Дії влади з оновлення й будівництва дорожньої та соціальної інфраструктури: українці підтримують, опозиція — ні
У той час як…
Верховна Рада ратифікувала фінансові угоди з Міжнародним валютним фондом на 500 млн євро. Цим коштом оновлюватимуть і будуватимуть об’єкти інфраструктури, які не ремонтувалися десятиліттями.
Зокрема, по всій Україні протягом року заплановано будівництво чи реконструкція 142 шкіл, 117 дитячих садків, 122 спортивних об’єктів, 210 приймальних відділень і 7 інших об’єктів соціального, медичного й культурного спрямування.
«Велике будівництво» — програма, ініційована Президентом України у 2020 році. Її активно підтримує політична партія «Слуга Народу». Особливий фокус — на оновленні доріг. За 2020 рік планують оновити понад 6500 км доріг, з них 4200 км — державного значення.
«Президентська програма «Велике будівництво», серед іншого, відкрила широкі можливості для розбудови комфортних закладів освіти для наших дітей. Зокрема, й у населених пунктах нашого виборчого округу», — повідомляє кандидат у депутати Хмельницької обласної ради по 1-му виборчому округу Володимир Копанчук. — «В одному з наших опорних закладів — Малоправутинському навчально-виховному комплексі «Дошкільний навчальний заклад — школа І-ІІІ ступенів» у межах програми «Велике будівництво» добудовують спортивну залу, а також покращують енергоефективність будівлі, застосовуючи енергозберігаючі технології».
Загалом у 2020 році в державний бюджет заклали 1 млрд грн на побудову центрів екстреної допомоги по всій країні.
«Ми йдемо на місцеві вибори, щоб надати українській молоді перспективу, знайти цікаву й гідну роботу там, де ти живеш, у своїй громаді. Щоб реалізувати, за завданням президента Володимира Зеленського, стратегію розвитку регіонів, а також завершити проєкт «Велике будівництво», — сказав Голова партії «Слуга Народу» Олександр Корнієнко.
Однак не всі депутати підтримують «Велике будівництво». Яскравий приклад — законопроєкт 3991 від фракції «Слуга Народу». Він вносить зміни до Держбюджету, якими знімається гранична величина місцевого боргу, а низка областей отримує субвенції на добудову пріоритетних об'єктів: дороги, мости, медичні установи, дошкільні та навчальні заклади.
На першому пленарному тижні вересня документ від «Слуг» проходив перше читання. Його не підтримали депутати фракцій «Опозиційна платформа — «За життя» та «Голос». Лише по одному голосу віддали депутати «Європейської солідарності» та «Батьківщини». Менше з тим, завдяки голосам фракції «Слуга Народу», документ ухвалили, доопрацювали й прийняли в цілому.
Київський міжнародний інститут соціології (КМІС) провів всеукраїнське дослідження громадської думки. З’ясувалося, що майже 90% респондентів підтримують розвиток інфраструктури державним коштом. а 85,2% погоджуються з Президентом, що «Велике будівництво» не варто припиняти на час пандемії коронавірусу.
У межах програми «Велике будівництво» Мінрегіон добудовує школи, зведення яких розпочали ще у 80-90-ті роки. Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов розповів, що сьогодні вже є приклади довгобудів, які успішно завершили або доводять до завершального етапу будівництва.
«Велике будівництво» працює, й оцінка громадян свідчить, що влада на вірному шляху. Адже програма — це не лише нові дороги, школи, дитсадки й лікарні, але й нові робочі місця. Уже сьогодні «Велике будівництво» є одним з факторів, який допоможе подолати економічну кризу, викликану пандемією коронавірусу.
Велике будівництво в соціальних мережах
За «Великим будівництвом» можна стежити в реальному часі:
Facebook
Telegram
Instagram
YouTube