Для тих, хто шукає нові канали продажу під час карантину. RIA запрошує на віртуальний круглий стіл

Для тих, хто шукає нові канали продажу під час карантину. RIA запрошує на віртуальний круглий стіл
  • З початком карантину чимало хмельницьких магазинів, ресторанів і торгових центрів відправили на карантин. Одні повністю перестали працювати, а інші «виживають».

  • Про те, як знайти клієнтів в умовах карантину та які нові канали й інструменти для продажів використовувати — розкажуть ті, кому вдається працювати в такому режимі під час круглого столу від RIA. 

  • Участь у відеоконференції безкоштовна за умови попередньої реєстрації. 

Під час карантину більшість компаній працює в тій чи іншій формі, деякі — призупинили свою діяльність і взагалі втрачають свій бізнес. Проте є ті, кому вдається ефективно працювати в такому стресовому режимі. RIA організовує круглий стіл в ZOOM, де ті, хто придумали ефективні способи організації продажів під час карантину поділяться своїм досвідом. Вони допоможуть в пошуку нових рішень для вашого бізнесу. 

Як їм це вдалось? Де знайти клієнтів? Які нові канали та інструменти для продаж вони використовують? Як обслуговують клієнтів? Як організували роботу своєї команди? — на ці всі запитання та ті, що цікавляться саме вас, вони відповідатимуть від час відеоконференції 15 квітня о 16.00. Модератор — Олег Горобець, генеральний директор RІА media. 

Як бізнес адаптувався до карантину

Серед спікерів ті люди, які на час карантину придумали ефективні способи організації продажів. 

Наприклад, Артем Нагорянський — керівник відділу маркетингу НВП «Аргон», мережа супермаркетів Грош, розповість про проект служби доставки від магазину до клієнта, який вони розробили саме під час карантину. 

— Ми дослідили ринок: службу доставки ресторанів, супермаркетів та поглянули на міжнародний досвід, — каже Нагорянський. — Клієнти раді, що у нас з'явилася доставка, кажуть, що її давно потрібно було запровадити. Попит є стабільний, поки офіційного запуску ми не робили, але проводимо тестування через знайомих, друзів та родичів працівників. Ціни такі самі, як на полицях.  

За словами чоловіка до карантину потрібно вміти підлаштовуватися, якби це важко не було і під час круглого столу своїм досвідом він й поділиться. 

А власник мережі «Велохаус» Віктор Медончак розповів, що вони свою роботу майже не змінювали з початком карантину. 

— Так, фізичні магазини закриті, але ми вже давно запровадили онлайн-продаж своїх товарів. Тому з приходом карантину працювати, звісно, стало важче, але роботу кардинально ми не змінювали, лише підкорегували деякі нюанси, — каже чоловік. — Працівники перейшли, звичайно, лише у онлайн режим. Я побачив своїх співробітників у стресовій ситуації і це дало мені змогу зрозуміти — хто готовий щось робити для того, щоб «вижити» , а хто — одразу опускає руки. Це дало нові знання, як керівнику. 

За словами Медончака, клієнти реагують по-різному: деякі нормально відносяться, але більшість клієнтів не до кінця розуміють, як можна зробити вибір онлайн. 

— Зі своєї сторони ми робимо все, що від нас залежить: консультуємо, фотографуємо товари з різних сторін, проводимо онлайн-огляди, якщо клієнт хоче, — каже фахівець. — Досвіду онлайн-роботу у нас достатньо, тому готові поділитися з іншими. 

Наприклад, співвласник ПАБ «Вінницька Реберня» та ПАБ «Грузинський Дворик» Віталій Гуменюк розповідатиме про те, як він оптимізував ресурси у своїх закладах. 

— Ми оптимізували ресурси настільки, наскільки це було можливо. Криза дала зрозуміти, без яких працівників можна обійтись, — каже Віталій. — Ми пішли в онлайн та підсилили рекламу. Додатково працюємо над додатком для «Реберні», бо заходити у каталоги сервісів доставки ми не хочемо, оскільки їхні умови нам не підходять. Тому зараз приймаємо замовлення онлайн або за телефоном. Клієнти, як і ми, в шоці. 

За словами чоловіка, карантин, звичайно, на ресторани вплинув, з двох закладів вони з'їхали в один. Але зате таким чином вони оптимізували постійні витрати.

«Офлайн переходить в онлайн»

Наприклад, провідний таргетолог агенції інтернет реклами ContextSisters Ірина Олійник та Ppc-specialist, агенції інтернет реклами у цій компанії Катерина Картавченко розкажуть про те, як їм вдається підтримувати бізнес у таких умовах. 

