reply Олександр Малишев
Олександр Малишев reply Олександр Малишев
Карнатовский Андрей reply Олександр Малишев
Карнатовский Андрей reply Олександр Малишев
Олександр Малишев reply Олександр Малишев
Карнатовский Андрей reply Олександр Малишев
Олександр Малишев reply Олександр Малишев
Карнатовский Андрей reply Олександр Малишев
Олександр Малишев reply Олександр Малишев
Карнатовский Андрей reply Олександр Малишев
Олександр Малишев reply Олександр Малишев
Карнатовский Андрей reply Олександр Малишев
Олександр Малишев reply Олександр Малишев
Tetiana Kasatkina reply Олександр Малишев
Оксана Сіта
Тетяна Полежаєва reply Оксана Сіта
Тетяна Полежаєва