450 блоків, шлагбаумів, воріт та парканів будуть демонтовані.
Всі вони встановлені самовільно.
Ті, хто їх встановлював, можуть отримати штраф.
Найближчим часом з дворів та проїздів Хмельницького приберуть близько 450 самовільно встановлених перешкод для руху — блоків, шлагбаумів, парканів та воріт. Всі вони перешкоджають заїзду спеціального транспорту, наприклад, машин рятувальників та карет «швидкої».
Сьогодні, 22 березня, одну з таких конструкцій демонтували між будинками №1А та №3А на вулиці Свободи. Вона мала вигляд паркану з проходом для пішоходів. Демонтаж виконали працівники комунального підприємства по будівництву, ремонту та експлуатації доріг. Вони зрізали перешкоду «болгаркою», витративши на це близько 10 хвилин. Побачити це ви можете на відео та фото після тексту статті.
Аби дізнатися більше про знесення перешкод та розповісти вам, ми звернулися начальника відділу з безпеки дорожньої інфраструктури департаменту інфраструктури Хмельницького Олександра Ковальчука. Він розповів, що загалом таку роботу проводять постійно. Однак на початку року до управління з питань надзвичайних ситуацій звернулися з листами рятувальники та медики. Вони повідомили, що встановлені у дворах конструкції заважають проїзду спецтранспорту.
25 лютого в міськраді провели засідання комісії з техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій. Там доручили управлінню комунальної інфраструктури обстежити вулиці та дворові території й виявити перекриття. Отримані дані проаналізували та доручили підпорядкованим підприємствам провести роботу з усунення перешкод, а саме:
комунальному підприємству по будівництву, ремонту та експлуатації доріг — власноруч проводити демонтаж блоків та шлагбаумів
управляючим муніципальним компаніям — власноруч проводити демонтаж блоків та шлагбаумів
«Муніципальній дружині» — шукати людей, які встановили паркани та ворота, й складати на них адмінпротоколи
У випадку з блоками та шлагбаумами їх просто демонтують, і на цьому все закінчується. А от із парканами та воротами все складніше. Адмінпротокол «Муніципальної дружини» розглядає адміністративна комісія міської ради. Вона може притягнути особу до відповідальності, призначивши штраф або винісши попередження.
Крім того, комісія має право винести рішення про демонтаж паркану чи воріт. Власник має його виконати, а якщо цього не зробить, то управління архітектури підготує для виконавчого комітету проєкт рішення про примусове знесення. У разі схвалення рішення парках чи ворота зноситимуть комунальники.
Буває так, що мешканці встановлюють перешкоди для руху, щоб не допустити транзитного руху транспорту через житлову зону. Переважно це блоки або шлагбауми. Ми запитали в Олександра Ковальчука, що робитимуть з перешкодами у таких випадках.
Він розповів, що перешкоди обов’язково будуть демонтовані, оскільки обмеження руху має бути конструктивним рішенням. Таким чином організація тупика можлива лише у випадку проведення реконструкції проїзду або дворової території. Ініціатором може виступити власник території або орган міської ради на зразок того ж таки управління комунальної інфраструктури.
— Для того, щоб цей двір був тупиковий, то необхідно, щоб там було облаштовано місце для розвороту, щоб транспорт заднім ходом не рухався. Через це не можна просто перекривати двір, так не піде. Тільки конструктивна зміна, — розповів Олександр Ковальчук у коментарі журналістам vsim.ua.
Втім, у мешканців все ж є можливість вплинути на рух транспорту біля своїх будинків. Перший із можливих варіантів — облаштування засобів заспокоєння руху, які покликані зменшити швидкість машин. Другий варіант — встановлення обмежувачів руху з дозволу спеціалізованої комісії міської ради. Загалом мешканці, які бажають обмежити рух, мають подати відповідне звернення.
— В окремих випадках може прийматися рішення про перекриття таких проїздів наскрізних. Можна звертатися до міської ради, можна звертатися в управління комунальної інфраструктури, і кожне звернення ми розглянемо і винесемо на розгляд комісії, яка створена для ліквідації цих перекриттів, — розповів Олександр Ковальчук.
Читайте також:
Зі світлофорів можуть прибрати таймери червоного сигналу. Ви за чи проти?
Розмітку пішохідних переходів у Хмельницькому наносять всупереч ПДР та стандарту: чому так
На Кам’янецькій та Бандери хочуть зробити смуги для громадського транспорту (КАРТА)
«Зелені хвилі» на вулицях Хмельницького: що це таке та як працює
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.