- Ми влаштували змагання для того, щоб популяризувати автослалом у Хмельницькому, основна мета якого – навчити водія впевненіше відчути своє авто і володіти ситуацією на дорозі, - розповідає організатор змагань Олександр Ракочий. - Ми хочемо, щоб молодь не вживала алкоголь та наркотики, а займалася корисною справою.
На парковці біля торгівельного центру «Європа» з самого ранку почали збиратися учасники змагань. Це переважно молоді люди віком від 18 до 30 років. Багато хто з них є учасниками автоклубів і беруть участь у змаганнях не вперше. Жінок-водіїв не було.
- Я вже третій рік поспіль на цих змаганнях, - каже водій «Славути» Михайло Бондаревич, який за кермом майже п'ять років. – Мені подобається автослалом, тому що зовсім по-іншому почуваєш себе на дорозі, особливо при несприятливих погодних умовах. До того ж, слалом безпечніший, ніж дрифт тим, що водій сам на дорозі, а не в парі, як у дрифті.
- За кермом я вже десять років, от у змаганнях з автослалому я беру участь вперше, - розповідає водій ВАЗ 2121 Павло Монастирський (29), який посів третє місце у класі "Повний привід". – Участь у змаганнях далась мені неважко. Зранку я вперше побачив карту, декілька разів проїхав маршрут і запам’ятав його. Навички з автослалому дуже допомагають на дорозі. Я вважаю, цим особливо потрібно займатися жінкам для того, щоб знали, що робити, коли машину «заносить», а не пускати кермо і кричати.
Навколо місця, відведеного для змагань, вишикувалися автомобілі «Nissan», «Hyundai», два «Жигулі», «Daewoo», «Fiat», «Нива», «BMW», «Opel» та інші.
- Учасники змагань поділені на три класи - ті, у кого автомобілі з переднім приводом, заднім приводом і повним приводом, - каже Олександр Ракочий. - Особливих вимог до машин немає. Це звичайні автомобілі, зареєстровані у ДАІ. Головне, щоб вони були справними. Швидкість, до якої розганяються автівки, максимум 25 кілометрів.
Водії та їхня група підтримки ховалися від морозу у салонах автомобілів.
- Я вважаю, що необхідно долучати до цих змагань побільше молоді, - каже учасник команди Олександра Афанасьєва на «Daewoo» Роман Телендій (17). – Хлопці не повинні вживали алкоголь десь у дворах, а займатися по-справжньому чоловічою справою. Але, на жаль, у нас ніде тренуватися.
Глядачів було небагато, вони постійно змінювалися і грілися хто чим міг – хто заходив до торгівельного центру, пив каву, а дехто навіть від «гарячіших» напоїв не відмовлявся.
Змагання проходили за регламентом. Спочатку учасники тренувалися і опановували трасу (у якій послідовності і у якому напрямку потрібно проїхати дистанцію поміж дорожніми конусами). Далі 19 учасників змагань пройшли кваліфікаційні заїзди.
- 18 автомобілістів, які запам’ятали трасу і вклалися у дві хвилини, допустили до залікових заїздів, - каже організатор змагань. - Під час залікового заїзду у машині знаходиться лише один учасник. За кожен збитий конус учасник отримує штрафні секунди. Якщо збивається з маршруту, то спробу не зараховують.
Кожен водій виконав три залікові заїзди. Переможців визначили за сумою часу двох кращих заїздів.
Клас «Передній привід»
Перше місце – Генадій Паламарчук на Fiat Uno
Друге місце – Віталій Панченко на Hyundai Getz
Третє місце – Олександр Тришневський на Opel Astra
Клас «Задній привід»
Перше місце – Михайло Капітула на BMW 320
Друге місце – Андрій Заремба на ВАЗ 2101
Третє місце - Костянтин Пастернак на BMW 323
Клас «Повний привід»
Перше місце – Юрій Костишин на Nissan Qashqai
Друге місце – Володимир Бартеньєв на Hyundai Veracruz
Третє місце – Павло Монастирський на ВАЗ 2121
- Переможці змагань отримали кубки, медалі та грамоти, - каже організатор змагань Олександр Ракочий (28)
Автослалом – задоволення не з дешевих. Водії розповідають, що за один виїзд потрібно «спалити» пального на 50-100 гривень. Учасники змагань у один голос скаржаться на те, що у Хмельницькому немає автодрому для занять автослаломом.
- Найкращі місця для тренувань - парковки великих супермаркетів, але тільки вночі, коли там не стоять машини, - каже Олександр Ракочий. - Але я за те, щоб тренування відбувалося на закритих майданчиках.
Слідкуйте за новинами Хмельницького у Telegram.
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous