Нагадаємо, смертельна аварія, яка сталася на вулиці Тихій, стала підставою для перевірки ліцензійних умов ПМП «Купава». Внаслідок аварії двоє людей загинуло і більше 30 пасажирів отримали тілесні ушкодження різного ступеня важкості.
На черговому засіданні суду озвучили сім порушень, які виявили під час перевірки на підприємстві інспектори Укртрансінспекції у Хмельницькій області. Чотири із них стали підставою для анулювання ліцензії.
-Відсутність прямого договору між ПМП «Купава» та водіями, які здійснюють пасажирські перевезення, – це одне із порушень, що вплинуло на рішення, - каже старший державний інспектор Укртранінспекції у Хмельницькій області Юрій Кирилюк. – Виходить, що водії не оформленні на «Купаві», а мають договори з перевізниками, які в свою чергу мають цивільні відносини з підприємством. Друге порушення - немає документів та графіку проведення ТО1 і ТО2, тобто немає підтвердження про проходження автотехнічного огляду транспортних засобів. Ще один пункт порушення – медогляд. Виходить, що два водія отримали право керування аж на 10 років вперед. Так зазначено в документах, але ж люди ,які займаються комерційними перевезеннями, мають проходити медичний огляд раз в рік. Відповідно, неналежним рівнем оформлені документи. Останнє порушення – відсутність вищої освіти у механіка по випуску автотранспортних засобів .
Щодо останнього пункту, то на засіданні суду з’ясувалося, що під час планової перевірки ПМП «Купава» у 2013 році працівники Укртрансінспекції не звернули увагу на середню освіту механіка. Чому раніше це порушення ігнорувалося, старший державний інспектор пояснити суду не зміг. Під час розмови з журналістами «ВСІМ» Юрій Кирилюк повідомив, що для анулювання ліцензії вистачило б і одного серйозного порушення.
-В нас і без цього є цілий ряд питань, який впливає на рішення комісії. Але для чого було відразу подавати до суду? Можна було звернутися в Київ, де комісія могла б переглянути своє рішення, - каже старший державний інспектор Укртранінспекції у Хмельницькій області.
Петро Стецюк став виправдовувати свого механіка перед Фемідою.
-В радянські часи не було спеціалістів, бакалаврів. Механік - це технічна освіта. Наш працівник закінчив сільськогосподарський технікум, - каже директор ПМП «Купава». - Ми подали запит в Міносвіти та Мінтранспорту , щоб вони прокоментували відповідність колишньої освіти до сучасної назви. Відповіді досі не отримали.
Колегія суддів оголосила перерву до 21 серпня. Після засідання Петро Стецюк розповів «ВСІМ», що підприємство виплатило гроші постраждалим пасажирам автобусу №9 та наголосив, що не відчуває своєї вини у тому, що сталося.
-Ми виплатили кошти постраждалим в залежності від ступеня важкості травм . Міськвиконком також виділив по три тисячі гривень. Страхова компанія ще має виплатити кошти, - розповідає Петро Стецюк. - Я не відчуваю за собою провини за це ДТП. Так літаки падають, кораблі тонуть, поїзди йдуть під укіс… Ну що тут поробиш? І не забирають ліцензії ні в кого. Що в тролейбусного парку не було ДТП з наслідками? Було. Але чомусь у них не забирають ліцензії.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
000
Alina Kozik
P.S:
1. Предлагал он моей матери помощь, в размере 1000 грн в месяц на протяжении 3-х лет. Уважаемый, Вы что не понимаете, что дело не в деньгах!!!!! (Мы отказались) Так как мы считаем что после слов: "Я заранее к Вам не обращался потому что мне сказали что Вы (то есть моя семья) были настроены против него агрессивно! А как мы можем быть настроены. Мой папа спешил домой с дачи чтоб посмотреть открытие чемпионата мира по футболу, и погиб по дороге! Из-за ВАС В ТОМ ЧИСЛЕ! Как я должна к Вам относится! И вы мне в лица говорите что ни в чем не виновны!
2. Рассказал мне пан Стецюк, что до транспортного бизнеса занимался разведением свиней! (если память конечно не подводит). Вот как к скоту он ко всем и относится! Вам с людьми работать нельзя. Пора бы Вам вернутся к свиньям. перед ними хоть прощение просить не надо когда везете их на бойню!
Дмитрий Митин
Дмитрий Митин
Ася reply Дмитрий Митин
Svetlana Kozik reply Ася