Старокостянтинівське шосе розширили біля Зарічанської. Що ще планують змінити (ФОТО)

Старокостянтинівське шосе розширили біля Зарічанської. Що ще планують змінити (ФОТО)
  • При в’їзді з боку Темпу додалася ще одна смуга.

  • Вартість робіт складає майже 1,2 мільйона.

На Старокостянтинівському шосе завершили розширення проїзної частини поряд із перехрестям з вулицею Зарічанською. Новою смугою вже рухається транспорт. Ймовірно, це не остання зміна на цій ділянці. Принаймні, певні плани вже озвучували в управлінні комунальної інфраструктури. Розповідаємо та показуємо, що саме змінили, з якої причини та що ще у планах.

Навіщо було потрібно розширювати ділянку

Перехрестя Старокостянтинівського шосе, Зарічанської та Мельникова є досить завантаженим. Особливо це відчувається у ранковий час, коли авто рухаються з боку Виставки, Озерної та Лезневого у бік центру, та вечірній час, коли вони їдуть у зворотному напрямку.

Для покращення ситуації 2019 та 2020 року змінювали організацію руху — порядок руху смугами на Старокостянтинівському шосе біля в‘їзду на перехрестя з боку Темпу та знаки з боку Зарічанської. Про це детальніше можна дізнатися з окремого матеріалу.

Відео дня

Крім того, Старокостянтинівське шосе вирішили розширити на в’їзді на перехрестя з боку Темпу. Раніше вулиця в цьому місці мала три смуги. Одна з них була призначена для руху в бік Темпу, дві — в бік перехрестя, зокрема ліва для повороту ліворуч та права для руху прямо й праворуч.

Таким чином автомобілі, які рухалися на Зарічанську та прямо, ставали в одну смугу та заважали один одному. Про це журналістам vsim.ua розповідав начальник відділу з безпеки дорожньої інфраструктури департаменту інфраструктури Хмельницького Олександр Ковальчук. Тому Старокостянтинівське шосе вирішили розширити, додавши третю смугу перед перехрестям.

Скільки запланували витратити та як шукали підрядника

26 квітня цього року оголосили про закупівлю робіт з розширення вулиці. Очікувана вартість склала 1 168 034,8 гривні, термін виконання — до 31 липня цього року. Участь у цій закупівлі взяли три товариства з обмеженою відповідальністю — «Гранд Дорбуд», «Будмаксплюс» та «Траса». Однак всі пропозиції відхилили, оскільки компанії надали не всі необхідні документи. Таким чином закупівля не відбулася.

19 травня пошук підрядника почали знову. Очікувану вартість вказали ту ж, що й попереднього разу. Зрештою визначили переможця — ТОВ «Будмаксплюс». Договір уклали на суму 1 138 902,55 гривні.

Станом на сьогодні, 2 вересня, на сторінці закупівлі наявна додаткова угода. У ній йдеться, що термін виконання подовжили до 30 вересня цього року. Причиною було те, що роботи почали пізніше через кабель, не зазначений у проєктній документації.

Що встигли зробили та як змінили організацію руху

Технічне завдання передбачало розширення проїзної частини на одну смугу шириною 3 метри та довжиною 60. Для цього зрізали дерева, викорчували пні, зняли бортові камені, підготували основу, уклали асфальтобетонне покриття та встановили бортові камені знову. Крім того, перенесли контактну мережу та нанесли розмітку.

Тепер рух трьома смугами на в’їзд до перехрестя з боку Темпу організований так:

Для виїзду з перехрестя залишилася одна смуга, як було раніше.

Що ще може змінитися

За словами Олександра Ковальчука, у перспективі планується розширення Старокостянтинівського шосе до проспекту Миру на всій ділянці, а не тільки біля перехрестя з Зарічанською. Таким чином ця ділянка матиме чотири смуги. Крім того, можливе розширення Старокостянтинівського шосе на перехресті з Зарічанською з боку міської лікарні.

До слова, в управління комунальної інфраструктури надходила пропозиція облаштувати на перехресті круговий рух. Однак таку ідею Олександр Ковальчук не вважає вдалою:

— Там місця недостатньо для того, щоб круг зробити, а маленький круг призведе до того, що всі з’їдуться до купи, стануть і не зможуть далі їхати. Все одно доведеться застосовувати світлофорне регулювання. У нас на проспекті Миру теж періодично виникають затори на круговому русі, тобто якщо дуже велика інтенсивність руху транспорту, то він не розв’язує проблему. Також виникають проблеми для переходу пішоходів через дорогу, їм треба далі йти й не дуже безпечно переходити по нерегульованих пішохідних переходах. Треба робити розв’язки в різних рівнях, або підземні пішохідні переходи, — розповів чиновник.

Читайте також:

Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.

Коментарі (3)
  • Раїса Дзюбіна

    А чому не всю дорогу?

    Раїса Дзюбіна reply Раїса Дзюбіна

    Людмила Соколовская Соколовська ???
  • Рост Сергеев

    Спасибо!

keyboard_arrow_up