Перший тролейбус виїхав на вулиці Хмельницького 24 грудня 1970 року. Тоді тролейбус № 1 вивели з депо молоді водії Марія Коваль та Світлана Михальова.
Транспорт рухався за єдиним маршрутом – від заводу «Катіон» до залізничного вокзалу, а довжина лінії мала протяжність 16 кілометрів. Головними магістралями були вулиця Фрунзе (теперішня Кам’янецька) та 25-го Жовтня (нині – Проскурівська). Вже згодом мережу розширили і протягнули в район Ракове і Виставки.
Через три роки після виходу першого «рогатого», тролейбусний парк вже нараховував 79 транспортних засобів.
Спершу пасажирів обслуговували контролери-кондуктори, а пізніше перейшли на систему із компостерами.
На той час проїзд обходився хмельничанам у чотири копійки. А вже у 1987 році його вартість підняли до п’яти. З проголошенням незалежності проїхатись у тролейбусі можна було вже за 15 копійок.
Читайте також:
З іподрому до спортивної арени "Поділля"
На залізничному вокзалі Проскурова збирався місцевий бомонд
Від Бузького ставу до річки Південний Буг
На Проскурівській розливали найкращу газовану воду
У приміщенні паспортного столу служили червоні козаки
У приміщенні храму Андрія Первозванного колись був спортзал
У приміщенні полкового храму був склад для військових
На місці теперішнього Будинку культури колись був театр
Там, де сьогодні хмельничани реєструють шлюб, раніше жили військові та лікувалися діти
У церкві Різдва Богородиці був склад та місцевий архів
В будівлі Хмельницької міськради колись вивчали Закон Божий
Як змінилася центральна аптека Дєрєвоєда
Будівля готелю «Слон» пережила війни та революцію
Друзі, присилайте «ВСІМ» фото старого Проскурова з коротеньким описом на адресу [email protected]. Діліться історією та цікавими фактами про зміни у нашому міст