Понад 50 років «Електротранс» перевозить хмельничан на роботу, додому й не тільки.
Пропонуємо вам дізнатися, наскільки успішним є підприємство порівняно з іншими українськими перевізниками.
Комунальне підприємство «Електротранс» щорічно перевозить десятки мільйонів пасажирів — хмельничан і гостей міста. Разом зі ще 31 підприємством міського електричного транспорту воно є членом корпорації «Укрелектротранс». Остання на своєму сайті оприлюднила звіт щодо показників роботи своїх учасників за 2020 рік. Пропонуємо вам дізнатися основні факти.
Протягом минулого року «Електротранс» перевіз понад 28,5 мільйона пасажирів, що на 32% менше за 2019 рік. Загальний дохід підприємства склав понад 135,5 мільйона гривень, і лише трохи менш як 29 мільйонів — від продажу квитків.
Якщо порівнювати з іншими українськими підприємствами, то «Електротранс» має середні показники. За кількістю перевезених пасажирів він займає 7 місце з 30, а також 10 місце за зміною їхньої кількості відносно 2019 року. Якщо переглянути дані щодо цього показника, то можна чітко побачити вплив карантину.
Лише два підприємства змогли наростити пасажиропотік — це «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління» та «Конотопське трамвайне управління». Незначний спад мав «Міський тролейбус» у Кривому Розі — 0,9%. Спад за всіма іншими підприємствами склав від 28,1 до 65,7%.
Ще один цікавий показник — як дохід від продажу квитків покриває видатки. Найбільш успішним підприємством є «Рівнеелектроавтотранс». 33,2% його витрат покриває виторг від квитків, тим часом як у випадку з «Електротрансом» цей показник складає 18,9%.
Найгірша ситуація тим часом у Кривому Розі. У «Швидкісному трамваї» та «Міському тролейбусі» дохід від продажу квитків покриває загальні видатки на 5 та 4% відповідно. За даними «Укрелектротрансу», близько 90% доходів цих двох підприємств — це дотації з місцевого бюджету. Дізнавайтеся деталі з інфографік.
Читайте також:
Монетизація пільг на проїзд громадським транспортом: як це може працювати у Хмельницькому
Штрафи, контролери та відсутність готівки: тролейбуси у Хмельницькому запрацюють по-новому
Як змінювалася тролейбусна мережа Хмельницького протягом 50 років (КАРТИ)
Виторг «Електротрансу» за чотири місяці — 5,7 мільйона. Які маршрути найвигідніші (ІНФОГРАФІКА)
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
А таку ціну щоб можна було зробити якби тролейбуси були нові і купували нормально. А за ці ,,приводи з моторами''платити по 6 грн це дикість