— Ми можемо продемонструвати кейси рекламних компаній, які зараз працюють у соцмережах в умовах кризи, — каже Ірина Олійник. — Розкажемо, як зараз просуватись у соцмережах. А також про те, які бізнеси рекламуються в карантин, які навпаки — зійшли з ринку. Загалом будемо говорити про те, як офлайн переходить в онлайн. У нас однозначно змінилась робота, але її ні краплі не поменшало, тому що ми підлаштувалися під карантиннні умови. 

Анна Рудень — засновниця маркетингової агенції «Ruden agency» поділиться під час круглого столу організацією роботи її агенції виключно у режимі онлайн. Каже, може дати прогнози на які товари буде відбуватися попит, як люди звикають до цих умов та як вони переформатують своє споживання. 

— Хочу надихнути інших, щоб кожен подумав, як він може в умовах карантину збільшити свою частку бізнесу в онлайні, відкрити якісь певні напрями, — каже Анна Рудень. — Зараз вся наша команда працює віддалено, але ми кожного дня проводимо наради в ZOOM. Я стараюсь, як керівник, мотивувати працівників, адже це надзвичайно важливо. 

За словами Анни, клієнти у деяких нішах — збільшились, наприклад, є шалений приріст на купівлю товарів для саду та городу. Також попит є на спортивний інвентар та дитячий одяг. Щодо нерухомості, то засновниця агенції каже, що працювати важче, оскільки зменшилась кількість клієнтів. Але на час карантину, наприклад, є можливість відео-огляду приміщень. Каже, прогнозувати важко, що зміниться, але те, що після карантину буде тотальна криза — це точно. Тому так важливо вміти підтримувати свій бізнес та працівників в умовах карантину. 

Також серед спікерів будуть: Дмитро Гриценко - бренд шеф ресторанів Beef and cake, Piccolino Trattoria, Ціпа-rest та ін., Руслана Ратушняк —  регіональний менеджер з продажів «Промінь енерго плюс» монтаж та підключення сонячних електростанції. Ярослав Сухомлин — співзасновник Чернігівcької Медіа Групи. Катерина Картавченко, Ppc-specialist, агенція ContextSisters та Олександр Бартко з ресторації «Реберня» та «Грузинський дворик».

Як прийняти участь

Якщо ви хочете почути розповіді запрошених нами спікерів, то зареєструватися можна за посиланням. Участь — безкоштовна, за умови попередньої реєстрації. Ми надішлемо вам посилання  на відеоконференцію за 15 хвилин до початку і повний відеозапис. 

В коментарях можете залишати запитання до спікерів — найцікавіші задамо в ефірі. 

Або ж ви можете долучитись у вайбер-групу «Пошук Нових Каналів Продажу» 

Коли: 15 квітня 2020 (середа)

Час: 16.00

Місце: ZOOM

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Хмельницького за сьогодні
19:24 У Хмельницькому 30-річний чоловік побив двох школярів 18:27 Військових запрошують на «бакототерапію»: що це за проєкт photo_camera 17:34 У Хмельницькому можна обмінятися кімнатними рослинами. Як це працює? 16:25 Експосадовицю обласної служби у справах дітей судили за вимагання хабаря Від читача 16:19 Хмельницький драмтеатр у лонглісті Всеукраїнського Фестивалю-Премії «ГРА» 15:44 Поліграф для хмельницьких чиновників. Скільки посадовців пройшли перевірку? 15:08 Скорочення вишів на Хмельниччині. Скільки є зараз та яких може не стати 14:48 Був зниклим безвісти з минулого літа. «На щиті» повертається військовий Андрій Ковалевський 14:06 Зростає захворюваність на кашлюк: що потрібно знати хмельничанам 13:49 Народні депутати з Хмельниччини мають 168 помічників. У Гереги найбільше 13:07 Смертельна ДТП у Хмельницькому районі: 36-річний водій в'їхав у дерево і загинув 12:47 Пішла на дачу і не повернулась. У Хмельницькому шукають 70-річну жінку photo_camera 11:53 У Нетішині розмістять модульне містечко для працівників Запорізької АЕС photo_camera 11:12 У Лезневому зупинили водія під наркотиками photo_camera 10:04 5 років тюрми дали хмельничанину, який обкрадав підвали й підсобки багатоповерхівок 09:25 24 квітня на трьох вулицях і провулку в Хмельницькому не буде води
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому Ваші відгуки про послуги у Хмельницькому
keyboard_arrow_up