«Львівська політехніка» вивчила проблеми маршрутної мережі обласного центру та розробила рекомендації по її поліпшенню. Незабаром буде введено нові маршрути та поліпшено деякі старі
Національний університет «Львівська політехніка» розробляє нову маршрутну мережу міста Хмельницького на замовлення управління транспорту. Вже здійснено два етапи дослідження: збір інформації про існуючі види транспорту, маршрути, пасажиропотоки, її аналіз та вироблення практичних рекомендацій. «Залишилося, щоб міськвиконком затвердив наші пропозиції після громадських слухань, які відбудуться за кілька тижнів», - розповів представник університету, кандидат технічних наук Віталій Мазур. Дослідники зазначають, що Хмельницький – характерний обласний центр західного регіону, має подібні проблеми, однак велика кількість ринків є його специфічною особливістю, що впливає на рух громадського транспорту. Маршрутна мережа міста розвинута добре, зокрема вдало використано можливості електротранспорту, але є можливості для її покращення. Воно передбачає вдосконалення вже існуючих маршрутів та введення нових. «Значної зміни конфігурації старих маршрутів не відбудеться. Багато з них вибрані вдало, - пояснив Віталій Володимирович. - Необхідно ввести нові, які б розвантажили основні вулиці та вдало конкурували з існуючими». При цьому буде враховано пропозиції від перевізників та пасажирів, які надійшли в достатній кількості. Перевізники зацікавилися результатами аналізу та проявили готовність до співпраці. А прохання пасажирів здебільшого стосувалися збиткових маршрутів. «Такі маршрути дійсно необхідні в місцях низького заселення і для перевезення пільгових категорій пасажирів. Однак пускати там тролейбуси, як от в Лезневе, невигідно через значні затрати. Слід розвивати соціальні маршрути», - зазначають дослідники. Зміни стосуватимуться більшості мікрорайонів міста. Зокрема, необхідно розвантажити інтенсивний рух на вулицях Кам’янецькій та Рибалка, ввести додаткові маршрути на автовокзал № 1 та у Лезневе. Також львів’яни пропонують на Львівському шосе заборонити парковку приватного транспорту, який утруднює рух та створює пробки. Дослідники наголошують на багатьох проблемах, які створює так званий режим маршрутного таксі, коли мікроавтобуси зупиняються за вимогою пасажирів. «Необхідно поступово відмовлятися від зупинок через кожні десять метрів. Адже це призводить до зменшення швидкості пересування та виникнення небезпечних ситуацій на дорогах. Також при такому русі відбувається найбільший викид шкідливих речовин у повітря та зменшується строк експлуатації транспортних засобів», - наголошує науковець Віталій Мазур.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.